Skip to content

דיסקין: להביע סולידריות עם תושבי ג'לג'וליה שנפגעו מתג מחיר

"אני בוש ונכלם כי שוב לא נשמע על כך כמעט כל גינוי מהפוליטיקאים שלנו, ושוב חבורת הרבנים הצבועה תגלגל עיניים ולא תגיב ותגנה מעל כל במה את התופעה המגעילה הזו שנולדה בהתנחלויות בשטחים והולכת ומתרחבת לכל עבר", כתב דיסקין בדף הפייסבוק שלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, קורא להביע סולידריות עם תושבי ג'לג'וליה, שנפגעו הבוקר מפעולת "תג מחיר". זאת, בעקבות ניקוב צמיגיהן של מכוניות באחת משכונותיה של ג'לג'וליה, ככל הנראה ע"י בריוני "תג מחיר".

"חברים יקרים, אני בוש ונכלם", כתב דיסקין בעמוד הפייסבוק שלו. "'אחיי היהודים', חבורת בריוני וגזעני 'תג מחיר', ניקבו הלילה צמיגי מכוניות בג'לג'וליה וריססו כתובות נאצה גזעניות על קירות בתים. אני בוש ונכלם כי שוב לא נשמע על כך כמעט כל גינוי מהפוליטיקאים שלנו, ושוב חבורת הרבנים הצבועה תגלגל עיניים ולא תגיב ותגנה מעל כל במה את התופעה המגעילה הזו שנולדה בהתנחלויות בשטחים והולכת ומתרחבת לכל עבר.

"הפכנו לגזענים". יובל דיסקין (צילום: דן בר דוב)
"הפכנו לגזענים". יובל דיסקין (צילום: דן בר דוב)

"במקום גינויים כנראה נקרא תגובות אצל אחינו היהודים דוגמת אתר 'הקול היהודי', המפרסם חדשות 'ליהודים שמחים'( …!!) המדווח על האירוע ומיד מתחתיו מסביר עד כמה אזרחי ישראל הערבים אשמים בכל רעה חולה במדינת ישראל מפשיעה ועד תאונות דרכים", ממשיך וכותב דיסקין. "זו הגזענות המתוחכמת החדשה שפשתה בנו, ואנו מקבלים אותה כמובן מאליו. עצוב, ובעיקר מבייש עד כמה הפכנו גזענים – ואין קול ואין ואין מגנה. חברים – אשמח אם תגיבו לתופעה המבישה והעלובה הזו ויחד נביע סולידריות עם תושבי ג'לג'ליה שנפגעו הלילה ועם אחרים שנפגעו ונפגעים מחבורת הבריונים והגזענים העלובים הללו מדי יום ביומו".

1 Comment

  1. גידי
    12 במרץ 2014 @ 15:08

    דיסקין שכח שתג מחיר הם גידולים שאוזלת ידו תרמה לפריחתם ! הוא בעצמו מגלגל עניים ובחדרי חדרים מאשים את פקודיו לשעבר.ממש עלבון לשכל הישר.
    אגב בתקופת זו תחת ראש השב"כ כהן ,פעם ראשונה נעצרו והודו חברי תג מחיר,אני מאמין שמגמה זו תימשך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן