Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: אופנה ומעשים טובים

מה עשתה משפחת מיסוני בכיכר המדינה, למי שר יהודה פוליקר, למה מיהרה יובל שרף להגיע לקניון פתח תקווה, איפה כיכבה מינימאוס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוגגים אופנה

שבוע עמוס עבר על שוחרי האופנה, שנהרו בהמוניהם למתחם גינדי (לשעבר השוק הסיטונאי), שם נערך זו השנה השנייה שבוע האופנה גינדי תל אביב, בניצוחו של המפיק, מוטי רייף. באוהל הענק, שהוקם בין הפיגומים, במקום בו אמור לקום בעתיד קניון האופנה המוביל בישראל, התגודדו כל מי שקשור איכשהו לתעשיית האופנה בארץ. את השבוע, שנמשך במקרה זה ארבעה ימים, פתחה תצוגה של בית האופנה האיטלקי מיסוני, ובמהלכו התקיימו כ-22 תצוגות אופנה של מיטב הכישרונות המקומיים, בהם: דורין פרנקפורט, לי גרבנאו, גדעון וקארן אוברזון, טובהל'ה, ירון מינקובסקי, ששון קדם, דורית בר אור, תמרה סלם ועוד. את אירוע הפתיחה הנוצץ הנחתה נועה תשבי. בין הנוכחים: זאב שטיין, מנכ"ל ריבוע כחול נדל"ן – יזמים משותפים עם גינדי השקעות בהקמת קניון האופנה; מנור וכפיר גינדי ואורי לוי, מנכ"לים משותפים ומבעלי גינדי השקעות; שגריר איטליה בישראל, פרנצ'סקו מריו טלאו ורעייתו אורנלה; צביקה אורן, נשיא התאחדות התעשיינים; רמזי גבאי, יו"ר מכון היצוא; אמיר חייק, מנכ"ל התאחדות התעשיינים; פיני שני, סגן ראש מנהל השיווק במשרד התיירות; פרופ' יולי תמיר, נשיאת "שנקר", ג'ודי ניר מוזס שלום; גל גדות וירון ורסאנו; גלית גוטמן ויגאל אהובי; אסתי גינזבורג; מרינה מקסימילאן בלומין ואחיה ואדים; שלי גפני; אחינועם ניני; מיכל אנסקי; אלון קסטיאל ועוד רבים.

זאב שטיין, מנור גינדי, פרנקה סוזאני (צילום: אביב חופי)זאב שטיין, מנור גינדי, פרנקה סוזאני (צילום: אביב חופי)

אדי מתרימה

אורנה ברוך, מנכ"לית אדי, העמותה לקידום ההשתלות בישראל,  ויו"ר העמותה גד בן דרור, אחיו של אדי בן דרור ז"ל, שעל שמו העמותה, ערכו במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב את אירוע ההתרמה השנתי של אדי – הפועלת להגברת המודעות בנושא חתימה על כרטיס תרומות איברים. אחרי קבלת פנים ונאומים עלו לבמה הזמר יהודה פוליקר ולהקתו והקפיצו את כולם מהכיסאות. בחוגגים: שרת הבריאות, יעל גרמן; ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי; מנכ"ל רולקס ישראל, נועם בורשטיין והיו"ר דני פייזר; שוקי וענת קסטיאל; ריבי אירני, מבעלי "פקטורי 54" ; ציפי וישראל פרל.

אורנה ברוך, ריבי אירני (צילום: אביב חופי)אורנה ברוך, ריבי אירני (צילום: אביב חופי)

בנות מיסוני מבלות בתל אביב

אורחות הכבוד של שבוע האופנה, הנשים לבית מיסוני: רוסיטה מיסוני, ממייסדות האימפריה ומי שאחראית על קו עיצוב הבית של המותג, בתה אנג'לה מיסוני, המנהלת הקריאטיבית והמעצבת הראשית, והנכדה תרזה מיסוני, הגיעו לקוקטייל במלון הבוטיק "עלמה", ביחד עם פרנקה סוזאני, עורכת מגזין ווג איטליה, המפיק מוטי רייף, עירית ועדי שטראוס ועוד. אחרי ארוחת טעימות צבעונית (ברוח המותג), שהכין השף יונתן רושפלד, המשיכו המיסוניות לכיכר המדינה בתל אביב, לביקור בבוטיק "אמור" בבעלות מירי חבס ודנה אונגר בר דיין, שמוכרות את בגדי המותג כבר למעלה מעשור. אנג'לה ניצלה את פגישת העבודה הזאת גם כדי לדון בפתיחה אפשרית של חנות דגל של מיסוני בישראל, ואילו תרזה ערכה מסע שופינג שכלל פריטים של פנדי, נעליים של כריסטיאן לובטן ועוד, כאילו שחסרות חנויות במילאנו. משם יצאה החבורה לטיול ביפו ובנווה צדק, ומשם לשדה התעופה, בחזרה הביתה.

אנג'לה מיסוני, דנה אונגר בר דיין, רוזיטה מיסוני, מירי חבסאנג'לה מיסוני, דנה אונגר בר דיין, רוזיטה מיסוני, מירי חבס

​מיני מאוס מדגמנת

עמותת משאלת לב קיימה במסגרת שבוע האופנה בתל אביב תצוגת אופנה בהשראת מיני מאוס, זוגתו של מיקי מבית דיסני. בין מעצבי האופנה שגויסו למשימה: ליהי הוד, לי גרבנאו, דנה אשכנזי, אליאן סטולרו. בין הסלב'ס שהציגו את הדגמים: נטע גרטי, קרן מור, דנה גרוצקי, מיכל אנסקי. הכנסות התצוגה נתרמו לעמותה, המגשימה משאלות של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים. המותג מיקי ושות' הושק לראשונה ב-1984. אוסף הפריטים הראשון, מתברר, היה אחד מהאוספים הנמכרים ביותר בתולדות ההיסטוריה של דיסני.

שחר דוידסון, מיני מאוס, דניס בר אהרון, אבי בר אהרון, עם ילדי משאלת לבשחר דוידסון, מיני מאוס, דניס בר אהרון, אבי בר אהרון, עם ילדי משאלת לב

מפריז לפתח תקווה

השחקנית, יובל שרף, הפרזנטורית החדשה של קניוני עופר, טסה בגפה לסופשבוע ארוך בפריז, לרגל הקרנת סרטה החדש "אנא ערביה" של הבמאי עמוס גיתאי. באותה הזדמנות גם ביקרה את חברתה הטובה, הזמרת רוני אלטר, שגרה שם כבר מספר שנים. איך שנחתה בארץ התייצבה שרף בעופר הקניון הגדול פתח תקוה, לרגל מיתוגו מחדש. בהמשך גם הגיעה לקניוני הרשת האחרים, במסגרת תפקידה המחייב כפרזנטורית.

יובל שרף, ניר ברקןיובל שרף, ניר ברקן

מעשים טובים

550 אלף ישראלים מכל המגזרים והגילים יצאו השבוע לעשות טוב בכ-8,000 פרויקטים בכל רחבי הארץ, במסגרת "יום מעשים טובים", שנערך על ידי עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון. לפרויקט הצטרפו השנה 260 רשויות מקומיות ו-116 ישובים במגזר הערבי. בנוסף השתתפו בו מאות בתי ספר וקבוצות נוער, אלפי חיילים, אלפי סטודנטים ו-500 חברות עסקיות. אנשים פרטיים, קבוצות, ארגונים וחברות עסקיות קיימו ביום זה פעילויות מגוונות: החל משיפוץ וצביעה של מוסדות רווחה, ניקוי חופים, ימי כיף לאוכלוסיות מיוחדות, טיפוח גינות קהילתיות  ועוד. "יום מעשים טובים מהווה דוגמה הממחישה כיצד יכול העולם שלנו להיראות כל הזמן, לא רק יום אחד בשנה. אם נאמץ את העקרונות ודרכי הפעולה של היום הזה לאורך כל השנה, אני בטוחה שנצליח ליצור מסה קריטית של אנשים שתביא לשינוי מהותי בעולם. כי אם נתחיל לחשוב טוב, לדבר טוב ולעשות טוב – העולם שלנו ייראה אחרת", אמרה יוזמת הפרויקט, שרי אריסון. יום מעשים טובים התקיים השנה גם ב-50 מדינות ברחבי העולם, במסגרתו עשרות אלפים ייצאו לעשות מעשה טוב במסגרת מאות פרויקטים.

שרי אריסון וחברים (צילום: סיון פרג')שרי אריסון וחברים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן