Skip to content

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין: לא נסכים לאפליה של ישראלים

חברת הקרוזים נורוויג'ן תפסיק את הגעתה לתוניסיה עם אוניותיה, עד שלא יאפשרו לישראלים לרדת בנמל העגינה שלה כחלק ממסלול ההפלגה. תוניסיה סירבה לאפשר לקבוצת נושאי דרכון ישראלי לרדת לסיור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אופיר טורס, נציגת חברת השייט Norwegian Cruise Line בישראל, הודיעה כי בעקבות גילויי אפליה וסירובם של שלטונות תוניסיה לאפשר לקבוצת ישראלים לרדת מהאונייה נורוויג'ן ג'ייד בנמל לה גולט, היא מפסיקה לאלתר את הגעת אוניותיה לתוניסיה.

מנכ"ל החברה, קווין שיהן, מסר ש"החברה מעסיקה עובדים מ-90 לאומים שונים ומקבלת בברכה אורחים מכל הלאומים". בנוסף, החברה מבקשת בהודעתה להעביר מסר ברור וחד משמעי שהיא לא תסבול כל סוג של אפליה כנגד אורחיה.

אוניה של נורוויג'ן. עמדה על זכותו של רב החובל של האונייה לאשר ירידה לחוף
אוניה של נורוויג'ן. עמדה על זכותו של רב החובל של האונייה לאשר ירידה לחוף

מנכ"ל החברה הוסיף ואמר ש"חברת השייט זועמת בעקבות האקט הבלתי מקובל לחלוטין של שלטונות תוניסיה ומכך שחברת השייט לא עודכנה בדבר מדיניות זאת מראש".

חברת השייט התנצלה בפני האורחים הישראלים שכניסתם לתחומי תוניסיה לא הותרה, ויידעה אותם בהחלטתה החד משמעית ובצעדים שנקטה.

כמו כן, לפי חוק הספנות הבינלאומית, רב החובל על האונייה הוא הסמכות המאשרת ירידה של נוסעים ביעדים שונים לחוף והשלטונות לא יכולים לסרב לכך.

נורוויג'ן קרוז ליין היא חברת שייט מובילה עם וותק של כ-47 שנים כפורצת דרך בתחום השייט העולמי. לנורוויג'ן 13 אוניות וזו השנה השנייה ברציפות בה זוכה האנייה נורוויג'ן אפיק בתואר שיט התענוגות הטוב ביותר על ידי מגזין התיירות המפורסם Travel weekly . כמו כן, זכתה בשנה השישית ברציפות בתואר קו השייט המוביל של אירופה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן