ההיסטוריה הקצרה של עולם הרכב כוללת גם כמה דגמים עם היגוי אחורי. העתיד כנראה יזמן לנו מכוניות עם היגוי ראשי בציר הקדמי והיגוי עזר בציר האחורי ופורשה היא בין החלוצות שגם טורחת להסביר את יתרונות ההיגוי האחורי הנוסף, בייחוד ברכב מהיר ועוצמתי.
משאיות ואוטובוסים רבים בעולם מצוידים כבר שנים רבות במערכת היגוי נוסף בציר או הצירים האחוריים. גם יצרניות כלי רכב פרטיים כמו ניסאן ורנו הציגו בעבר את היכולות של טכנולוגיה בה ארבעת הגלגלים הם בעלי יכול היגוי.
פורשה הגרמנית מציגה לאחרונה את ההסבר והיתרונות למערכת עם היגוי עזר בגלגלים האחוריים של Porsche 911 GT3 החדש.
בסרט שמציגה פורשה יש הסבר ליתרונות וההשפעה של ההיגוי הנוסף, על כושר הסיבוב והאחיזת כביש של הרכב המצויד בתוספת זו.
יש לציין שהיגוי נוסף זה מיותר לרכב שהנסיעה הכי מסעירה בו היא במורדות העיר חיפה או ירושלים. זו מערכת יקרה וכמובן דורשת תחזוקה נוספת ועל כן יעילה לרכבי ספורט ותחרות ולאו דווקא לרכב משפחתי או עירוני.