Skip to content

נתב"ג מפעיל אפליקציית מידע

מאפשרת לקבל למכשירים הניידים מידע על טיסות היוצאות ונכנסות לנתב"ג, שינויים בזמני ההמראות, או הנחיתות, ושינויי שערי היציאה לטיסה בטרמינל 3 בנתב"ג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נמל התעופה בן גוריון מצטרף למובילים בשדות התעופה בעולם בהפעלת אפליקציה שירותים ייחודית, הנקראת "נמל תעופה בן גוריון", שמאפשרת לקבל למכשירים הניידים מידע על טיסות היוצאות ונכנסות לנתב"ג, שינויים בזמני ההמראות, או הנחיתות, ושינויי שערי היציאה לטיסה בטרמינל 3 בנתב"ג.

דרכי הגעה

האפליקציה מספקת לנוסעים מידע על דרכי הגעה נוחים לנתב"ג יחד עם יכולת להתחבר לתוכנת ג'י פי אס, ואפשרויות השימוש בתחבורה ציבורית הנוחה ביותר לנתב"ג. האפליקציה מספקת גם מידע על תפוסת החניונים בנמל התעופה בזמן אמת ומחירי החנייה בחניונים.

לא רק מידע – גם המלצות

האפלקציה מספקת לא רק מידע חיוני, אלא גם המלצות חשובות בהיערכות לקראת הטיסה כמו: "אל תשכח לוודא, כי דרכונך בתוקף" , "וודא כי יש בידך ביטוח נסיעות לחו"ל ורישיון נהיגה בינלאומי", המלצות לביצוע צ'ק אין באינטרנט מהבית, כדי לחסוך זמן בנתב"ג ומידע על הטרמינל ממנו יוצאת הטיסה.

בנוסף לכל אלה מאפשרת האפליקציה להזין לתוכה משימות אישיות ופרטיות.

מידע למלווים

האפליקציה מספקת מידע רלוונטי גם למלווים לטיסה ולמקבלי פנים, והיא זמינה לכלל הנוסעים מנתב"ג תיירים, או נוסעים ישראלים המבקשים להקדים את ההכנות לטיסה כבר מהבית.

מנהל נתב"ג שמואל זכאי: "נמל תעופה בן גוריון משתלב בתפיסה העולמית של נמלי התעופה
הרואים עצמם חלק מחוויית הנוסע. החופשה מתחילה בבית בהכנות לטיסה. זה אומר לקצר לנוסע
ככל הניתן את הסידורים לטיסה ולהרחיב לו את חווית השהייה בנתב"ג ואת הזמן החוויתי".

הורדת האפליקציה

למכשירי אנדרואיד

 

 

 

 

 

למכשירי אפל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן