Skip to content

האופנובנק יככב בקמפיין חדש של אופנועים

אלבר, יבואנית המותג הדו-גלגלי "דאלים", יוצאת במהלך שיווקי חדש - מימון עלותו של ביטוח החובה לשנה לכל רוכש אופנוע מתוצרת המותג הקוריאני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לדברי ינון עמית, מנכ"ל אלבר: "עלותו של ביטוח חובה עבור רוכבי אופנועים בישראל מהווה את אחד החסמים המרכזיים לקניית רכב דו גלגלי והסרתו תשפיע משמעותית על שוק זה בישראל".

נכון להיום, עלות ביטוח החובה מגיעה לקרוב ל -20 אחוז ממחירו של כלי דו-גלגלי. לשם השוואה מרכיב הביטוח מהווה פחות מ-2% מעלות מכונית. עלות זו, לדעת אנשי אלבר, גורמת להאטה בהתפתחות תחום תחבורתי זה.

אלבר מוטו, יבואנית Daelim, תממן את עלות ביטוח החובה לכל רוכב אשר ירכוש דו-גלגלי של החברה בישראל. עלות ממוצעת לביטוח חובה הוא כ-3,000 שקל, פרמיה ממוצעת עבור רוכב שגילו מעל 21 בעל עבר ביטוחי נקי, כולל סעיף השתתפות עצמית (25,000 שקל). מעבר לכך, אם עלות פוליסת הביטוח יקרה יותר, הרוכש ישלים את ההפרש.

רוני ליבוביץ'-האופנובנק (צילום דן בר-דוב)

כוכב הקמפיין הפרסומי הוא רוני לייבוביץ' ,הידוע יותר בכינויו "האופנובנק", שהדגיש במהלך מסיבת העיתונאים כי למרות הפרסום שהביאה לו הפרשה שבגינה ישב בכלא שמונה שנים, "הפשע אינו משתלם – אתה נענש שלוש פעמים. גם אתה נכנס לכלא ועובר זוועות, המשפחה שלך נענשת וסובלת אף היא ובנוסף, זה נשאר איתך ככתם לכל החיים" . את השתתפותו בקמפיין הוא רואה כשימוש חיובי בשמו: "יש לי למעלה מ-45 שנה של רכיבה על דו גלגלי. אני מאמין במותג ואני חושב שזה מהלך נכון".

Daelim הנו קונגלומרט עסקי בינלאומי ואחת מקבוצות ההנדסה והבנייה הגדולות באסיה. הוא עוסק בייצור ובנייה של בנייני מגורים, משרדים, מלונות, כבישים, גשרים, מפעלי תעשיה, מפעלי זיקוק נפט, מפעלי יצור גז, כורים גרעיניים ומפעלים כימיים. שווי החברה מוערך ב-9 מיליארד דולרים והיא מעסיקה כ-4,000 עובדים במפעלים ובחברות ברחבי העולם. הכנסות החברה ב-2012 הסתכמו ב-6.9 מיליארד דולר. Daelim motors, המובילה את שוק האופנועים והקטנועים הדרום קוריאני, היא חברה בת.

ליבוביץ' על דאלים (צילום יח"צ)
ליבוביץ' על האופנוע (צילום יח"צ)

דאלים הקוריאנית החלה את פעילותה בישראל לפני שנה תחת קבוצת אלבר ובתום שנת הפעילות הראשונה הגיעה אל המקום השלישי בטבלת המסירות בישראל, עם 1,379 יחידות שעלו על הכביש, שהם כ-10% משוק הדו-גלגלי בארץ.

לדברי משה רוקח, מנהל פעילות אלבר מוטו: "אנו סבורים ששוק הדו גלגלי הישראלי יכול להגיע בהדרגתיות עד שנת 2015 לכ-18,000 כלים דו גלגליים ומהלך מימון ביטוח החובה על ידי אלבר מוטו יהיה קטליזטור לתהליך זה".

2 Comments

  1. פסח
    25 במרץ 2014 @ 15:23

    הצביעו ת… שרה אנג'ל עשתה פרסומת לשמנת של תנובה
    והרשות לא צייצה

  2. רון
    20 במרץ 2014 @ 19:35

    אין ספק שמשהו חדש הולך לקרות בשוק הדו גלגלי. חברה שממנת ביטוח חובה שנה ראשונה יכולה להקל על הרבה רוכבים שמתלבטים אם לקנות או לא בגלל שיקולים כלכליים.. לא יודע אם חברות אחרות יצליחו להתעלות על זה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן