Skip to content

אלביט מערכות זכתה בחוזה של 290 מיליון דולר

החוזה הוא עם מדינה באסיה-פסיפיק. תכנית ההשבחה תעניק לטנקים יכולות פעולה בלילה על ידי אספקת מגוון מערכות כגון כוונות תותחן ומערכות בקרת אש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות זכתה בחוזה של לקוח באזור אסיה- פסיפיק לביצוע תוכנית להשבחת טנקים. החוזה, בהיקף כספי של כ-290 מיליון דולר, יתבצע במהלך כשלוש שנים. תכנית ההשבחה תעניק לטנקים יכולות פעולה בלילה על ידי אספקת מגוון מערכות כגון כוונות תותחן ומערכות בקרת אש.

טנק מרכבה ישראלי
טנק מרכבה ישראלי

מערכות בקרה אש

חבילת בקרת אש (FCS – Fire Control System) של אלביט מערכות מציע ה ביצועים גבוהים בשדה הקרב לטווח ארוך ולפעילות יום ולילה ופגיעה במטרות נעות. המערכת מותקנת במגוון רב של כלי לחימה משוריינים (Armoured Fighting Vehicle – AFVs). רכיבי המערכת כוללים: מחשבים, צגים, חיישנים תרמיים, מדי טווח לייזר, פריסקופים מורכבים לתצפית, מערכת לעיבוד תמונה מתקדם, מערכת מעקב אוטומטי אחר המטרה, מצלמות יום, מצלמות תרמיות, ומערכת ייצוב לתותחנים ומפקדים. כל המערכות כוללות יכולות גיבוי ידנית.

נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, בצלאל (בוצי) מכליס אמר: "אנו מרוצים מזכיה משמעותית זו, המביאה לידי ביטוי את היכולות הייחודיות ואת הניסיון שלנו בתחום השבחות הטנקים. אזור אסיה-פסיפיק הוא אחד משווקי היעד שלנו ואנו שמחים מאד לדווח על הצלחה נוספת שלנו בשוק זה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן