Skip to content

אמנון נויבך נבחר ליו"ר דירקטוריון הבורסה

שימש דירקטור במועצות מנהלים של חברות עסקיות, בהן בזק, פלאפון, לאומי קארד, ביטוח ישיר ודלתא. יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, ברך על המינוי והבהיר כי הוא יסייע לנוייבך להוביל את הבורסה יחד עם מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינהרט, לשיאים חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אמנון נויבך (צילום: יח"צ)
אמנון נויבך (צילום: יח"צ)

דירקטוריון הבורסה לניירות ערך בתל אביב אישר היום את המלצת ועדת האיתור למנות את הכלכלן אמנון נויבך לתפקיד היושב ראש. יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר ברך על המינוי והבהיר, כי הוא יסייע לנוייבך להוביל את הבורסה יחד עם מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינהרט, וחברי הדירקטוריון, אל שיאים חדשים.

יו"ר ועדת האיתור, עו"ד ברכה ליטבק, ציינה, כי לנויבך יש ניסיון עשיר ומגוון בניהול עסקי.

נויבך, בן 70, שימש דירקטור במועצות מנהלים של חברות עסקיות, בהן בזק, פלאפון, לאומי קארד, ביטוח ישיר ודלתא. בעבר שימש כציר הכלכלי של ישראל בוושינגטון וכסגן הממונה על התקציבים באוצר.

"אני משוכנע שבכוחות משותפים נתמודד עם האתגרים העומדים בפני שוק ההון ונוביל את הבורסה לעידן חדש", אמר נויבך לאחר בחירתו.
"ניסיון עשיר ומגוון"

"שיתוף פעולה מלא"

עו"ד ברכה ליטבק, יו"ר הוועדה, אמרה, כי "נויבך מביא לתפקיד ניסיון עשיר ומגוון בניהול עסקי, בסקטור הציבורי והעסקי, כדירקטור וכיו"ר דירקטוריונים. הוא בעל ראיית מקרו רחבה וניסיון בהובלת שינויים משמעותיים בארגונים מורכבים. יש לו הכרות עמוקה עם העולם הפיננסי ועם ארגונים בארץ ובעולם. אני משוכנעת כי מר נויבך יזכה לתמיכה ולשיתוף פעולה מלא של הדירקטוריון, של השחקנים בשוק, ושל הרגולטורים, ויפעל יד ביד עם מנכ"ל הבורסה, הנהלתה וצוות עובדיה על-מנת להוביל את הבורסה לתהליך של צמיחה והתחדשות".

יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, ברך על מינויו של מר אמנון נויבך ליו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו. "אני מודה לוועדת האיתור על עבודתה המצוינת והיסודית בתהליך בחירת יו"ר לבורסה. ניסיונו העשיר של אמנון במגזר הציבורי כמו גם במגזר העסקי וכיו"ר לשעבר של חברות גדולות, יסייע לו להוביל את הבורסה יחד עם מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינהרט, וחברי הדירקטוריון, אל שיאים חדשים ולהביאה למקום הראוי לה בזירה הבינלאומית והמקומית כמחוללת צמיחה במשק וכאחד מעמודי התווך המרכזיים של התעשייה בישראל".

"יצעידו את הבורסה ושוק ההון לעידן חדש"

האוזר ציין, כי "התקופה הקרובה מעמידה בפני הבורסה אתגרים גדולים, ואני משוכנע כי ההנהגה החדשה, בהובלת היו"ר והמנכ"ל הנבחרים, יצעידו את הבורסה ואת שוק ההון לעידן חדש. אני רואה בבורסה כמשאב לאומי שיכול להוות מנוף לצמיחה, לצמצם את האבטלה וליצור מקומות עבודה חדשים. פיתוחה של הבורסה חיוני לשוק ההון והוא מצריך, בין השאר, גיוס חברות חדשות, מקומיות וזרות, מכשירים פיננסים חדשים, הפיכת הבורסה לידידותית יותר למשתמשים בארץ ובחו"ל, השארת מרכז פעילותן של חברות ההיי טק והפיכת הבורסה לאטרקטיבית יותר לחברות טכנולוגיה, שיחפצו 'לעשות אקזיט' בבורסה בתל אביב, במקום בבורסות בחו"ל. זוהי משימה גדולה אך אפשרית וראוי להירתם למימושה ללא דיחוי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן