Skip to content

מטוסי בואינג 767 של אייר קנדה משופצים בתעשייה האווירית

מדובר בחוזה ארוך טווח לביצוע תחזוקה, שיפוצים ותיקונים במטוסי החברה הקנדית. חטיבת בדק מטוסים של התעשייה האוורית מתמחה בהשבחות והסבות של מטוסי נוסעים ומטוסי מטען
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התעשייה האווירית זכתה בחוזה יוקרתי לביצוע תחזוקה, שיפונים ותיקונים (MRO – Maintenance, Repair, and Operations ) למטוסי בואינג 767 של חברת התעופה אייר קנדה. נושא התחזוקה הרבתית (Heavy Maintenance) מצריך מיומנות ייחודית והוא קיים בתעשייה האווירית יותר משישה עשורים.

מטוס בואינג 767 של אייר קנדה במתקני התעשייה האווירית. צילום: התעשייה האווירית
מטוס בואינג 767 של אייר קנדה במתקני התעשייה האווירית. צילום: התעשייה האווירית

"סטנדרטים גבוהים"

אלי חתם, סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת בדק מטוסים ציין בגאווה כי: "אנו שמחים שלקוח בסדר גודל של חברת התעופה אייר קנדה, בחר בתעשייה האווירית לביצוע פעולות תחזוקה לצי מטוסי בואינג 767. עם ניסיון של יותר משישים שנה, ועבודה על מגוון רב של מטוסים רחבי גוף וצרי גוף הן של בואינג והן של איירבוס, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אין ספק כי נספק את המטוסים בזמן ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח".

"יכולות מוכחות"

אלן באטרפילד (Alan Butterfield), סמנכ"ל הנדסה ותחזוקה באייר קנדה הוסיף ואמר: "אנו מאוד מרוצים מהעבודה המצוינת המתבצעת בתעשייה האווירית ושמחים על יחסי העבודה שנרקמו בין החברות. עבודת תחזוקה נרחבת, כמו זו הנעשית במקום עם יכולות מוכחות כמו בתעשייה האווירית, מבטיחה ל"אייר קנדה" פתרון איכותי, העונה על כל צרכי התחזוקה של מטוסי הבואינג 767 שלנו".

חטיבת בדק מטוסים מתמחה בהשבחות והסבות של מטוסי נוסעים, מטוסי מטען ומטוסי תדלוק אווירי. החטיבה מחזיקה ברשיונות מטעם רשות התעופה האמריקנית (FAA), הישראלית ורשויות תעופה אחרות בעולם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן