Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: בגדי ים, תכשיטים ונעליים

כמה כסף גייסה אסתי גינזבורג, את מי אירח אוריאל לין, מה חגג ישראל קורט, למה התרגשו הקופים, מה עשו הראל ויזל וחיים כהן בקניון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש לו חלום

נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, שנאם השבוע באסיפה הכללית השנתית של לשכת המסחר תל אביב והמרכז, הזכיר את נאומו המפורסם של מרטין לותר קינג: "יש לי חלום" – וביקש לשתף את הנוכחים בחלום הפרטי שלו על חברה טובה יותר. באירוע, שנערך במלון דן פנורמה תל אביב, בסימן 95 שנות פעילות ללשכה, נאמו גם שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ; שר הכלכלה, נפתלי בנט; השר להגנת הסביבה, עמיר פרץ; סגנית שר הפנים, פאינה קירשנבאום. הקשיבו להם, בין היתר: שמואל וענת פרנקל; ישראלה שטיר, בעלה אבי אינשטיין ובנה גיל שטיר; אורן ולאה שחור; עמי וגילה לפידות; ראובן וציפי שליסל; יוסי והדר ויליגר; צביקה ויליגר; סמי וטובה סגול. זמרת השנסונים, טילדה רג'ואן, סחפה את כולם בשיריה, ושלישיית "קצרות ולעניין": ציפי שביטחני נחמיאס ועירית ענבי, הצחיקו.

ראובן שליסל, יוסי ויליגר (צילום: תמר מצפי)ראובן שליסל, יוסי ויליגר (צילום: תמר מצפי)

חגיגה לחיים

באירוע ההתרמה הגדול שאירגנה לעמותת "חיים", הצליחה אסתי גינזבורג, שכבר שנים מתנדבת  בעמותה, להעשיר את קופתה ב-600 אלף שקלים. היא גייסה לצידה את המנחה, אסי עזר, שאמר שכאשר מדובר בכסף ובתרומה, אסתי יודעת את העבודה ולא מרפה עד שהיא מקבלת את מה שהיא רוצה להשיג. באירוע, שהחל בקוקטייל של השפים ירון שליו, פול אסנהיים ועומר מילר, הופיעו משה פרץ, שירי מיימון, נתן גושן ואתניקס, שהפכו את הערב לחגיגה שנמשכה עד חצות. בין התורמים וחוגגים: עדי קייזמן, שבא לתרום ולפרגן לאשתו; רונן נמני ומיקי טיל, הבעלים של קבוצת "קפה קפה"; מנכ"ל המרכז הרפואי תל השומר, זאב רוטשטיין; יואב פלטו שרון; דורון ועדי סבג; מוקי שניידרמן; יגאל שרמייסטר; לי גרבנאו ועומר דנקנר.

אסי עזר, אסתי גינזבורג, זאב רוטשטיין (צילום: אריאל נבון)אסי עזר, אסתי גינזבורג, זאב רוטשטיין (צילום: אריאל נבון)

תכשיטים בעקבות הקווים המפותלים

ישראל קורט, מנכ"ל רשת תכשיטי ה. שטרן, השיק השבוע את קולקציית Niemeyer של הרשת, העוסקת במסע בעקבות הקווים המפותלים האינסופיים של הארכיטקט הנודע אוסקר נימאייר. האירוע, בו הסתובבו דוגמניות דקיקות שהציגו את התכשיטים, התרחש בקומפלקס המסעדות של השף שאול בן אדרת ואשתו אורית. התחילו ב"תרנגול הכחול" עם הרצאה על הקשר שבין הארכיטקט לקולקציה, המשיכו בארוחת צהריים במסעדה הסמוכה, "מר וגברת לי", שלא מכבר נחנכה. בין הנהנים מכל הטוב הזה: מנהל מחלקת המחקר של ה. שטרן, כריסטיאן האלוט, שהגיע היישר ממטה החברה בברזיל; תמי רווה; ג'ני קובה; השף אבי קונפורטי; ישראלה שטיר; רג'ין גנזי; נטלי דדון; וגם הסבתא הטרייה, השחקנית קרוליין לנגפורד, שהגיעה לארץ לרגל הולדת הנכד, מבנה ליאור דיין, ובאותו ערב חזרה הביתה, ללוס אנג'לס.

ישראל קורט ודוגמניות (צילום: רפי דלויה)ישראל קורט ודוגמניות (צילום: רפי דלויה)

גם הקופים התרגשו

אפילו הקופים בפארק הקופים, אשר בספארי ברמת גן, התרגשו למראה מסלול מחופה בשטיח בצבע פוקסיה שהוצב השבוע בפארק, שם ערך המפיק מוטי רייף תצוגת אופנה לרגל פתיחת עונת בגדי הים של רשת "אינטימה", תחת הקונספט CYBER AFRICA. את התצוגה פתחה פרזנטורית המותג טיטי איינאו, ואחריה צעדו מלכת היופי החדשה מור ממן, סגניתה דורון מטלון ו-15 דוגמניות נוספות. בין הצופים: מנכ"ל גולף אלי מיזרוח, אורנה דץ, עינת שרוף, נטלי דדון.

אהרון מידן, טיטי איינאו, אלי מיזרוחאהרון מידן, טיטי איינאו, אלי מיזרוח

הסירים של השף

מנכ"ל קבוצת פוקס, הראל ויזל והשף חיים כהן התייצבו בשעת בוקר מוקדמת בחנות "פוקס הום" בקניון אביב לרגל השקת קו מוצרי מטבח לבית, שפותח בשיתוף פעולה עם השף חיים כהן, שגם הכין את הכיבוד לאירוע: גבינות, מאפים ופסטות, שבושלו כמובן בסירים החדשים. בין הצגת הסירים ומגוון המוצרים, שנוספו לחנות בהשראתו, כהן היה עסוק בלהצטלם ולחלק חתימות למעריצים שבמקרה נקלעו לחנות.

X, Y, חיים כהן, Z (צילום: שוקה כהן)הראל ויזל, טליה פורת, חיים כהן, ליאורה עופר (צילום: שוקה כהן)

נשות הטייסים

במתחם העיצוב ONE  בדיזיין סנטר בראשון לציון, נערך אירוע השקה לרגל פתיחת תערוכת האמנות "יוצאים לאור" של האמנית דליה גולדמן, שאביה, הטייס ג'ו אלון, היה בין מקימי חיל האוויר. לכן גם היה אפשר לפגוש שם את ראומה ויצמן, אלמנתו של נשיא המדינה לשעבר עזר ויצמן ואת שרה הר לב, רעייתו של מנכ"ל אל על לשעבר, רפי הר לב. בין האורחים גם מנהלי מתחם העיצוב ובעלי עסקים מובילים, בהם הבעלים של חברות דרים לנד, סימפלי ווד ושוורץ הום קולקשיין.

דליה גולדמן, שרה הר לב, ראומה ויצמןדליה גולדמן, שרה הר לב, ראומה ויצמן

מסיבת נעליים

מותג ההנעלה "NINE WEST" השיק  את קולקציית אביב-קיץ 2014 במסיבת רטרו שיק, בהשראת שנות ה-60. המוזמנים נהנו מכיבוד, שכלל פופקורן בשלל טעמים, תפוח מצופה בסוכר, צמר גפן מתוק, קאפקייקס ושלל קוקטיילים. הדגמים נחשפו בתצוגה, שנערכה בהשראת מסע מסביב לעולם ובחזרה, דרך מגוון תרבויות וסגנונות. הנעליים והתיקים הוצגו בארונות חשופים, במגירות פתוחות וכשהם תלויים מהתקרה. דוגמניות בסגנון PIN UP  קיבלו את פני האורחים ולהקת סווינג ורקדנים הקפיצו את האווירה. בין המשיקים: רג'ין ומושיק גנזי, מבעלי המותג בארץ; הסטייליסטית, סנדרה רינגלר, שנתנה טיפים להארכת חיי הנעליים; הזמרת, מיכל שפירא, שמיהרה משם להופעה שלה ב"שבלול" .

מושיק נגזי, רג'ין גנזי (צילום: שוקה כהן)מושיק גנזי, רג'ין גנזי (צילום: שוקה כהן)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן