Skip to content

חייל צה"ל טען שנדקר בפסגת זאב

החייל נפצע באורח קל. הדוקרים נמלטו והמשטרה פתחה בסריקות אחר הדוקרים. החשד היה כי מדובר בדקירה על רקע לאומני. לקראת הצהריים הסתבר למשטרה כי אין שום עדות תומכת לגרסת החייל ולכן נבדקת האפשרות כי בדה את הסיפור מלבו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חייל צה"ל נדקר קל ברגלו הבוקר (חמישי) בידי שנים או שלושה בני מיעוטים ברחוב נתיב המזלות בירושלים. צוות מד"א טיפל בו במקום והוא הועבר במצב קל לבית החולים הדסה הר הצופים. המשטרה פתחה בסריקות אחרי דוקרים. סמוך לשעות הצהריים הובהר לחוקרי המשטרה כי לגרסת החייל שטען כי נדקר בידי שלושה תוקפים ערבים אין עדויות תומכות. עוד נודע, כי החייל שבתחילה התבקש להיות מפונה על ידי מד"א לבית החולים הדסה, סירב ונותר בביתו כשהוא עם פגיעה קלה בכף רגלו. כעת בודקת המשטרה אם החייל אכן הותקף או שבדה את הסיפור מליבו.

סמוך לשעה שמונה בבוקר התקבלה הודעה במוקד מד"א על פצוע דקירה בשכונת פסגת זאב בבירה. צוות מד"א הוזנק למקום ומצא חייל בשנות ה-20 לחייו כשהוא דקור ברגלו. 

בינואר השנה נדקר שוטר מג"ב בירושלים על ידי צעירה ערביה בת 16. השוטר נפצע באורח קל. הדוקרת נלכדה במקום האירוע ונלקחה לחקירה. בתחילת ינואר נדקר צעיר ברחוב הנביאים בירושלים ופונה במצב בינוני לקבלת טיפול. גם במקרה זה ההערכות הן כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

אמש נורו מספר יריות מכיוון כפר א-רם מצפון לירושלים לעבר עמדת מג"ב. איש לא נפגע וצה"ל פתח בסריקות. מוקדם יותר החלו מהומות במהלך הפגנות באבו דיס לאחר שחודשו העבודות להקמת חומת ההפרדה בכפר. תוך כך הוצת מיגדל פילבוקס (מגדל שמירה) צה"לי. האש כובתה בלי שנגרם נזק לאיש.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן