Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: דוגמניות בחלון ועל השולחן

מדוע נסעו מנכ"לים בכירים לרחובות, מה עשו דוגמניות בבגדי ים בחלון הראווה, מה הן עשו על השולחנות, ועם מי "מה קשור" עשו סלפי בים המלח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משיקים את המיני

בביתן 1 בגני התערוכה, נערכה מסיבת השקה למכונית המיני החדשה שהגיעה לישראל. בתכנית האמנותית הופעה חד פעמית משותפת של הדג נחש ואינפקטד מאשרום. בין המשיקים: ברק כהן, שאירח את מנהלת מותג מיני העולמית, אנג'ליקה קושל; מנכ"ל דלק מוטורס, גיל אגמון והמשנה למנכ"ל, שחר שמש; רון פרידנברג, גיא חיות, הלגה גוטסדינר, משפחת דבח, משפחת בובליל, רן לפיד ועוד.

שחר שמש, אנג'ליקה קושל, ברק כהןשחר שמש, אנג'ליקה קושל, ברק כהן

דוגמניות בחלון ראווה

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפי קסטרו, ומעצב האופנה, גדעון אוברזון, חגגו את פתיחת הקיץ בחנות הדגל "קסטרו תל-אביב", במסיבה סקסית בצהרי שישי, כשגולת הכותרת היא השקת קולקציית בגדי הים, שעיצב אוברזון לקסטרו. דוגמניות, על תקן של בובות, הציגו את בגדי הים בחלונות הראווה של החנות. בהמשך הן גם יצאו מהחלונות, לבושות רק בבגדי ים, למעבר החצייה ההומה בצומת הרחובות קינג ג'ורג' ודיזנגוף. מי שנשאר בחנות נהנה ממוזיקה, גזוז, מיצי פירות ושלגונים צבעוניים. בחוגגים: הכוכבות ומובילות קמפיין בגדי הים, ירדן הראל, לירן כהנר וסיוון קליין; הזוג רותם סלע ואריאל רוטר; עומר דרור, הפרזנטור של קסטרו; מוטי רייף, שהפיק את האירוע; דנה פרימן, שתפקדה כדי.ג'יי; דפנה לוסטיג, יובל שרף, שלום מיכאלשווילי.

גדעון אוברזון, אתי רוטר, מוטי רייף (צילום: לם וליץ סטודיו)גדעון אוברזון, אתי רוטר, מוטי רייף (צילום: לם וליץ סטודיו)

זה אח שלי

לקראת יום המודעות הבינ"ל לאוטיזם וציון 40 שנים לאלו"ט התקיימה השבוע בקולנוע יס פלאנט ברמת גן, הקרנת בכורה חגיגית לסרט התיעודי "זה אח שלי", שיצרו העיתונאית חגית רון רבינוביץ' והבמאי אייל רובינשטיין. הסרט עוקב אחר ההתמודדות של אחים ואחיות לילדים אוטיסטים בגילאים שונים. אוהד חיטמן הלחין את שיר הנושא. בצופים: מנכ"לית אלו"ט, עינת קסוטו-שפי; אפרת אנזל; רוית אסף; הילה רהב; משה דץ; עידית טפרסון. הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' ואשתו יונית, שהגיעו עם בתם, דנה. לבני הזוג רבינוביץ עוד שני ילדים, שניהם אוטיסטים.

אילן רבינוביץ', חגית רון רבינוביץ', יונית רבינוביץ', דנה רבינוביץ'אילן רבינוביץ', חגית רון רבינוביץ', יונית רבינוביץ', דנה רבינוביץ'

פרד פרי גם בישראל

חנות ראשונה בישראל של מותג האופנה הבריטי, "פרד פרי", שלו כ-100 חנויות קונספט ברחבי העולם, נפתחה במתחם שרונה בתל אביב. המוזמנים נהנו מכיבוד של פיש אנד צ'יפס, הופעה חיה וסט תקלוט ראשון של הצמד גיא מנטש ויהל דורון. בחוגגים: מנכ"ל המותג הבריטי, ג'ון פלין, שהגיע לארץ לרגל הפתיחה; משפחת אירני, שמייבאת את המותג; איילה ובועז מולדבסקי, מיכל וייסברג; גילי סער; ליאת אשורי ואסי נקדאי, סופי טייב ;שביט ויזל ועוד.

ג'ון פלין, יפעת אירני, רוני אירניג'ון פלין, רוני אירני, יפעת אירני

קונספט קוסמטיקה

האחים משה, דוד ויעקב גולברי, ואיש העסקים אביב בן יעקב, פתחו השבוע את סניף  הקונספט החדש של רשת SACARA, בקניון עופר רחובות. בין חטיף לחטיף נחשפו המוזמנים לקונספט הייחודי של הרשת, המציעה מוצרי איפור, טיפוח וקוסמטיקה, במחירים נמוכים במיוחד. הם גם למדו על הטרנדים החמים השולטים עכשיו בתחום הקוסמטיקה, והתבשרו כי עד סוף השנה מתכוננים ברשת לפתוח עוד 11 סניפים. בין הנוכחים: אבי לוי, מנכ"ל קבוצת עופר; דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט; יהודה אורן, מנכ"ל קניון רחובות; הראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס; אבי שומר, מבעלי צומת ספרים; אלירן דן, מנכ"ל שיכון ובינוי; שוקי בורשטיין, מנכ"ל כלל ביטוח; דני גיטר, מנכ"ל בנק ערבי;  צביקה אורן, נשיא לשכת התעשיינים; בסיום האירוע מיהרו בכירי סקארה לנתב"ג ועלו על הטיסה לבולוניה, שם מתקיימת תערוכת הקוסמטיקה הגדולה בעולם – "קוסמו פרוף".

משה גולברי, מירה עוואד, אביב בן משהמשה גולברי, מירה עוואד, אביב בן משה

דוגמניות על שולחנות

רונית חיימוביץ' וגרשון ברושי, מבעלי רשת נעלי קליגולה, פתחו את עונת הקיץ באירוע במסעדת בלו סקיי של השף מאיר אדוני, במלון קרלטון תל אביב. המוזמנים נהנו מתצוגת נעליים שהציגו דוגמניות שעמדו על שולחנות. הפרזנטורית של הרשת, יובל שרף, הסתובבה בין המוזמנים וסיפרה להם על טרנדים בעולם הנעליים.

רונית חיימוביץ', יובל שרף, גרשון ברושי (צילום: ראובן שניידר)רונית חיימוביץ', יובל שרף, גרשון ברושי (צילום: ראובן שניידר)

פתחו אולם

משולם ריקליס וזוגתו טלי סיני, פתחו השבוע אולם ע"ש ריקליס על הגג של מוזיאון פרסלר – מוזיאון פרטי ברחוב וולפסון בתל אביב. חנכה את האולם החדש תערוכה של האמן והיוצר האיטלקי, פאולו טרוילו, שמצייר עם אצבעותיו. נכחו בערב הפתיחה, בין היתר: דנה בר דיין מבעלי AMOR ובעלה אלעד מבעלי "פלוראליס"; המפיק מוטי רייף, שהגיע עם רונית יודקביץ; דושי לייטרסדורף, שאול נמרי ועוד.

אלעד בר דיין, פאולו ריאלטו, דנה בר דייןאלעד בר דיין, פאולו טרוילו, דנה בר דיין

סלפי ים המלח

מלון רויאל רימונים ים המלח פינק השבוע את אורחיו בהרצאה של הסטייליסטית ליאת אשורי, ובהופעות של שלישיית "מה קשור" והזמר קובי פרץ. הנוכחים, שנשבו בטרנד הסלפי, לא הפסיקו להצטלם עם הסלבס ולהעלות תמונות לאינסטגרם ולפייסבוק. ביניהם: נטלי ארונוב, מנהלת לשכת המנכ"ל; יפה בן גיגי, מנהלת מועדון "נכון"; עופר שטרית, מנכ"ל המלון; ורד חוגי, מנהלת הקבוצות במלון; וחברי מה קשור: שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך, שהצטרפו למצטלמים.

נטלי ארונוב, יפה בן גיגי, אסי ישראלוף, ציון ברוך, עופר שטרית, שלום מיכאלשווילי, ורד חוגינטלי ארונוב, יפה בן גיגי, אסי ישראלוף, ציון ברוך, עופר שטרית, שלום מיכאלשווילי, ורד חוגי

כאילו אמריקה

כ-1,200 אורחים התייצבו באומן 17 בתל-אביב לאירוע של רשת ההמבורגרים BBB. המקום עוצב כמו דיינר אמריקני, המתכתב עם עיצוב סניפי הרשת. האורחים נהנו מדוכני מזון בסגנון אמריקני וממופעים של זמרים, שחיקו זמרים אמריקנים. לסיום הופיעה מרינה מקסמילאן, ששרה באנגלית. מנכ"לית הרשת, אהובה תורג'מן, עדכנה את החוגגים שבקרוב תשיק הרשת את BBB מיוזיק – שיתוף פעולה עם מיני ישראל, שם ייפתח אמפיתיאטרון, שבו הלקוחות יוכלו ליהנות מהופעות של זמרים מובילים.

אהובה תורג'מן, מרינה מקסמיליאןאהובה תורג'מן, מרינה מקסמיליאן

חבר מביא חבר

ב-Arca בנמל ת"א, התקיים כנס השותפים של "חבר" (מועדון הצרכנות של משרתי הקבע, הגמלאים וכוחות הביטחון). ראש אכ"א, האלוף אורנה ברביבאי, יו"ר "חבר" איל קרוליצקי ומנכ"ל "חבר" מוטי לוי, הודו לשותפיהם על המסירות ושיתוף הפעולה למען העמיתים לאורך השנה. בין הנוכחים, ששמעו הרצאה של פרופ' יורם יובל, על "הדרך אל האושר": סמדר ברבר צדיק, מנכ"ל הבינלאומי; דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט; אהוד שפירא, יו"ר פסגות  וחגי בדש המנכ"ל; רמי שביט, מנכ"ל המשביר 365; ירון דקל, מפקד גלי צה"ל;  קובי מלכין, מנכ"ל בנק אוצר החייל.

מוטי לוי, אורנה ברביבאי, ירון דקל, תמי גורמן כהן (צילום: לם וליץ סטודיו)מוטי לוי, אורנה ברביבאי, ירון דקל, תמי גורמן כהן (צילום: לם וליץ סטודיו)

עובר ושב

אורלי יצהרי (39), מונתה למנהלת השיווק בחברת "ישרקו" ומנהלת הקטגוריה של המותג "מזרע" (נקניקים ,נקניקיות, פסטרמות) – קטגוריה המגלגלת כ- 100 מיליון ₪ בשנה. חברת ישרקו מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון ומשווקת את מוצריה לכ-2,200 נקודות מכירה:מסעדות, מעדניות ורשתות מזון. יצהר בוגרת  MBAאוניברסיטת ת"א, עם התמחות בשיווק, כיהנה בעבר כמנהלת תחום חטיפי הדגנים של תלמה ביוניליוור, ניהלה את תחום שיווק תוכן ב-Yes ושימשה גם כמנהלת תחום שיווק ה- VOD בחברת הלוויין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן