Skip to content

מירי מסיקה: עשו אהבה, לא מחאה

מירי מסיקה, מופע השקת האלבום "מלך", בהאנגר 11 בתל אביב. הסאונד מרשים, הקול של מסיקה ערב לאוזן, החומרים טובים – אבל כמו באלבומיה, גם כאן חסר רוקנ'רול מחוספס ובועט כדי שהמופע ימריא >> ציון 8 מופע חדש / יובל אראל; צילומים: יובל אראל מירי מסיקה נחשבת לזמרת מיינסטרים, שם גנאי באוזני חובבי ומבקרי מוזיקה אניני טעם. במקרה של מסיקה אני חושב שהיא מבליטה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מירי מסיקה, מופע השקת האלבום "מלך", בהאנגר 11 בתל אביב. הסאונד מרשים, הקול של מסיקה ערב לאוזן, החומרים טובים – אבל כמו באלבומיה, גם כאן חסר רוקנ'רול מחוספס ובועט כדי שהמופע ימריא >> ציון 8

מופע חדש / יובל אראל; צילומים: יובל אראל

מיינסטרים במיטבו. מסיקה

מירי מסיקה נחשבת לזמרת מיינסטרים, שם גנאי באוזני חובבי ומבקרי מוזיקה אניני טעם. במקרה של מסיקה אני חושב שהיא מבליטה את המיינסטרים כמושג איכותי. מדובר בזמרת בעלת קול מצוין, הופעה מרשימה, חומר טוב והרבה כנות ורצון לשתף את הקהל בתמלילים מספרי סיפורים הנותנים למחשבות להתעורר.

לרגל צאת אלבומה החדש, "מלך", החמישי במספר, השיקה מסיקה מופע בכורה חגיגי בסוף השבוע (יום ה'). המופע כלל חלק משירי אלבומה האחרון ולקט שירים מאלבומיה הקודמים, בעיבודים חדשים, מלווים בסאונד ובתאורה מרשימים.

את המופע פותחת מסיקה בלקט משירי האלבום החדש, הקהל כבר מכיר חלק מהשירים ומצטרף לשירה, מירי עושה אתנחתות קטנות, מתבלת בסיפורים, האמת, לא ממש מעניינים, חלקם כבר נלעסו לא פעם.

הקול של מסיקה ערב לאוזן ומרגיע, אבל כמו באלבומיה, גם במופע, חסר לי הלכלוך הרוקנ'רולי, קצת חספוס, זעקות וצעקות לצד לחישות וגניחות. היא נוגעת בתחומים אלה, אבל רק מעט.

יש מחליפה לריטה? קליינשטיין ומסיקה בהופעה

כנהוג במופעי השקה יש גם אירוח, והפעם זוכה לכבוד רמי קליינשטיין, שנמצא, אולי, בקצה השני של מסיקה מבחינה מוזיקלית. הם מבצעים את "על הגשר הישן", שיר שרמי נהג לשיר עם ריטה.

האווירה באולם מתחממת, רמי יורד, מירי ממשיכה, הנה עכשיו הקטע המזרחי המסתלסל, היא גם מעכסת ומענטזת קמעה את אנת'עומרי, הקהל בשוליים מרקד, קוראים לזה – יש חשמל באוויר. כן, הערב הזה נראה כניצחון מוחץ וסוחף. מכבי תל אביב בכדורסל, גם סוג של מיינסטרים, ניצחה באותו ערב. 

קליינשטיין חוזר לבמה, "כמו אש על הפנים" – הם שרים ביחד, הקהל שר איתם, חגיגה. מירי עוברת לשיר "נובמבר", זה לא של קרן פלס? כן, זה השיר שהוציא את מסיקה לקדמת הבמה. היא לא שוכחת.

אנחנו כבר בהדרן, עוד להיטים מהאלבום הראשון, כל השירים שלו להיטים, פלטינה כפולה. הבנו את הרעיון. 

עוד בתרבות: כשהתקווה פוגשת את וודסטוק

וגם: מדונה מציעה לנו חברות

ועוד: הדואט של שלמה ארצי ואריק איינשטיין

2 Comments

  1. יצחק אברהם
    19 בפברואר 2012 @ 13:55

    אחלה ! לפחות יותר אוהד מ YNET….

  2. טוביה
    18 בפברואר 2012 @ 23:40

    עורכי מגפון שלום,
    לא מאמין, שמי שרוצה להוביל עיתונות איכותית מעלה טקסטים ברמה כ"כ ירודה.
    יעש עורכים לעיתון הזה? "
    "מירי מסיקה נחשבת לזמרת מיינסטרים, שם גנאי באוזני חובבי ומבקרי מוזיקה אניני טעם. במקרה של מסיקה אני חושב שהיא מבליטה את המיינסטרים כמושג איכותי. מדובר בזמרת בעלת קול מצוין, הופעה מרשימה, חומר טוב והרבה כנות ורצון לשתף את הקהל בתמלילים מספרי סיפורים הנותנים למחשבות להתעורר…" זו ביקורת, כתבת צבע או קשקוש?
    חבל…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן