Skip to content

יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה פורש מתפקידו

ניהל את החברה במשך 7 שנים. הוביל יחד עם צוות מנהלים את אלקטרה מחברה שהיקף מכירותיה השנתיות כ-1 מיליארד שקל בשנה לחברה בסדר גודל של כ-3 מיליארד שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
יקי ודמני
יקי ודמני. צילום: סיון פרג'

יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה הודיע היום על סיום עבודתו, לאחר 7 שנים שבהן ניהל את החברה. במשך התקופה הזאת הוביל ודמני יחד עם צוות מנהלים את אלקטרה מחברה שהיקף מכירותיה השנתיות כ-1 מיליארד שקל בשנה לחברה בסדר גודל של כ-3 מיליארד שקל, שפועלת כמעט בכל תחומי החיים של הצרכן הישראלי. בשנים אלה השיגה החברה רווחים לפני מס של יותר מ-650 מיליון שקל וחילקה דיבידנד של כ-455 מיליון שקל.

בין הפעולות שניתן לזקוף לודמני: רכישת רשת ACE והצלתה מקריסה ומתן תעסוקה לכ-1,000 עובדים, כניסה מוצלחת לתחום המים באמצעות אלקטרה בר, חיזוק מעמדה המוביל של החברה בתחום המזגנים ומיתוג שירות אלקטרה כמספר אחד בתחום.

בתקופתו, השקיעה החברה בטיפוח העובדים ובקשרים עם הקהילה שבאו לידי ביטוי באימוץ מעון ילדים בראשון לציון, אימוץ גדוד שריון במסגרת פרויקט אמץ לוחם, שילוב עובדי החברה במסע החיים בפולין והקמת עמותה "חברה מתגייסת" למתן עדיפות ותעסוקה לעובדים שמשרתים במילואים

ודמני מסר היום: "היו אלה שנים נפלאות של עשייה והובלת החברה לשורה הראשונה של החברות בישראל. אלקטרה היא חברה ישראלית גאה שבורכה בעובדים נפלאים ואני מאחל לה ולכל קבוצת אלקו את כל ההצלחה שבעולם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן