Skip to content

מה תשתו בפסח? – כהילים חדשים על המדף

חוקי הכשרות לפסח מצמצמים מאוד גם את מבחר הכהילים הזמין • מגפון בדק שלושה משקאות משכרים וכשרים לחג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לחג הפסח יצא שם רע ללא סיבה מוצדקת במבחר הכהילים הכשרים לחג. היום, לאחר ששוק המשקאות בארץ התפתח, ניתן למצוא סוגים רבים ומגוונים של כוהל איכותי המאושר לשתייה בפסח על ידי הרבנות.

כך למשל עולם הוודקה – פעם היו מכינים וודקה מתפוחי אדמה. היום כמעט כל סוגי הוודקה היא חמץ, כיוון שבתהליך הכנתה מתסיסים ומזקקים דגנים. עם זאת, ניתן למצוא על המדפים בארץ וודקה העשויה מחומרים כשרים לפסח כענבים, מולסת קני סוכר ותפוחי אדמה.

וודקה Passover

עכשיו אחרי שהילדים יצאו לחופשת החג, אפשר להתחיל לשתות וודקה בפסח, עם וודקה כשרה לפסח. וודקה Passover מגיעה הישר ממזקקות Cooymans, שבהולנד. ייחודה של הוודקה היא בהקפדה הרבה של תהליכי הייצור והרכיבים הטבעיים. הוודקה הכשרה לפסח עומדת בתקני האיכות הקפדניים של חברת "רותדנש", יבואניות כהילים באיכות פרימיום וסופר פרימיום, אשר בין מותגיה וודקה ואן גוך ו-וודקה וינס אן תיאו. טעמה חלק וסיומת ארוכה. 40% כוהל.

מחיר לבקבוק 700 מ"ל – 109 שקל.

וודקה Passoverוודקה Passover

וודקה Three Sixty

וודקה פרימיום, מבית יצרנית ליקר הדבש המפורסם "Barenjager". המשקה משווק על ידי חברת כספי בבקבוק יוצא דופן בעיצובו: דופן הבקבוק עשויה מתבליטים בצורת יהלום וכוללת תווית מקטיפה. העיצוב מקנה לבקבוק מראה אלגנטי ויוקרתי. הוודקה מיוצרת בתהליך זיקוק ייחודי המשלב סינון באמצעות אבקת יהלומים המעניקה למשקה טעם נקי וחלק.

מחיר לבקבוק 700 מ"ל – 79 שקל, מארז הכולל בקבוק 700 מ"ל עם כוס – 89 שקל.

וודקה Three Sixtyוודקה Three Sixty

להמתקת המרור, מומלץ לנסות גם:

ליקר פידג'

הפידג' הוא ליקר על בסיס פרי אמיתי, המצאתו של הנס אגרט (מנהל המזקקה המשפחתית),  בעיירת הנופש והמעיינות החמים – באד בוונסן, שבצפון גרמניה. המשקה נולד ממתכון משפחתי ישן אשר היה חבוי בין דפי המעבדה ו"חיכה" לצאת לאוויר העולם מזה שנים. המשקה המיובא על ידי חברת כספי מתבסס על מתכונים סביבתיים וחומרי גלם שמקורם ב"לונבורגר היידה", ארץ חקלאית רחבת ידיים עם שמורות בר ייחודיות, המקיפה את האזור כולו. פרט למילוי הבקבוקים, הנעשה במיכון אוטומטי מודרני, תהליך הייצור כולו הוא פריה של עבודת יד ב-100%, בו מעורבת המשפחה כולה באופן מדוקדק למהדרין. הטעמים הכשרים לפסח בסדרת טעמי פידג' הם: ענבים (חדש), אבטיח ותאנים.

מחיר לבקבוק 700 מ"ל – 59 שקל, ולבקבוק 1 ליטר – 79 שקל.

ליקר פידג' ענביםליקר פידג' ענבים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן