Skip to content

לנוח על זרי הדפנה

במתחם שרונה בתל-אביב נפתחה לאחרונה חנות הדגל של מותג האופנה הבריטי פרד פרי (Fred Perry)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום: אסף פינצ'וק
מבנה החנות החדשה במתחם שרונה. צילום: אסף פינצ'וק

את המותג העולמי הקים ב- 1952 כוכב הטניס האנגלי פרד פרי, שזכה 3 פעמים ברציפות באליפות ווימבלדון וגם בגביע דיוויס היוקרתי יחד עם נבחרת בריטניה. את המותג הקים בשיתוף פעולה עם שחקן הכדורגל בדימוס והיזם טיבי ווגנר. באותה שנה, במהלך טורניר הטניס המפורסם בווימבלדון, השיק פרי את חולצת הפולו הראשונה. לוגו החברה הנבחר היה, איך לא, זר עלי דפנה – סמלה המסחרי של תחרות הטניס בווימבלדון. לא רק חולצת הפולו היא המצאה שלו. פרי שהחל דרכו כמעצב אביזרים, היה זה שהמציא את סרט הזיעה הראשון שמקשט את מצחם של שחקני הטניס. מהר מאוד גלש הסרט למגרשי ספורט אחרים והפך לפריט חובה בקרב רצים, מתאמנים וסתם צעירים שאימצו אותו כאביזר אופנתי.

כשפרי חדר לתחום האופנה, הישגיו והפרסום כטניסאי סייעו לו לסלול את הדרך להכרה בינלאומית, הוא זכה לפופולריות שהלכה וגברה. "Fred Perry" הפך מהר מאוד למותג מוכר, שמוכר מדי שנה מאות אלפי פריטי אופנה בכל העולם ולפיכך – אחד המותגים החזקים והיוקרתיים.

מותג "Fred Perry" מצליח לשלב בין עולם הספורט לבין אופנת רחוב צעירה ובועטת. כך לדוגמה, בין הפריטים האייקוניים אפשר למצוא את חולצות הפולו ואת שמלות הטניס המגדירות מחדש את המושג COOL.

עם השנים המותג התחבב גם על סלבריטאים רבים, שאימצו אותו בשנות התשעים והפכו אותו למעוז היפסטרי, מעודכן וצעיר. וכך, ממותג שהיה מזוהה עם קהל מבוגר ועשיר, המותג הפך למותג שפונה גם לקהל צעיר ונגיש יותר. בין המפורסמים אפשר למנות את כוכבי הפופ הבריטי חברי להקות BLUR ו – OASIS והזמרת המנוחה איימי ווינהאוס, שבשנת 2010 עיצבה חלק מקולקציית הנשים. שיתופי פעולה נוספים של המותג היו עם מעצבי אופנה מובילים, ביניהם ראף סימונס שהקולקציה בעיצובו תימכר לראשונה בחנות "פקטורי 54" בקניון ארנה בהרצליה החל מהעונה הבאה. למותג גם קולקציות קפסולה, ביניהן קולקציה בהשראת רוכב האופניים הבריטי המפורסם בראדלי וויגינס, זאת כדי להמשיך ולחזק את תדמית המותג כמעודכן וחדשני.

צילום: אסף פינצ'וק
פנים החנות החדשה. צילום: אסף פינצ'וק

החנות במתחם שרונה משתרעת על שטח של 120 מ"ר והיא עוצבה בהשקעה של למעלה מ-1,000,000 שקל על-ידי האדריכל שעיצב את רשת חנויות פרד פרי בלונדון, בהתאמה מלאה לקונספט עיצוב החנויות האחרות. היא מצטרפת ל- 100 חנויות הקונספט של המותג, שפועלות בלמעלה מ- 75 ערים בעולם, ביניהן לונדון, טוקיו, סידני, ניו יורק וסאו פאולו.

מותג האופנה "Fred Perry" מיוצג מזה שנתיים בישראל על ידי רשת חנויות "FACTORY 54", לצד מותגי אופנה נוספים המיוצגים בלעדית בישראל ביניהם: דיזל, ליוויס, ולנטינו, ג'אסט קוואלי, ג'וסי קוטור, ארמני, מייקל קורס, ורסאצ'ה, טומי הילפיגר, פול שארק ועוד.

צילום: אסף פינצ'וק
חולצות פרד פרי. חולצות הפולו - המצאה שלו. צילום: אסף פינצ'וק

קולקציית FRED PERRY

הקולקציה הנמכרת בארץ היא לקט מדויק של גזרות קלאסיות, הדפסים דיגיטיילים מעוצבים המתכתבים עם סגנון גרפי מודרני וייחודי האופייני למותג. בקולקציה קו AUTHENTIC שכולל פריטים קלאסיים לגברים, נשים וילדים, קולקציית קפסולה בעיצובו של רוכב האופניים BRADLEY WIGGINS שכוללת פריטים עם טוויסט ספורטיבי לגברים, קולקציות MARGATE ON THE RUN  ו – SOUTHSEA DECKCHAIR בהן מבחר פריטי לבוש ואביזרים לגברים ונשים בעיצובים חדשניים ובועטים, קולקציית DRAKES לגברים וקולקציית AMY WINEHOUSE לנשים.

* * *

[related-posts title="עוד על מתחם שרונה:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן