Skip to content

חקירתו של אולמרט צפויה להימשך מחר

ראש הממשלה לשעבר נחקר היום במשך שמונה שעות במשרדי יאח"ה בלוד. בתום היום השני לחקירות הודיעה המשטרה שטרם סיימה את עבודתה. חקירתו של עורך דינו וידידו של אולמרט, נבות תל צור, עדיין נמשכת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי יומיים תמימים של חקירות, סיים היום (שלישי) ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט את חקירתו במשרדי להב 433, שם נחקר קרוב לשמונה שעות. אולמרט נחקר באזהרה על שיבוש הליכי משפט, ובגין חשדות נוספים אותם העלתה בפני החוקרים ראש לשכתו לשעבר, שולה זקן. בין החשדות, תשלומים שקיבלה ממקורביו, על פי החשד, עבור שתיקתה.

זקן העבירה לחוקרים הקלטות ומסמכים הקושרים את אולמרט לחשדות הנוספים נגדו. אולמרט צפוי להיחקר גם מחר שעות ארוכות, וייתכן שגורמים נוספים המקורבים אליו יגיעו לחקירה. נודע כי גם חקירתו של עורך הדין נבות תל צור, החשוד כי פנה לכאורה אל זקן וניסה לשכנעה לא להפוך לעדת מדינה, טרם הסתיימה. בשעות אלו הוא עדיין נחקר.

שולה זקן (צילום: ציפי מנשה)
חקירה על תשלומים שקיבלה ממקורבי אולמרט. שולה זקן (צילום: ציפי מנשה)

אמש, לאחר חקירת אולמרט, מסר יועץ התקשורת שלו, אמיר דן, כי התעקשות הפרקליטות לחקור אותו כעת, מספר ימים לאחר הרשעתו, נועדה לשתי מטרות. האחת – לשבור את מר אולמרט בכל מחיר, והשנייה להשפיע על הליך הטיעונים לעונש.

במקביל, פרקליטות המדינה ביקשה אתמול מבית המשפט העליון למשוך את הערעור שהגישה בעניינה של זקן, כפי שסוכם במסגרת הסכם עדת המדינה עמה.

אמש נחקר עורך דין הצמרת נבות תל צור, ששימש כסנגורו של ראש הממשלה לשעבר, במשך כשש שעות במשרדי היחידה. מקורביו של עורך הדין אמרו אתמול, כי זקן היא שפנתה לתל צור לצורך התייעצות, וכי הוא לא עבר על החוק.

במשטרה ובפרקליטות נאלצים לנהל את החקירה הזו במהירות, כדי להספיק ולהביא ראיות משמעותיות בפני שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן, לפני שיגיע שלב הטיעונים לעונש במשפט הולילנד. המשפט ייערך בסוף החודש הזה. רוזן רמז כי הוא לא מתכוון לאשר את הסדר הטיעון שנחתם עם זקן, ומתכוון להשית עליה עונש משמעותי של יותר מ-11 חודשי מאסר בפועל, אם לא יסבור שמדובר "בניקוי אורוות" של ממש כלשונו.

דוברות המשטרה התיחסה לשלל הפרשנויות והפירסומים הנוגעים לחקירה והודיעה כי כל פרסום שלא יצא מבית מדרשה, הוא באחריות המפרסמים בלבד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן