Skip to content

שמונה פצועים בפיצוץ במועדון קלפים ברמלה

על רקע סכסוך בין בעלים של שני מועדוני קלפים הסמוכים זה לזה, אחד הצדדים שפך דלק והצית את העסק המתחרה. כתוצאה מהפיצוץ שאירע נפצעו גם הוא וגברים שבאו איתו. החשודים נעצרו. ראש עיריית רמלה: "נחצו קווים אדומים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פיצוץ שאירע הלילה במועדון קלפים ברחוב יצחק שדה ברמלה גרם לפציעתם של שמונה בני אדם. הפצועים טופלו על ידי מד"א והועברו לבתי החולים שיבא בתל השומר ואסף הרופא. מתוכם ארבעה במצב קשה, אחד במצב בינוני והשאר במצב קל.

הפיצוץ נגרם לאחר ששלושה חשודים נכנסו למועדון הקלפים, שפכו חומר דליק על יושבי המקום והציתו אותו. החשודים עצמם נפצעו ונכוו מהפיצוץ ונעצרו בעודם שוהים בבית החולים אליו פונו. מתחקיר האירוע עולה כי התפתח סכסוך מסחרי בין בעלי בית קפה הסמוך למועדון לבין בעלי המועדון שנשרף.

שפכו חומר דליק והציתו - המועדון לאחר הכיבוי (צילום: כיבוי אש אשקלון)
שפכו חומר דליק והציתו - המועדון לאחר הכיבוי (צילום: כיבוי אש אשקלון)

אמש סמוך לשעה 23:00 נכנס הבעלים של בית הקפה הסמוך למועדון מלווה בשני גברים נוספים וזעם על הנזק הכלכלי שנגרם לו עקב הפעלת המועדון. לדברי עדים שנכחו במקום, הוא צעק לעבר משחקי הקלפים "מי שפוגע לי בפרנסה, פוגע לי במשפחה" ושפך בנזין על הנוכחים והצית.

מפקד מרחב השפלה, תת ניצב יהודה בן עטר, אמר הבוקר כי מדובר אירע קשה, השלושה נחקרים כעת וכתב אישום יוגש בקרוב. "מדובר בשלושה חשודים שיש ביניהם קשר משפחתי", אמר בן עטר, "שנכנסו למקום, שפכו את החומר הדליק והציתו את המבנה. מיד לאחר מכן הם נמלטו. השלושה נעצרו בבית החולים".

ראש עיריית רמלה, יואל לביא, הגיב למעשה: "זו אלימות שפושה בכל ערי ישראל ובמקרה הזה נחצו כל הקווים האדומים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן