Skip to content

בחופשת הפסח ייסגרו משרדי הרישוי בארץ

המשרדים ייסגרו ב-14 באפריל וייפתחו מחדש ב-22 באפריל. לא תהיה קבלת קהל ולא יתקיימו מבחני נהיגה מעשיים. מבחני נהיגה עיוניים יתבצעו בימי חול המועד במרכזי הבחינות בארץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרדי הרישוי בכל הארץ ייסגרו לציבור ביום שני הקרוב, 14 באפריל, לציבור, לרגל חופשת פסח. המשרדים ייפתחו מחדש לקבלת קהל ביום שלישי, 22 באפריל. בעקבות סגירת משרדי הרישוי לא תהיה קבלת קהל ולא יתקיימו מבחני נהיגה מעשיים ("טסטים"). כמו כן, לא תהיה קבלת קהל בכל משרדי אגף הרכב ובשאר אגפי המשרד המעניקים שרות לציבור.

שירותים טלפוניים

יחד עם זאת, במשך ימי חול המועד אפשר יהיה לקבל שרותי רישוי, רכב ונהיגה באמצעות מרכז השרות הטלפוני של משרד התחבורה בטלפון 5678*, או 1-222-5678 בין שעות 07:00 בבוקר ועד 20:00 בערב ובימי שישי וערבי חג מ- 07:00 בבוקר ועד 13:00 בצהרים.

הנפקת רשיונות ותשלום אגרות

הנפקת רישיונות נהיגה ורכב ותשלום אגרות אפשר לבצע כרגיל בימי חול המועד, במרכז השרות הטלפוני או באתר של משרד התחבורה mot.gov.il. כמו כן ניתן להנפיק רישיונות נהיגה ורכב באמצעות המענה הטלפוני האוטומטי של משרד התחבורה הפועל 24 שעות ביממה ובעמדות האוטומטיות (רישיומט), הנמצאות בחלק גדול מסניפי סופר פארם, ברחבי הארץ, (את רשימת הסניפים ניתן למצוא באתר משרד התחבורה).

יצויין, כי משרד התחבורה אינו גובה עמלה עבור רישיונות ואגרות המשולמים בטלפון, באינטרנט או בעמדות השירות האוטומטיות.

מבחני נהיגה עיוניים (תיאוריה) – יתבצעו בימי חול המועד במרכזי הבחינות בארץ. את רשימת האתרים הפתוחים בימי הפגרה אפשר לראות באתר האינטרנט של משרד התחבורה.

תחנות הצילום – המשמשות לצילום בעלי רישיונות נהיגה ומכוני הרישוי לרכב יפעלו בכל ימי חול המועד. יש להתעדכן באתר האינטרנט ובמרכז השירות הטלפוני על בשעות הפעילות של המכונים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן