Skip to content

מארגני התיירות הנכנסת: על המדינה להיערך להגדלת התיירות

שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת: נדרשת היערכות רב מערכתית שכוללת הגדלת מצבת חדרי המלון כדי לתת מענה לתנופה בתנועת התיירות הנכנסת במטרה להגיע ליעד של 5 מיליון תיירים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
תייר צף בים המלח. התיירות לישראל מראה סימני תנופה, מעריכים ראשי הלשכה. (צילום: אתר משרד התיירות)
תייר צף בים המלח. התיירות לישראל מראה סימני תנופה, מעריכים ראשי הלשכה. (צילום: אתר משרד התיירות)

לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, קיימה היום (יום ד') מפגש חגיגי לקראת חג הפסח בהשתתפות חברי הלשכה. שמואל מרום, יו"ר הלשכה ועמי אתגר, מנכ"ל הלשכה, אירחו את נשיא התאחדות בתי המלון אלי גונן לשיח אקטואלי על שיתוף הפעולה בין הארגונים, שתכליתו הגדלת מספר התיירים שמגיעים לישראל והגברת מאמצי השיווק של ישראל בעולם.

בסקירה שהכינה לשכת המארגנים והועברה גם לשר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, מצביעה הלשכה על כך שתנועת התיירות לישראל מראה סימני תנופה: בהתאם למגמות, תנועת התיירים – הלנים בישראל לפחות לילה אחד – תגדל בכ-400,000 אלף תיירים השנה, שנת 2014.

ראשי הלשכה מעריכים, כי הגידול במספר התיירים בשנה זו ישתקף גם בהיקף לינות התיירים במלונות, בו צפוי גידול של כ-8% ותוספת של כ–800,000 לינות תיירים.

עוד מעריכים בלשכה, כי בשל הירידה במספר מבקרי היום בקרוזים ובתיירות יבשתית, השינוי הכולל בכניסות המבקרים לישראל יהיה מתון יותר.

שמואל מרום (מימין) ואלי גונן. שיח אקטואלי לשיתוף פעולה. (צילום: דנה פינקלשטיין)
שמואל מרום (מימין) ואלי גונן. שיח אקטואלי לשיתוף פעולה. (צילום: דנה פינקלשטיין)

היו"ר מרום ציין כי על רקע נתונים אלו, אין ספק שיש צורך בהיערכות כוללת של מדינת ישראל והסקטור הפרטי למימוש הפוטנציאל של חמישה מיליון תיירים. במסגרת זו, אמר, נדרשת הגדלת תקציב השיווק ותוספת של חדרי מלון שהינם תנאים ההכרחיים למימוש התוכניות להשגת יעד זה בתוך מספר שנים. מה שיתרום לתדמית ישראל ולכלכלתה.

אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון, הודה לחברי הלשכה על תרומתם לתעשיית התיירות, ועל חלקם בהגדלת לינות התיירים במלונות בישראל, הוא קרא להמשיך את שיתוף הפעולה של הארגונים בשיווקה של ישראל. לדבריו יש לפעול למיצובה של ישראל כיעד תיירותי מועדף ולשיפור תדמיתה באמצעות פעולה תדמיתית ארוכת טווח. "השקעה בפעילות שיווקית מתמשכת תביא לתוספת המצופה בכניסות התיירים" אמר וציין עוד כי ההתאחדות תומכת בהגדלת מספר בתי המלון והחדרים. גונן הביע תקווה כי מלונות חדשים יקומו גם מחוץ "למדינת תל אביב".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן