Skip to content

סוכני הנסיעות נגד סוכני הביטוח

לשכת סוכני הביטוח היא נגד טובת הציבור. כך טוענים ראשי התאחדות סוכני הנסיעות בישראל, הקובעים כי הלחץ שמפעילים סוכני הביטוח על האוצר למנוע מסוכני נסיעות למכור פוליסות ביטוח – הוא לרעת הנוסעים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
נמל התעופה בן גוריון. הסוכנים טוענים כי בעולם מקובל שלקוחות בוחרים ומקבלים פוליסות ביטוח נסיעות במשרדי הנסיעות. (צילום: עירית רוזנבלום)
נמל התעופה בן גוריון. הסוכנים טוענים כי בעולם מקובל שלקוחות בוחרים ומקבלים פוליסות ביטוח נסיעות במשרדי הנסיעות. (צילום: עירית רוזנבלום)

בהודעה שהוציאה התאחדות סוכני הנסיעות, טוענים ראשיה – המנכ"ל יוסי פתאל והיו"ר קובי קרני – כי "בימים האחרונים אנו עדים לקמפיין מניפולטיבי שמנהלת לשכת סוכני הביטוח, במטרה להפעיל לחץ על משרד האוצר, שלא יאפשר לתיירים ישראלים לקבל את פוליסות הביטוח לנסיעה לחו"ל במשרדי הנסיעות".

ההתאחדות מזכירה כי כבר כיום, כל סוכן ביטוח יכול למכור פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל ללקוחותיו, אולם מרביתם המוחלט של הלקוחות אינם נוהגים כך.

פתאל: "בעשרות השנים האחרונות, בידיעת משרד האוצר ועל דעתו, וכפי שמקובל בעולם, לקוחות יכולים לבחור ולקבל פוליסות ביטוח נסיעות שלהם במשרדי הנסיעות ואצל יועצי התיירות, אשר אינם מפעילים שיקול דעת בבחירת הפוליסה, ומרבית הלקוחות אכן בוחרים לקבל את פוליסת ביטוח הנסיעות שלהם כחלק מחבילת השירות המוצעת להם על ידי סוכני הנסיעות. יודגש, כי משרדי הנסיעות ויועצי התיירות אינם פועלים בניגוד לחוק, ורמיזות הקמפיין שמנהלת לשכת סוכני הביטוח אינן אלא מניפולציה על חשבון הציבור".

התחאחדות סוכני הנסיעות טוענת כי ממחקר מקיף שהזמינה ונערך ע"י חברת גיאוקרטוגרפיה עולה, כי כניעה ללחצה של לשכת סוכני הביטוח – אשר משרתת אינטרסים צרים של חברות ביטוח מסוימות – תפגע בציבור הלקוחות ותעמוד בניגוד ישיר לאינטרס הציבורי, השואף לכך שנוסעים ישראלים ייצאו מן הארץ עם פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל.

"התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל פועלת בשיתוף פעולה עם גורמי הממשל השונים, ורואה לנגד עיניה לא רק את טובתם הישירה של חבריה, כי אם גם את טובת הציבור", לשון הודעת התאחדות סוכני הנסיעות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן