Skip to content

חחח גם בלונדון: הרשת החברתית הראשונה לטסים לחו"ל

חברת "אמדאוס" העולמית בחרה בסניף הישראלי כחממה לקונספט travel2gether - הרשת החברתית הראשונה לטסים לחו"ל המאפשרת לתיירים בכל רחבי העולם להיות חלק מקהילה החולקת מידע רלוונטי, בנוגע ליעד התיירותי בו הם נמצאים, און ליין ובזמן אמת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פאריס. מה מצב התורים לאייפל? איפה יש סייל? אפליקציה חדשה תעזור. (צילום: מירה-בל)
פאריס. מה מצב התורים לאייפל? איפה יש סייל? אפליקציה חדשה תעזור. (צילום: מירה-בל גזית)

מי יושב לידי בטיסה? סיילים בלונדון? מסיבה באמסטרדם? מסעדה במדריד? טיול לחו"ל כרוך עבור לא מעט תיירים באין ספור בדיקות לאן ללכת, מה כדאי לעשות, איפה יש אטרקציות איפה השוק המשתלם ביותר וכדומה.

האפליקציה travel2gether מאפשרת לתייר לקבל תשובות לכל השאלות בזמן אמת ולחלוק את חוויותיו וניסיונו עם תיירים אחרים שנמצאים ביעד בו הוא מבקר. מטרת האפליקציה היא יצירת רשת חברתית המקשרת בין התיירים השוהים באותו היעד, שבעזרתה יוכלו לקבל מידע רלבנטי לאזור הטיול, מידע חיוני הנחוץ לתייר ואולי להיפגש על מדרגות הקתדרלה עם חברים שמסתבר, שהם מטיילים באותו האזור ממש.

travel2gether מאפשרת יצירת קהילת הטיסה, אליה ניתן להיכנס באתר האינטרנט באמצעות הקשת מספר וקוד טיסה, המאגדת את כל הנוסעים שישהו על אותה טיסה. זוהי קהילה סגורה והטיפים והמידע שמועבר בין חבריה גלוי רק לעיניהם. כך אפשר לבחור ליד מי לשבת או לדעת מראש אם הבוס שלך או חברים של ההורים איתך על הטיסה.

לשמור את הטיפים

כמו כן ניתן להצטרף באפליקציה לקהילת היעד בהתאם ליעד בו עתידים לטייל. בקהילה זו הטיפים שניתנו על ידי חברי הקהילה בעבר ובהווה פתוחים לכל חבריה וניתן לעיין בהם, לשמור את הטיפים המתאימים ביותר וכן להתעדכן ולשאול בזמן אמת כל מידע רלוונטי כמו האם יש תור למרגלות מגדל אייפל.

מסך של האפליקציה. אפשר להצטרף לקהילת הטיסה וקהילת היעדהאפליקציה. אפשר להצטרף לקהילת הטיסה וקהילת היעד

בנוסף, באפליקציה פותחה מערכת משחק ייחודית המתמרצת נוסעים לחלוק חוויות, טיפים ותמונות עם חברי הקהילה. ככל שהחברים לוקחים חלק פעיל יותר, הם מתוגמלים בנקודות אותן ניתן להמיר למתנות והטבות.

גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל, אמר: "חשוב היה לנו לאפשר למשתמש ב- travel2gether לשמור את המלצות החברים בקהילה מבעוד מועד. תכננו את האפליקציה כך שהמשתמש יוכל להוריד את ההמלצות האהובות עליו, וליהנות מהן בכל רגע נתון".

מור הקים את הסניף הישראלי של אמדאוס בשנת 2000 והיא מספקת שירותים ליותר מ-5.000 סוכני נסיעות בישראל. שוויה של חברת אמדאוס העולמית נאמד בכ-18 מליארד דולר, החברה נסחרת בבורסה במדריד ומועסקים בה למעלה מ-11,000 עובדים ברחבי העולם. לחברה מערך טכנולוגי של הפצה והזמנת כל מוצרי התיירות הקיימים: טיסות, בתי מלון, השכרת רכב ועוד. עם לקוחות החברה נמנים אל על, לופטהנזה ואחרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן