Skip to content

"אהיה חזקה עבור הילדים", אמרה אלמנת ברוך מזרחי לנשיא

הנשיא, שמעון פרס שוחח עם הדס מזרחי, אלמנתו של ניצב משנה ברוך מזרחי ז"ל אשר נרצח ערב החג בפיגוע הירי באזור חברון. "אני יודע שליבך שבור, לב העם כולו שבור על האובדן - ברוך היה יוצא מגדר הרגיל גאווה לעמו, מפקד מעולה ואדם נהדר שהצטיין בכל שנטל לידיו", אמר הנשיא לאלמנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה שמעון פרס שוחח עם הדס מזרחי, אלמנתו של ניצב משנה ברוך מזרחי ז"ל אשר נרצח ערב החג בפיגוע הירי באזור חברון. הנשיא ביקש להביע תנחומיו בשם עם ישראל כולו על אובדנו של ברוך ואמר: "אני יודע שליבך שבור, לב העם כולו שבור על האובדן – ברוך היה יוצא מגדר הרגיל גאווה לעמו, מפקד מעולה ואדם נהדר שהצטיין בכל שנטל לידיו. ברוך היה גאווה שקטה של העם, תמיד דאג קודם כל לאחרים, והפעם את זו שהצלת את ילדייך. אני בטוח כי תהיי חזקה עבור ברוך ותגדלי את הילדים בדרכו, באמת וביושר. שלא תדעי עוד דאבה".

נצ"מ ברוך מזרחי ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)
נצ"מ ברוך מזרחי ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)

הדס מזרחי הודתה לנשיא בדמעות וסיפרה לנשיא על רגעי הירי, במהלכם נרצח ברוך ז"ל, ואמרה: "ברוך הציל אותנו, כשגילה את המחבל ושם גז ברכב. הוא נפגע מהכדור, ומת במקום. אני המשכתי לנסוע  כשהמחבל ממשיך לירות לעברנו- הוא לא ריחם עלינו. אני מתנחמת רק בעובדה שהילדים שלי ניצלו- אהיה חזקה עבור 5 הילדים שלי. לאט לאט אתקדם ואצליח וילדי ישרתו גם הם את המדינה".

מאות בני אדם, בהם גם השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו, ליוו היום את ניצב משנה ברוך מזרחי ז"ל לדרכו האחרונה. מזרחי (47) שנורה ונהרג בפיגוע הירי סמוך לחברון בליל הסדר, עת היה בדרכו עם משפחתו לארוחת החג – נטמן בחלקת המשטרה בבית הקברות הצבאי בהר הרצל.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן