Skip to content

ראש ארגון הפשע צ'רלי אבוטבול נמצא ירוי ללא רוח חיים

בני משפחתו שמעו קול ירי, מיהרו לחדר בו שהה ומצאו אותו מתבוסס בדמו. ניסיונות החיאה שבוצעו בו לא הועילו. המשטרה חוקרת אפשרות כי שם קץ לחייו אבל מכריו שוללים אפשרות זו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש ארגון הפשע צ'רלי אבוטבול נמצא היום (חמישי) אחר הצהריים ירוי בביתו והוחש לבית החולים לניאדו בנתניה, שם נקבע מותו. כוחות משטרה וצוותי מד"א שהוזעקו לביתו של אבוטבול מצאו אותו ללא דופק לאחר שנורה בראשו. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו במצב קריטי לבית החולים. 

נמצא ירוי - צ'רלי אבוטבול (צילום ארכיון: מגפון)
נמצא ירוי - צ'רלי אבוטבול (צילום ארכיון: מגפון)

ליד גופו של העבריין נמצא אקדח ובשל כך הועלתה סברה כי הוא התאבד. מפרטי חקירה ראשונית עולה כי בסביבות 17:30 אשתו ובנו, ששהו אתו בבית, שמעו קול ירייה, חשו לחדר בו שהה ומצאו אותו מתבוסס בדמו. 

אבוטבול נחשד כי בסוף 2012 פעל לחטיפת אדם, כליאתו וביצוע עבירות אלימות חמורות כלפיו, הן בעצמו והן על ידי אנשיו. עורך הדין משה שרמן, שהכיר אותו היטב, אמר לתקשורת כי הסברה שהוא שם קץ לחייו היא בלתי סבירה. לדבריו, אבוטבול עמד להיכנס לכלא ולא סביר כי החליט להתאבד. המשטרה  חוקרת אפשרויות נוספות וביניהן גם את האפשרות שזו תאונת עבודה. האקדח נלקח לבדיקה בליסטית.

את צ'רלי אבוטבול ניסו לחסל מספר פעמים בעבר ובכל פעם הוא ניצל מפגיעה. אחיו של צ'רלי ומי שנחשב לראש הארגון, פליקס אבוטבול, נרצח ב-2002 בקזינו בפראג שהיה בבעלותו. האחיין פרנסואה אבוטבול חוסל ב-2011 בעת ששהה בתחנת דלק בכביש החוף. שלושה בני משפחה נוספים יושבים בכלא, ביניהם אסי אבוטבול שמרצה עונש של 18 שנות מאסר.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן