Skip to content

חיפושית בנשמה…

המפגש השנתי של כלי רכב מקוררי אוויר מתוצרת פולקסוואגן היה הפנינג של צעירים ושל אלו הצעירים ברוחם. כל מי שנכח באירוע נדבק בעבר בחיידק החיפושית כך שהרכב והטיפול בו הפך לתחביב - לעיתים תובעני הרבה יותר מתחביבים אחרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כ-100 כלי רכב הגיעו ביום שישי שחלף, חול המועד פסח, למפגש השנתי של כלי רכב מקוררי אוויר מתוצרת פולקסוואגן 2014, אותו ארגן יוסי דניאל, מרכז פורום החיפושיות באתר "מוסך".

עשרות חיפושיות ועוד (צילום: ארתור קרמר)

חניון אדר, הנמצא לא רחוק מאיקאה בנתניה, התמלא ברכבים הישנים. אפשר היה לראות רכבים שמצבם היום הוא טוב יותר ממה שהיה כשירדו מפס הייצור, רכבים במצב בינוני, אך גם גרוטאות חלודות שידעו ימים יפים יותר… אני תמה איך זה שעד היום לא יזמו בפורום החיפושיות קבוצות שיפוץ שמהותן שיפוץ מרוכז של מספר רכבים כדי להוריד את העלויות.

מסדר חיפושיות צבעוני (צילום: ארתור קרמר")

זה היה הפנינג של צעירים ושל אלו הצעירים ברוחם. כל מי שנכח באירוע נדבק בעבר בחיידק החיפושית כך שהרכב והטיפול בו הפך לתחביב – לעיתים תובעני הרבה יותר מתחביבים אחרים. יש כאלה השייכים ל"משפחה", יש כאלו המצטרפים ל"משפחה" ויש כאלו, כמו בכל משפחה טובה, שרוצים לעזוב. במפגש הזה האחרונים תלו מודעות "למכירה" על רכבם.

גם הם בחגיגה (צילום: ארתור קרמר)

המפגש הזה, כמו קודמיו, היה מקום מצוין להחלפת דעות וטלפונים, להתייעצות עם בעלי חיפושיות אחרים ולרכישת חלפים. הוא נועד גם כדי לפגוש בעלי מקצוע. באירוע אפשר היה לפגוש את ידידי יהודה לינקר, שמתמחה בחלפים לחיפושיות ומסוגל להשיג כל חלק נדרש, את בני נועם המכונה ד"ר באג ואחרים. מעבר לכול, היה צבעוני ושמח מאוד.

חיפושית שחור/לבן (צילום: ארתור קרמר)

הכותב הוא בעל חיפושית בעצמו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן