Skip to content

שלושה מלונות ירושלמיים בדירוג קונדה נסט ל-2014

שני בתי המלון של אלרוב מלונות יוקרה ומלון המלך דוד של רשת דן, נכנסו לרשימת עשרת המלונות הטובים במזרח התיכון לשנת 2014 של מגזין התיירות קונדה נסט טרוולר: מצודת דוד דורג במקום הרביעי, המלך דוד במקום השמיני וממילא במקום התשיעי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון מצודת דוד: "ממש במרכז העניינים, משקיף על העיר העתיקה ומגדל דוד"
מלון מצודת דוד: "ממש במרכז העניינים, משקיף על העיר העתיקה ומגדל דוד"

מגזין התיירות המפורסם Condé Nast Traveler, פרסם את רשימת המלונות הטובים בעולם לשנת 2014. באזור המזרח התיכון, שכלל את האמירויות, קטאר, ירדן וישראל, התברגו לרשימה שלושה מלונות ישראלים, כולם ממוקמים בירושלים: מלון מצודת דוד, מלון ממילא ומלון המלך דוד.

מלון מצודת דוד בירושלים, של חברת אלרוב מלונות יוקרה, דורג על ידי עשרות אלפי קוראי מגזין התיירות האמריקאני היוקרתי במקום הרביעי, וזכה לציון של 92.5 על ידי הגולשים. על המלון נכתב באתר: "המלון האטרקטיבי הזה ממוקם במיקום מושלם, ממש במרכז העניינים, משקיף על העיר העתיקה ומגדל דוד. המבנה בן 11 הקומות מעוצב כמו פרסת סוס ובנוי מאבן ירושלמית, עם מרפסות ברוח הפאנג-שוואי. יש בו ספא נהדר עם 10 חדרי טיפול, כמו גם מסעדת השף 'סקאלה'. אתם תאהבו את המלון הזה".

מסעדת הגג של מלון ממילא בירושלים, ממנה ניתן לצפות בחומות העיר העתיקה
מסעדת הגג של מלון ממילא בירושלים, ממנה ניתן לצפות בחומות העיר העתיקה

הנציג השני של אלרוב מלונות יוקרה ברשימה המכובדת הוא מלון ממילא בירושלים. המלון שדורג במקום התשיעי וזכה לציון של 83.3 מהמבקרים. על המלון נכתב: "המלון מכיל 194 חדרים אך מרובם לא ניתן לראות את נוף העיר העתיקה. עם זאת, זה פחות חשוב כשהוא ממוקם ממש לצידה. בר היין במלון מגיש את מיטב היינות הישראליים, ואילו ב'מירור בר' תוכלו להאזין לצלילי די.ג'י מכל העולם".

מלון המלך דוד: "מלון יפהפה על גבולה של העיר העתיקה"
מלון המלך דוד: "מלון יפהפה על גבולה של העיר העתיקה"

המלון הישראלי השלישי ברשימה המכובדת הוא מלון המלך דוד, שניצב במקום השמיני וזכה מהגולשים לציון של 83.6. על המלון נכתב: "מלון יפהפה על גבולה של העיר העתיקה, אוכל ואווירה נהדרים". ואילו אורחת אחרת הוסיפה: "התייחסו אלינו כמו לבני אצולה, היות ואחד מראשי המדינות התארח שם".

דיויד טוקר, סגן נשיא שיווק ומכירות ב'לרוב מלונות יוקרה אמר: "אנו גאים להופיע עם שניים ממלונות הרשת ברשימה המכובדת בין בתי המלון הטובים ביותר בעולם. זו גאווה אישית ומקצועית של כל העוסקים במלאכה. אנו בטוחים שהודות לאדיבות העובדים אנחנו מופיעים בדירוג המרשים ברשימה" והביע תקווה להמשיך ולהוביל בדירוג גם בשנים הבאות.

עשרת המלונות הטובים במזרח התיכון, כפי שפורסם באתר Condé Nast Traveler:
1. מלון פארק הייאט, דובאי
2. מלון ארבע העונות, דוחא
3. מלון ארבע העונות, עמאן
4. מלון מצודת דוד, ירושלים
5. מלון גרוסונור האוס, דובאי
6. מלון גרנד הייאט, דובאי
7. מלון ג'ומירה אמירייטס טאוואר, דובאי
8. מלון המלך דוד, ירושלים
9. מלון ממילא, ירושלים
10. מלון ג'ומירה ביץ', אמירייטס טאוואר, דובאי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן