Skip to content

משטרת ישראל מחפשת את דורסי החיילת

קיים חשד שהחיילת נדרסה למוות על ידי ארבע מכוניות שנמלטו מהמקום. צוות חקירה מיוחד שהוקם במשטרה פנה לעזרת הציבור גם ברשת הפייסבוק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קיים חשד שהחיילת נדרסה למוות על ידי ארבע מכוניות שנמלטו מהמקום. צוות חקירה מיוחד שהוקם במשטרה פנה לעזרת הציבור גם ברשת הפייסבוק

מאת אליק מאור ואביב סלע

חיילת בת 19 מיקנעם נדרסה לפנות בוקר למוות בכביש 66 סמוך ליקנעם. החיילת, שיצאה מתחנת דלק הסמוכה לקיבוץ הזורע, נפגעה מארבעה כלי רכב שברחו ממקום התאונה. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה.

בעקבות דריסת החיילת למוות הוקם במחוז הצפון צח"מ (צוות חקירה מיוחד), למציאת הנהגים הדורסים. לדברי המשטרה קיים חשד, שהחיילת נדרסה למוות על ידי מספר דורסים שנמלטו מהמקום. הצח"מ פנה לעזרת הציבור ואף קרא באמצעות רשת הפייסבוק לבצע שיתוף עם קהל הגולשים ובו נאמר: "כל מי שיודע דבר על התאונה, ששמע, שראה ושרכב עורר את חשדו (כמו פנס שבור, סימני פגיעה וכדומה), מוזמן להתקשר למוקד 100 או לתחנת המשטרה הקרובה".

מפרטי חקירת המשטרה עולה כי החיילת, אמנש יזאצו, יצאה מתחנת הדלק וביקשה לחצות את הכביש, במהלך החצייה רכב פגע בה ונמלט מהמקום. מחלק עיתונים, שראה את החיילת שרועה על הכביש, מיהר להזעיק את המתדלק בתחנת הדלק הסמוכה, אך בינתיים, כך חושדת המשטרה, שלושה כלי רכב נוספים פגעו בחיילת וברחו מהמקום. רכב חמישי הצליח לחמוק מפגיעה, התהפך בשולי הכביש ושתי הנשים שהיו בו נפצעו באופן בינוני ופונו לבית החולים רמב"ם בחיפה.

צוות מיוחד הוקם לחקירת דריסתה של החיילת במחוז הצפוני של משטרת ישראל. בינתיים המשטרה פתחה בחיפושים אחר הנהגים האחרים שנמלטו ופנתה לציבור בבקשה שידווח לה אם היה עד לתאונה או אם הבחין ברכב שמעורר חשד שנטל חלק בתאונה. במהלך הלילה הגיעה למשטרה צעירה כבת 20, תושבת הצפון, וסיפרה לצוות החקירה המיוחד כי נסעה בכביש המדובר בשעה בה אירעה התאונה והוסיפה כי ייתכן ופגעה בהרוגה. לדברי הצעירה, היא הבינה שיכול להיות שהייתה מעורבת בתאונה רק לאחר ששמעה את הפרסומים בנושא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן