Skip to content

תלמיד תקף באלה תלמיד אחר, חתך עצמו בסכין וטען כי התגונן

התקיפה באה בעקבות ויכוח שהתעורר בין שני תלמידי תיכון באשדוד בערב יום השואה. חוקרי המשטרה הפריכו את טענות התוקף והחליטו לעצור אותו למרות היותו קטין ולבקש את מעצרו עד תום הליכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב  אישום חמור הוגש היום (ראשון) בבית משפט השלום לנוער באשדוד נגד תלמיד בן 16 מאשדוד. התלמיד חשוד שתקף תלמיד אחר בשל ויכוח פעוט שאירע בכניסה לאולם הספורט בבית הספר, לפני תחילת הטקס ליום השואה והגבורה בשבוע שעבר.

על פי עובדות כתב האישום עולה כי התפתח עימות מילולי בין הנאשם לתלמיד עם סיום הלימודים, בשעות הצהריים. כאשר התלמיד המותקף וחבריו יצאו מבית הספר, הגיע לפתע הנאשם למקום, הגיח מאחורי התלמיד כשהוא נושא בידו אלת עץ וחבט בראשו מאחור. הנער ההמום החל לחוש סחרחורת, אך הנאשם המשיך להכותו וחבט בראשו ובגופו פעם אחר פעם, גם לאחר שהתלמיד המוכה נפל ארצה.

על עוצמת המכות אפשר ללמוד מהעובדה שאלת העץ נשברה. הנאשם המשיך להכות את המתלונן באמצעות שברי האלה, עד אשר חבריו של הנאשם, שצפו בחברם המכה, הצליחו להרחיקו מהנער המוכה. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום. התלמיד שהותקף פונה לטיפול בבית החולים "ברזילי" באשקלון ואושפז במצב בינוני.

לתלמיד התוקף היה ברור שייעצר וייחקר ולכן דאג להכין לעצמו אליבי. באמצעות סכין מטבח חתך את עצמו בירכו והמתין למשטרה. כשנחקר  באותו יום במשטרת אשדוד טען לפנמי חוקריו כי הוא הקורבן. לטענתו, התלמיד וחבריו תקפו אותו ואיימו עליו בדקירה, לכן הגן על עצמו עם האלה. לביסוס דבריו הוא הציג בפני החוקרים את החתך המדמם. חוקרי המשטרה הפריכו את טענותיו והחליטו לעצור אותו למרות היותו קטין ולבקש את מעצרו עד תום הליכים.

עורכת דין טל אדיר כהן מפרקליטות דרום הגישה את כתב האישום שמייחס לנאשם עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ובידוי ראיות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן