Skip to content

קיה מוטורס ישראל נותנת חסות לשידורי גביע העולם בכדורגל ביוטיוב

קיה היא שיאנית מותגי הרכב בצפיות ביוטיוב, עם יותר מ-71 מיליון גולשים ב-2013, כאשר כמות החשיפות לשידורי המונדיאל ברשת צפויה לעמוד על יותר מ-300 מיליון גולשים. החסות תלווה בהגרלה לזכייה בכרטיסי טיסה, שהות וכרטיסי VIP למשחקי חצי הגמר והגמר בברזיל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קיה מוטורס ישראל מכריזה על חסות בלעדית על כל שידורי גביע העולם בכדורגל 2014 ביוטיוב, זאת דרך כ-400 ערוצים שונים בפלטפורמה זו. הרעיון ללוות בלעדית את שידורי המונדיאל ברשת הוא חלק מההצלחה המתמשכת בליווי אירועי ספורט גדולים, כחלק מהאסטרטגיה של קיה העולמית, הן בערוצי יוטיוב והן ברשתות החברתיות. במהלך 2013, קיה מוטורס היתה בראש רשימת מותגי הרכב הנצפים ביוטיוב עם 720 סרטונים ולמעלה מ-71 מיליון צופים.

החסות תלווה בפעילות שיווקית ענפה ובראשה הגרלה בין רוכשי כל הדגמים של קיה, לזכייה בכרטיסי טיסה, שהות וכרטיסי VIP למשחק חצי גמר או למשחק גמר של גביע העולם בכדורגל, שייערכו בברזיל.

בתקופת משחקי גביע העולם יפגוש הגולש הישראלי את התוכן השיווקי הייחודי של קיה ישראל גם ברשת התוכן של גוגל וגם באתרי ספורט בינלאומיים נוספים העוסקים בכדורגל, כמו ESPN ואחרים. בהתבסס על ניתוח ראשוני, צפי החשיפות עומד על יותר מ-300 מיליון בתקופה שהוזכרה. עוד תלווה קיה ישראל את האירועים בפריסת מדיה רחבה בשילוט חוצות, בפעילות דיגיטל ובשלל אירועי קד"מ.

קיה מוטורס העולמית מרחיבה זה כמה שנים את נפח התמיכה והחסות בפעילויות ספורטיביות שונות, ומזדהה עם ערכי ספורטיביות הפונים לכל הגילאים. קיה מוטורס העולמית היא נותנת החסות העיקרית של כמה אירועי ספורט גדולים בעולם, ובהם Australian Tennis Open, FIFA World Cup ועוד. שותפים נוספים של פיפ"א כנותני חסות ראשיים למשחקי המונדיאל 2014 הם קוקה קולה, אדידס, ויזה, סוני ועוד.

לדברי איתן רייסל, ראש תחום רכב בגוגל ישראל, "המפרסמים גילו את האפקטיביות של הווידאו ברשת בכלל ויוטיוב בפרט, ליצירת מעורבות עם הקהל. אנו שמחים שקיה ישראל מובילה את המהלך של קיה העולמית, ומשתמשת בשיטות חדשניות ומיוחדות בכדי לספר את סיפור המותג שלה ולהעביר מסרים".

קבוצת יונדאי-קיה היא חברת הרכב הרביעית בגודלה בעולם, המייצרת כ-5 מיליון מכוניות מדי שנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן