Skip to content

משטרת ישראל העלתה כוננות עד לתום העצמאות

המשטרה נערכת עם אלפי שוטרים ומתנדבים בכבישים, במקומות ריכוז ובילוי ובצירי תנועה ונקודות נופש שונות. במשטרה קוראים לציבור לגלות עירנות ולדווח על כל חפץ חשוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


לרגל ימי הזיכרון והעצמאות, העלתה משטרת ישראל את כוננותה לרמה ג'. המשטרה נערכה בדגש על אבטחה ושמירה על הסדר הציבורי והתנועה, תוך נחישות, יושר אישי ומחויבות ציבורית לפעול בשירות הציבור ולהבטיח את חירותם וזכותם של תושבי מדינת ישראל. כך מסרה המשטרה.

רמת הכוננות המבצעית שהועלתה לרמה ג', כוללת פריסת אלפי שוטרים במוקדי הבילוי השונים וריכוזי הקהל, במטרה לתת מענה אבטחתי נדרש,  לצד טיפול בתחום הסדר הציבורי והתנועה, כאשר הפריסה תהא בשלושה מעגלי אבטחה מקו התפר עד פנים הערים.

כמו כן, מתנדבי יחידות החילוץ של אגף המבצעים יגבירו נוכחות לאורך מסלולי הטיולים, על מנת לסייע ככל שיידרש  ובשל מזג האוויר השרבי, מבקשים מהמטיילים להצטייד בהתאם ולנוע בצירים מסומנים ומוגדרים בלבד. ראש אגף המבצעים במשטרה, ניצב אהרון אקסול, הנחה את השוטרים, לוחמי מג"ב והמתנדבים,  להיערך בכוחות מתוגברים, על מנת לאפשר לכל בית ישראל לחגוג בבטחה. בנוסף, קורא לציבור לגלות ערנות ולא להסס לפנות למשטרה בכל אירוע חריג או חפץ חשוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן