Skip to content

ישראל מציינת 66 שנות עצמאות ושני עשורים של שלטון עריצות

ישראל חוגגת 66 שנות עצמאות, משפחת נתניהו חוגגת ח"י שנות דיקטוטורה. משפחת המלוכה עובדת על-פי תכנית פעולה סדורה, מגובה בכסף ענק, בשותפים אכזריים, צינים, לאומנים וחסרי עכבות - ומחריבה את שרידי הציונות, את המעט שנשאר מהאתוס שהקים את המדינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חגגנו 66 שנים לקיומנו החוקי והמוכר בסלון של מדינות העולם, כמדינה חוזרת לאר אלפי שנות גלות ושואה. המדינה הוקמה על-ידי אנשי חזון, חלוצים שהגיעו לייבש ביצות ולבנות כאן חברה ישראלית יהודית חדשה. קיבלנו עולים, נאבקנו בלי כסף, בנינו תשתיות לאומיות, צבא עוצמתי, תעשיות וגניוס יהודי.

ולצד יום העצמאות המדינתי, אנחנו גם חוגגים ח"י שנות שלטון נתניהו. הוא היה כאן מאז 1996 ומעולם לא עזב, גם כשלקח חופשות ארוכות לעשות לביתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילמה: ציפי מנשה)
הכל מאורגן, מכוון, מתוכנן. בנימין נתניהו (צילום ארכיון: ציפי מנשה)

בסבב השני לשלטונו של נתניהו, שש שנים רצופות ועוד שנתיים לפחות, הוא הגיע עם אג'נדה סדורה. לטעמי, האג'נדה שלו קיימת מאז עלייתו הראשונה לשלטון; וכן, זה נשמע דיקטטורי לגמרי, רק שהפעם הוא גם חזר עם כסף ענק ותכנית לביצוע. זה לא רק החלום לשלטון משפחת נתניהו, אלא שלטון כמשפחת מלוכה נערצת. אנו חיים תחת שלטון גברת נתניהו, זו שגורמת לראש הממשלה לעשות כרצונה, לנכס את כספי המדינה לפולחן האישיות האישי-לאומי שלה עצמה. טקס יום השואה 2014, כנסת ישראל, בנוהל שכל אישיות רמת דרג וח"כ מקריאים את שמות בני המשפחה שלהם שנספו בשואה או שמות של נספים אחרים. מזה 66 שנה לראשונה עומד נתניהו ובניגוד לטקס, למנהגים, לכבוד ולממלכתיות, נתניהו מקריא הספד נרגש לכבוד חמו שנפטר, שמואל בן ארצי, אביה של גברת נתניהו.

וככה זה נבנה. משפחת נתניהו מנכסת לעצמה גם את השכול ההיסטורי שלנו, את השואה. זה לא העם שחשוב, זו המשפחה. אלוהים נמצא בדברים הקטנים, ואלו הדברים הקטנים שעולים לנו לבניית משפחת המלוכה הראשונה של ישראל. זה קודם כל האדרת המשפחה, קיבועה כאצולה. הנה מחלף חדש על שם אביו של נתניהו שאמר כי ביבי לא מתאים להיות ראש ממשלה, אבל בניגוד לחוקים ולכללים, ביבי ממהר לקרוא למחלף כבישים של שמו של אביו. לעולם יישאר השם וכולנו נפנה ימינה במחלף נתניהו. והגיבור הישראלי הבלונדיני יפה התואר יהיה בעוד כמה ימים אולי מפוסל בברונזה, ונעריץ את יוני נתניהו. קצין שנפל בקרב, לא טוב יותר או רע יותר מכל חלל אחר, אבל אנחנו נאמין לביבי כי יוני הוא הגיבור, סמל האתוס הישראלי החדש. נעלה יחד לקברו עם משפחת נתניהו, ואני כבר מצפה לעוזרו החינוכי הבכיר של נתניהו, השר פירון, שיכריז על יום לימודים על גבורת יוני, ומשם יפציע צל נכלולי של דנון את אקוניס, שיציעו יום זיכרון לאומי למורשת יוני.

זה לא רק המימון הפרטי לשלושה בתים פרטיים של משפחת נתניהו על חשבון משלם המיסים, ולא רק הנרות והמים, והאוכל, והחזירות שמאירה את פולחן הוודו בביתם. הנה מטוס בואינג חדש ויקר למשפחה ופמלייתה, והנה הארמון המיועד. זה רק מיליארד שקל השנה. זו משפחה שטסה לחו"ל עם פמליה אישית ועצומה לנוחיות המשפחה בלבד, על חשבון משלם המיסים ומצפצפת על שלושים ניצולי שואה שנפטרו גם היום, רבע מהם בעוני וברעב. כולם מצדיקים את עלות המטוס, יש טבלאות אקסל להוכיח את ההחזר השנתי עד לחיסכון, אבל אף אחד לא שואל למה הטבלאות האלו מחשבות את ההוצאה והחיסכון על פי משפחת נהנתניהו ולא על-פי ההוצאות של ראשי ממשלה קודמים? אצל נהנתניהו ההוצאות שולשו, והנה לכם החיסכון. זה מטוס פרטי-לאומי למשפחה, ולא לראש הממשלה, כי לו יהיה כאן ראש ממשלה אחר, אולי החיסכון של המטוס לעולם לא יתקיים? והרי הם לא רואים ככה את מהלך החיים. משפחת האצולה הראשונה כאן להישאר לשנים ארוכות, והם קונים לעצמם. הם גם בונים ארמון נוצץ בירושלים בירתנו לעד, כיאה לקיסריותם, וכל צקצקני הממשלה, הלקקנים, ועיתונאי החצר לא יוכלו להסביר לעולם למה אי אפשר לבנות אגף ראש ממשלה חדש ומכובד בעלות של עשירית מכך. כי זה לא אגף שנדרש לראש ממשלת ישראל, אלא ארמון למשפחה נתניהו.

העריצות החדשה הגיעה קומפלט עם עיתון פרטי וממומן, שמחולק בחינם לנתיני ישראל, זו שיש לה את הכסף לפרק את העיתונות הישראלית לחלוטין וכל החדשות יגיעו ישירות מלשכת המלך ביבי. מי שלא יצטרף לישראל איום לא יהיה עיתונאי. להתיישר לחליל של הגברת ודובריה, שתיים שלוש. אל תחקרו כי נסגור לכם את הערוצים. אל תדווחו אמת, כי האמת גמישה. גם העיתון הגדול במדינה מתיישר לצד המשפחה, הוא חרד לגורלו. לאחר עבודת נמלים, הצליח ביבי להביא לרוב של עיתונאים ימניים בתקשורת הישראלית, והם רוצים בהמשך שלטונו. אל תתבלבלו ביאפיות תל אביבית ומגניבה לדעות פוליטיות. ככה שוטפים לנו את הדעת והנפש.

זו עריצות שיש לה שותפים קואליציוניים חזקים עם משנה סדורה לחיינו במשטר דיקטטורי, וזה לא משיחי-יהודי, זו רק הכסות; מצד אחד יש לנו את ליברמן (שלעולם לא יהיה ראש ממשלה, ביבי לא ייתן לו), איש שלומו של פוטין, שמחוקק חוקים אנטי דמוקרטיים תוך פגיעה מכוונת בחופש האדם בשל דעותיו הפוליטיות ומצד שני חוקים גזעניים להחריד. אלו חוקי ניסיון של ליברמן וביבי. עברו בשקט, הצליחו. אפילו בוז'י הדמוקרט עזר להם בחוסר המעש שלו. אנו לפני חוקים נוספים לקיבוע שלטון מלוכני בישראל. שיטת הממשל תשתנה ותתעדכן עד שיקובע שלטון מוחלט של מפלגות שבוגדות בעצם קיומה של המדינה, במגילת העצמאות שלה, ותאפשר שליטה של שליט יחיד, שליט ושמו נתניהו. וכלנו נשלה את עצמנו שמדובר בהליך דמוקרטי.

יש לו שותפים חדשים, אזרחיים, קפיטליסטים, שחושבים מחשבון הבנק של טייקוני המדינה. קיבלנו את הפרזנטור המצטיין, יאיר לפיד, בעטיפה מבריקה וריקה של בובה שמאלנית (אני מרכז!) שתסביר לנו, בהגייה נכונה, בלוק הנכון, בטון העדכני, כי זו הדרך היחידה לקיומה של המדינה, והוא הרי הצביע ויצביע ויתקפל ויסביר ויכתוב סטטוסים כמה זה נכון וכמה זה צודק, כי לפיד רואה את משפחת לפיד כמלוכה מספר 2. לצערו, הארמון ימשיך עם משפחת נתניהו גם לנשיאות בעוד 10 שנים. ויש לו גם את בנט מצד שני, שילהיט את רוחות המלחה והגאווה הלאומנית, וירביץ בנו ציונות חדשה ואלטרנטיבית, כזו של יהדות משיחית, מהודו ועד כוש, ונהיה עם כובש לנצח. זו הדיפלומטיה של ישראל, ליברמן-בנט-יאיר. הם מחנכים את העולם שיש עכשיו ישראל אחרת.

ביבי ביטל את הציונות, הרג אותה בגסות בידיים מחוספסות ומחק את השלום. לא היה שלום עם ביבי, אין שלום עם ביבי ולעולם לא יהיה שלום עם ביבי. ושלום זה לב-ליבה של הציונות: לחיות בשלום עם שכנינו. השלום זו הבטחת קיומנו, אבל השלום מפרק את המיליטנטיות הימנית, השנאה, הגזענות, שטיפת המוח ובניית משפחת האצולה. השלום דורש ריבוי דעות ודמוקרטיה, כי שלום עם מלוכה ודיקטטורים זה שלום פיננסי, פוליטי, לא שלום בין עמים. יחד עם השלום, ביבי לא יוכל להפחיד אותנו, ואם לא יפחיד אותנו, איך יהיה נערץ?

ואנו נעריץ את נתניהו, כי הוא גיבורה החי של ישראל, שעוצר לבדו את השואה האיראנית שתתחולל עלינו, והוא זה שיציל את העם היהודי מהשואה שהחמאס יביא עלינו.

66 שנים לישראל, כמעט 40 שנות ליכוד. זה קינג ביבי ושרה נתניהו. תקודו קידה.

22 Comments

  1. שרה
    14 במאי 2014 @ 14:28

    לזיו ולכל המגיבים, הויכוח שלכם עקר כי כולו הכללות. כשזיו כותב ״ימין״ מול עיניו מופיע הקומץ הקיצוני ביותר. האמן לי זיו אתה תמצא 99% אנשי ימין שפויים, משכילים וברי שיח, לא הבבונים שאתה רואה בעיני דמיונך. מה זה ה״שמאל״? פעם זו היתה מילה נרדפת לקומוניזם. האם אתה רוצה פה שלטון קומוניסטי? אולי נזמין את פוטין? (סטאלין כבר לא כאן), השמאל בכל מקום תמיד היה רדיקלי, ואי אפשר לגייס עם שלם לפעולות רדיקליות. עם הימין שאתה יכול לקרוא לו לאומני, קל יותר להזדהות. רוב בני האדם יהיו נאמנים ללאומיות לתוכה נולדו ולא יבגדו בה. זו המשפחה המורחבת שלך, גם אם אתה מתעב את ראש הממשלה הנוכחי, את אשתו, את ילדיו, את אחיו והוריו וכו׳ וכו׳. כל המאמר שלך זיו הוא ילדותי. לקחו לי, אכלו לי, …..די נמאס עם השטויות והשנאות שאינן תורמות לאיש.

    • גידי
      14 במאי 2014 @ 18:19

      שרה
      את רוב התגובות שלי לא מעלים. אך דעי לך שאת פונה לאנשים שזו דרכם להתפרנס ולהתפרסם ע"ח האיחוד הארופי והקרן החדשה.לכן את פונה אל הקיר.

      • עמית מנדלזון
        14 במאי 2014 @ 18:45

        רוב התגובות שלך לא ראויות לפרסום. בלי קשר לדעותיך הפוליטיות

        • גידי
          14 במאי 2014 @ 18:59

          סליחה זו בדיחה ,בלי קשר לדעות פוליטיות…אגב אם הכתבות שלך ראויות לפרסום ,עליך להיות מספיק ישר ואמיץ להתמודד עם תגובות שלא מבית מדרשך הפוליטי תרבותי…!!!

          • עמית מנדלזון
            14 במאי 2014 @ 19:26

            אתה רואה אפילו שורה בת 4 מילים אתה לא מסוגל לקרוא, כתבתי: בלי קשר לדעותיך הפוליטיות

    • זיו טרנר
      14 במאי 2014 @ 20:58

      שרה, פוטין כבר כאן. שולט בממשלה דרך בן בריתו ליברמן. איש ימין מובהק וקיצוני. אין קשר לשמאל אם כי אני מבין את הגזענות והשנאה שיש בדברייך לכל מה שאולי אי פעם היה שמאל. ככה מחנכים אנשי ימין.

      אני לחלוטין חולק על דעתך בנוגע ל- 99%. אולי הפוך התכוונת. מי שמעודד את שנאת האחר, חי לפי תרבות של גזענות, הוא הימין הישראלי. אם מישהו אינו שונא ערבים הוא לא יכול להיות ימין. זו ישראל של שנת 2014. מרבית נוער הזוועות והימין שמתבטא בפורומים, פייסבוק, טוקבקים הוא ימין שטוף שנאה ודם. אי אפשר להסביר את זה למי שחי בתוכם. אם את מזדהה עם זה יבושם לך. לא כל עם ישראל חושב כמוך.

      אכן, אני מתעב את ביבי, על התנהלותו, חמדנותו, יהירותו, שקריו, פשעיו ודרכו סלולת השנאה. אין בו שום דבר טוב, לעולם לא יהיה. לא בו ולא באשתו.

      אכן, די עם השנאות. אני מחכה שהימין יפסיק. תכתבי את מאמר ונעביר עליו ביקרות ילדותית או שלא. כרגיל, זה לא יקרה לעולם.

  2. שי
    13 במאי 2014 @ 20:38

    כמה עליבות יכולה להיות בבן-אדם אחד?
    האיש חי בסרטים שהערבים מעוניינים בשלום מבלי לדעת מילה אחת בערבית.
    האיש חי בסרטים דמיוניים על שלטון מלוכני,ותמיכה בלתי מסוייגת של העם בנתניהו…
    אתה אדם אמיתי?

    אולי זה הכל תסכול של אדם עם דעות מוצקות ושגויות באופן פטאלי שהפתרון להם היא רק התאבדות עצמית במצב של גילוי המציאות כפי שהיא,ועדיף להדחיק עד כמה שניתן.

  3. נמרוד נוי
    10 במאי 2014 @ 8:11

    זיו היקר,
    גם אני אינני מחסידיו של בנימין נתניהו. אך הסיפור כאן הוא הרבה יותר גדול ורחב. עלינו לרדת לשורשי הדברים. המערכת הפוליטית שלנו כולה חולה ועל כך כתבתי בהרחבה בספרי "לקראת פרדיגמה חדשה". חולשת המערכת הפוליטית הפוקדת אותנו נגזרת מחולשת הציבור החילוני, מחולשת האליטות ומחולשת הדור. חולשה זו מייצרת למדינה ולחברה בה הפסדים עצומים, שמרביתם בעלי משמעות אסטרטגית מן המעלה הראשונה. חוסר היכולת שלנו להצמיח מנהיגות היא רק תוצאה אחת קשה של הסיטואציה. כשאנו כותבים ומדברים עלינו לחשוב תמיד לאן זה מוביל אותנו. מה התרומה שלנו כדי לשפר את המציאות. מה עלינו לעשות כשאנו נקום מחר בבוקר. קמפיין תוקפני ואגרסיבי נגד בנימין נתניהו לא יביא אותנו לשום מקום טוב. מוטב שנשאל את עצמנו מה אנו צריכים לעשות כדי שיהיה כאן טוב יותר ולא להאשים אחרים. בעניין הזה השמאל מפקשש בגדול וחבל.

    • זיו טרנר
      10 במאי 2014 @ 21:23

      נמרוד, מי מייצר את החולשות האלו? מה תפקידה של הממשלה בארבעים השנים האחרונות ביצירת החולשות האלו? אל מי אתה מפנה אצבע מאשימה?
      חוסר היכולת שלנו להצמיח מנהיגות? רבין היה מנהיג, שרון מנהיג, אפילו אולמרט מנהיג. עדיין העם הזה טיפש דיו להצביע ביבי. הסיטואציה היא כזו שביבי וחבריו הבינו שהעם מאס בהם, ראה את תוצאות הבחירות של ביבי מאז ומעולם, והם משנים אל השלטון והחוקים לקבע את מעמדם הפאשיסטי. העם הזה לא יצא להילחם לחירותו. אנחנו שבעי מלחמות.

      אני לא נבחר ציבור, לכן אני לא צריך לשפר את המציאות. בשביל זה הם נבחרים. אני יכול רק לנסות ולכתוב את דעותיי ולהשפיע, אולי על בוחר אחד או יותר לשנות את הצבעתם הנפסדת לימין הישראלי. קמפיין אגרסיבי נגד נתניהו, זה חובה ממעלה ראשונה לכל מי שרוצה שינוי במדינה, כי נתניהו הוא האשם היחיד והבלעדי למצב המדינה כיום. 6 שנים רצופות בשלטון, הוא לא יכול להאשים אף אחד אחר, וקמפיין נגדו זה בדיוק הקמפיינים שהוא עשה נגד ראשי ממשלות אחרים כשהוא לא היה בשלטון. הקמפיין הראשון שלו רצח את רבין. יש מידה עצומה של נאיביות ועצימת עיניים מצידך כשאתה אומר כי אנחנו צריכים לשנות ולא להאשים אחרים. בוודאי שצריך להאשים אחרים, במיוחד את מי שאשם במצב. זה חלק עיקרי ממה שאנחנו אמורים לעשות בשביל לשנות, לשנות את דפוס ההצבעה בישראל. אי אפשר להשאיר את הדמגוגיה הימנית כפי שהיא, שכן הוא מעולם ולעולם רק יאשים את האחרים בכשלונותיו, ותראה כמה עצום קהל הבוחרים שלו.

      הייתה מחאת קיץ לפני שלוש שנים, לא של שמאל או ימין, אבל הצטיירה כשמאל כי היא הפגינה נגד חידלונה של ממשלת נתניהו. ניסינו לעשות. מה יצא מזה?

      השמאל מפקשש כי הוא עדיין לא משחק בכלים של הימין במשחק הפוליטי הישראלי. איך אני אמור לשנות את זה? מה אתה מציע לעשות בשביל שיהיה כאן טוב יותר? מה אתה עושה בשביל זה?

      • נמרוד נוי
        11 במאי 2014 @ 8:16

        היי זיו,
        התלהמות לא תביא אותנו לשום מקום. מוטב שנעשה עם עצמנו חשבון נפש נוקב מדוע העם בישראל נוטה יותר ויותר ימינה. אולי השמאל בישראל הוא יותר מדי דוגמטי ולא פרגמטי? רבין, ושרון הם הדור שיצקו לידיהם של האבות המייסדים, וככך היה להם מעמד מיוחד בהיסטוריה הקצרה שלנו. ממשיכיהם לוקים במנהיגותם עד מאוד, ואנו שקועים היום במשבר מנהיגותי ענק. רק במציאות שכזו יכול היה לצמוח מנהיג כמו נתניהו וגם אנשים כמו לפיד ובנט. אשר אלי אני כותב מאמרים שאני סבור שיש להם ערך מוסף. כמו כן פרסמתי ספר על הפוליטיקה הישראלית "לקראת פרדיגמה חדשה", ואני פועל לצאת עם הדברים לציבור הרחב דרך כתבת ריאיון גדולה עמי על הדברים. כמו כן אני פועל ליצירת קשר עם אנשי מפתח רלוונטיים שונים כדי לקדם את הדברים. אשמח להמשיך עמך את הדיבור והקשר דרך המייל שלי: [email protected]

        • גידי
          11 במאי 2014 @ 11:21

          נמרוד .
          אתה בחור פיקח עדיין לא הבנת עם מי יש לך עסק….מבחינתו אנשי ימין אינם ברי שיח ומצד שני הוא אומר שהוא מקווה לשכנע ולו אחד…נראה שהוא משכנע את המשוכנעים,היינו אנשי שמאל רדיקלים אכולי שנאה עצמית כמותו.
          הוא מזלזל בך ומציב לך מלכודת ראה את דבריו האחרונים "השמאל מפקשש כי הוא עדיין לא משחק בכלים של הימין במשחק הפוליטי הישראלי. איך אני אמור לשנות את זה? מה אתה מציע לעשות בשביל שיהיה כאן טוב יותר? מה אתה עושה בשביל זה?
          "

          • עמית מנדלזון
            11 במאי 2014 @ 17:19

            ברור שאנשי הימין אינם בני שיח, אין להם אינטליגנציה מספקת כדי להבין את מה שהם קוראים, אבל עדיין יש להם מה לומר. אם אתה שואל מה הוא עושה כדי שיהיה יותר טוב, אז התשובה היא: כותב פעם אחר פעם, את מה שאתה לא תבין עד שלא יגיע לדלת ביתך וזה יגיע, שלא יהיה לך ספק.
            ואתה נמרוד, אתה עדיין לא מבין עם מי יש לך עסק ? אתה לא חייב ולא צריך לענות לכל חסר בינה שכותב תגובה,

          • זיו טרנר
            11 במאי 2014 @ 18:08

            אין צורך להתייחס לטרולים.

        • זיו טרנר
          11 במאי 2014 @ 18:07

          גם אני כותב, זו העשייה שאני יכול אליה כרגע, ספר לא ממש מרתק אותי, אם כי יש לי כבר מעל חצי מיליון מילים כתובות בבלוג 🙂

          יש הבדל בין לצעוק ולהרתיע לבין התלהמות. לא כל צעקה היא התלהמות, והניסיון לסווג כאלו זה חלק מניסור הענף של השמאל, עליו הוא יושב. אתה יכול לעשות חשבון נפש נוקב כמה שתרצה. הניתוח על מצבו של השמאל הוא פילוסופי מדי ולא יוביל לשום מקום. מקסימום יהיו לך מסקנות מרתקות לעבודה אקדמאית או ספר חדש. זה יצמיח מנהיג? ממש לא. העם נוטה ימינה כי מפמפמים לו גזענות ושנאה ואין כיבוש. זו שטיפת מוח להמונים והיא מצליחה מאוד.

          ביבי הוא שקרן פתולוגי ובסוף מאמינים לשקרים. הוא כישלון מוחלט בכל תחום שהוא מתעסק בו, דוגמת איראן-איראן וכלכלת ישראל. זה שינה משהו לעם הזה שעדיין בוחר בו?

          אני תמיד זמין במייל שלי. אשלח לך ותוכל ליצור עימי קשר, גם בפייסבוק

  4. ג'וני
    9 במאי 2014 @ 20:51

    זיו. אני מסכים לכל מילה. שכחת לציין את עשרות המגיבים בתשלום שביבי קנה (על חשבוננו) כמו ניר וגידי שיגיבו לכל כתבה נגד ביבי ויציגו את עצמם כקולו של העם עלק.

    • זיו טרנר
      9 במאי 2014 @ 22:31

      תודה. ביבי מפעיל על חשבוננו עשרות דוברים בתשלום ועוד אלפי טוקבקיסטים נחותים כיאה לעריץ. אני חושב שציינתי את זה כמה פעמים בפוסטים קודמים. בכל אופן אתה צודק.

    • ניר
      9 במאי 2014 @ 23:11

      "גוני" זו הוצאת דיבה אבל אני מבין את הפרנויה שלכם אתם מיעוט ותמשיכו להיות מיעוט העם לא טיפש

      • גידי
        10 במאי 2014 @ 11:11

        גוני או גמאל,תקרא לעצמך איך שאתה רוצה…תאמין לי אני שמח וגאה שאתה מאשים את המגיבים כמגיבי ביבי בשכר,כך אתם נחשפים כמתחמקים כמי שאין להם תשובה לאמת.ותמשיכו אתה וזיו ללקק אחד לשני…

  5. ניר
    8 במאי 2014 @ 19:35

    זיו אתה בטח מכיר את המושג דמוקרטיה או אולי אתה חושב כמו אותו מפאינק יצחק בן אהרון שאמר אחרי המהפך "העם טעה, צריך להחליף את העם"שלטון מפאי היה מושחת .לא פחות כספים זרמו לקיבוצים ולמושבים ולא לעירות הפיתוח עוני היה גם אז ילדה מבית שאן אמרה לכתב הרדיו אז חיים יבין בשנת 66 אני רעבה אם העם בחר בימין אז השמאל צריך לבדוק עצמו למה הרי לא כל העם טיפש גם בקיבוצים הצביעו לליברמן נשאלת השאלה למה אולי להתכוף כלפי הערבים ולתת ולותר תמידהדרך הזו לא הובילה אותנו לשום מקום בקשר לעיתון אז סוף סוף יש עיתון שהוא מבטא את רחשי העם דרך אגב הרבה עיתונאים שהם לא בשמאל עובדים באותו עיתון

    • זיו טרנר
      8 במאי 2014 @ 19:46

      אני לא מצליח להבין את התגובה שלך. סליחה

      • גידי
        9 במאי 2014 @ 15:31

        ניר
        זיו לא מבין את תגובתך , בגלל שהוא לא מבין מה הוא כתב…

        • ניר
          9 במאי 2014 @ 23:09

          גידי הוא מבין בדיוק מה כתבתי הבעיה שהוא לא רוצה לדעת

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן