Skip to content

DIY: הישראליות כובשות את לאס וגאס

תשע חברות ישראליות מציגות בתערוכת National Hardware Show 2014, שנפתחה אתמול בלאס וגאס. זוהי התערוכה השנתית המובילה בארצות הברית למוצרי שיפוץ ו- "עשה זאת בעצמך"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הדוכן הישראלי בתערוכת NHS
הדוכן הישראלי בתערוכת NHS

 

מכון היצוא, בשיתוף עם מנהל סחר חוץ של משרד הכלכלה, פתחו אתמול, זו השנה השנייה ברציפות, את הביתן הלאומי בו מציגות שבע חברות מענף ה- "עשה זאת בעצמך" והשיפוץ. שתי חברות נוספות מציגות באולם המוקדש לפתרונות גינון.

הביתן הישראלי ממוקם באולם ה- Hardware & Painting ובמהלך התערוכה יקויימו בו שני אירועי "Happy Hour" אליהם הוזמנו מבקרים מקצועיים, קניינים של רשתות ומפיצים.

לצד החברות המוערכות והוותיקות, מציגות בתערוכה שלוש חברות בפעם הראשונה: "ספיד בלוק", "כאמל" ו"קומבוויז".

 

 

חברת "ספיד בלוק" מציגה בתערוכה מערכת "לגו" מודולרית המספקת פתרונות גינון יוצאי דופן לפנים הבית ולגינה. המערכת משמשת כקיר, מחיצה עליה מורכבים עציצים, קלה ומהירה להרכבה ופירוק ומותאמת באופן אישי לצרכי המשתמש, חובב "עשה זאת בעצמך" או איש מקצוע.

"כאמל" – חברת יצרני עציצים מפלסטיק המייצרת מגוון מוצרים בתחום המשתלות, גינון ומוצרי "עשה זאת בעצמך". החברה תציג בתערוכה קו חדש ומעוצב של מתקני עציצים תלויים- KAMELIA Innovated Balcony Hanging Flower Pot System.

"קומבוויז" – מפתחת ומייצרת פתרונות אחסון חכמים לשיפוצניקים ולחובבי "עשה זאת בעצמך". תציג בתערוכה בין היתר את סדרת Mo Bin 2 Go, יחידות אחסון מודולריות המורכבות מתאים שקופים קטנים. את היחידה ניתן להתקין על הקיר או לסגור לתיק נשיאה, לפרק ולהרכיב על פי הצורך.

"חדשנות בלתי פוסקת, חשיבה יצירתית, הכרת הטרנדים בתעשייה והבנה עמוקה של צרכי הלקוח, הן רק חלק מהסיבות להצלחת המוצרים הישראלים בתחומי הבית, המשפחה וכל מגוון מוצרי ה- "עשה זאת בעצמך", מסבירה קרולין נווה, מנהלת ענף מוצרים לבית ולמשפחה במכון היצוא, "השתתפות בביתן הישראלי בתערוכה מאפשרת לחברות הישראליות להיחשף לקהל מקצועי, ליצור הזדמנויות עסקיות חשובות, לפתח שווקים נוספים ולספק לצרכנים ברחבי העולם את המוצרים הישראלים החדשים והמתקדמים ביותר."

* * *

צילומים: יח"ץ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן