Skip to content

שובו המפתיע של מייקל ג'קסון

חמש שנים לאחר מותו של כוכב הפופ, יוצא אלבום חדש הכולל שמונה שירים שנחשפו וחולצו מארכיון ההקלטות של הזמר, ומעולם לא ראו אור עד עתה. היום שוחררו להאזנה חלק מהשירים באלבום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

את הקריירה הראשונה שלי כתקליטן עשיתי עם שירי חבורת האחים "חמישיית ג'קסון". מייקל היה פחות או יותר בגילי וכבר התבלט ככוכב, והלהיטים שלהם עשו שעות נוספות במועדונים. את הביקור שלו בארץ לא החמצתי, למען האמת הייתי בשורה הראשונה מול הבמה (אז עדיין לא הומצא המושג "גולדן רינג") בפארק הירקון, ולא פעם אחת אלא בשתי ההופעות שנחשבו הכי גדולות אי פעם בישראל, 70 אלף איש בכל מופע.

דואט עם ג'סטין טימברלייק. ג'קסון על עטיפת האלבום החדש

הזיכרונות הללו מובילים אותי כעת להאזין לחומרים החדשים של מי שהיה כוכב הפופ האולטימטיבי. גם חמש שנים לאחר מותו אי אפשר להימלט ממייקל ג'קסון. אלבום חדש העונה לשם Xscape עומד לצאת ב-13 במאי ויכלול שמונה שירים שנחשפו וחולצו מארכיון ההקלטות של הזמר המנוח, ומעולם לא ראו אור עד עתה.

הצוות שעומד מאחורי ההפקה  כולל מפיקים מוזיקלים בעלי שם כאנטוניו ריד וטימבאלאנד, שהעניקו להקלטות המקוריות צליל עדכני ועכשווי. ריד , שהיה להוט לקחת על עצמו את האתגר, לאחר שנטל חלק כשופט בשתי עונות בטראש ריאליטי האמריקני X פקטור, הציע לסרוק את הארכיון ולאתר חומרים שמציגים את הזהות האמנותית של מייקל ג'קסון. "העיקרון המנחה שלי היה פשוט", אומר ריד בראיון למגזין האמריקני USA TODAY. "אם מייקל שר שיר מלמעלה עד למטה, זה היה סימן לכך שהוא אהב את זה. אם הוא שר אותו מספר פעמים זו הייתה אינדיקציה לכך שהוא רצה שהעולם ישמע אותו".

השיר הראשון שכבר נחשף בתחילת החודש מתוך האלבום הוא Love Never Felt So Good אשר נכתב כבר בשנת 1983 בשיתוף פעולה מעניין בין מייקל ג'קסון, פול אנקה וקת'י ווייקפילד. השיר, שעבר תחת ידיהם האמונות של המפיקים, משוחזר ומשודרג בגרסת דואט לקולו של מייקל המנוח יחד עם לא פחות מאשר ג'סטין טימברלייק האמור לנחות כאן בסוף החודש. היום שוחררו להאזנה בסטרימינג על ידי חברת סוני בעלת הזכויות שלושה שירים נוספים מתוך האלבום באתר מיוחד לקידום האלבום   – http://xscape.michaeljackson.com.

מהמידע שמשחררת החברה עולה כי האלבום עולל את השירים  Love Never Felt So Good, Chicago, Loving You, A Place With No Name (המזכיר במעט את השיר האולטימטיבי של להקת אמריקה, שאף היא אמורה להגיע הקיץ לישראל – "A Horse With No Name"), Slave to the Rhythm, Do You Know Where Your Children Are, Blue Gangsta, Xscape.

 השירים יכללו בשתי גרסאות, הן המקורית והן המעובדת, כך שבסך הכל יכלול האלבום 17 רצועות יחד עם גרסת הדואט לשיר  Love Never Felt So Good. בנוסף תופץ מהדורה אקסקלוסיבית, שתכלול DVD  ובו סרט תיעודי על הפקת האלבום. אכן נראה כי האלבום החדש יהווה פריט אספנים משודרג. 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן