Skip to content

יו"ר אי.די.בי אהרון פוגל מסיים את תפקידו

ההודעה על סיום תפקידו באה כמה שעות לפני שהקלונינג על הסדר החוב בקבוצה אמור להסתיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אהרון פוגל
אהרון פוגל

הערב אמורה להתקיים עברת הבעלות הרשמית, באי.די.בי לידיהם של מוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין. כמה שעות לפני ההעברה הודיע היום יו"ר אי.די.בי אהרון פוגל לבעלי השליטה החדשים בקבוצה, כי עם השלמת הצעדים שהתחייבו למימוש ההסדר, הוא מסיים את תפקידו בקבוצה.

עם סיום הקלוזינג, המסמן מעשית את סיום הסדר החוב באי.די.בי, שאמור להסתיים היום בערב, צריכים חברי דירקטוריון החברה להתפטר ואחר כך אמורים בעלי השליטה החדשים למנות אותם מחדש לתפקיד. לאור הודעת פוגל על סיום תפקידו, הוא לא ימונה מחדש לתפקיד, וכנראה, שבשלב הראשון ישמשו, במשותף, בתפקיד אלשטיין ובן משה.

פוגל מונה לתפקיד יו"ר זמני של אי.די.בי על ידי עו"ד חגי אולמן ואייל גבאי, הממונים מטעם בית המשפט, על הסדרת הסדרי החוב של הקבוצה. לבקשת השניים הוא הסכים לשמש בתפקיד ללא שכר, עד השלמת הסדר הנושים. הוא שימש בתפקיד יו"ר במשך ארבעת החודשים שחלפו. היום עם הודעת סיום תפקידו הוא ברך את בעלי השליטה החדשים על סיום הקלוזינג המתגבש ואיחל להם, למנכ"לים ולעובדי אי.די.בי הצלחה רבה תחת ההנהלה החדשה.

"עם ביצוע הסדר אי.די.בי נוצר כאן תאגיד איתן, המאגד חברות חזקות שמנוהלות היטב", אמר פוגל והדגיש, כי "אי.די.בי יכולה לשוב כעת ולהתמקד בפיתוח עסקי במקום בהתגוננות פיננסית", הוא ציין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן