Skip to content

משעשעי חיך: בריאות מקוונת

חדשות האוכל – כל מה שקורה בעולם המזון, אוכל, משקאות, מסעדות, שפים והסצינה הקולינארית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לכל עוגה יש תבנית

חג המנגל מאחורינו והגיע הזמן להתכונן לעוגות של שבועות. חברת Food Appeal, יחד עם השף קונדיטור דודו אוטמזגין, השיקו ברשת "לגעת באוכל" סדרת תבניות אפייה חדשות שפיתוחן ארך חצי שנה: "לאחר שהתקבלה החלטה על השקת הליין חיפשנו דמות מובילה בתחום הקונדיטוריה בארץ והחלטנו שדודו אוטמזגין הוא האיש שאיתו אנו רוצים להתחבר", אומר אייל שרון, מנכ"ל Food Appeal. ביקור בתערוכה בסין הניב תבניות מ-9 יצרנים שאוטמזגין פסל את כולן. הפיתרון נמצא במפעל בוטיק באיטליה שמייצר מותגים פרטיים למיטב החברות בעולם. הליין כולל תבניות קפיציות, רגילות, מאפינס ועוד עם בעלות ציפוי נון סטיק 3 שכבות עמידות במיוחד. בהמשך שיתוף הפעולה יצטרפו לסדרה משקלי מטבח, לקקנים ואביזרים נוספים.

עולה חדשה מאיטליהעולה חדשה מאיטליה – Food Appeal

בן שמן בשוק

חברי מושב בן שמן פותחים במסורת חדשה: שוק איכרים ואמנים שבו ימכרו אמנים, יצרנים ואיכרים מוצרים ועבודות ישירות לצרכנים. את השוק יזמו שתיים מחברות ועדת התרבות של המושב, גליה בלוך ואיילת רוטמן, שאיגדו את המציגים ומפעילות את השוק ללא כוונת רווח. המטרה המוצהרת היא לסייע ליוצרים ייחודיים שאינם מסחריים לשווק את תוצרתם במחירים אטרקטיביים, ולשם כך יוקמו כ-40 דוכנים של תוצרת אורגנית, יין, גבינות, לחמים, תבלינים, שמן זית, אוכל מוכן טרי, עוגות ועוגיות, וגם רהיטים מצוירים, קרמיקה, תכשיטים ועוד. השוק יתקיים בפעם הראשונה ביום שישי, 16 במאי, בחורשה המוצלת שבלב המושב ויהיו בו פינות ישיבה (זולות) שבהן ניתן יהיה לאכול ולנוח. בואו בהמוניכם, כי הצלחה תגרום ליזמיות להמשיך ולהפעילו אחת לחודש. הכניסה חינם.

השוק של בן שמן - רק היוםהשוק של בן שמן – רק היום

חיבור מקוון בין סועדים

נמאס מפייסבוק ומאינסטגרם שרק מבזבזות לנו זמן? GOTIT, אפליקציה חדשה שבראשה עומד טל אגסי (לשעבר סמנכ"ל ב-SAP העולמית ובחברת בטר פלייס), מציעה רשת חברתית חדשה המקשרת בין מסעדות ללקוחות. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעקוב אחרי חברים בעלי תחום עניין דומה שאוכל הוא אחד מהם, להתעדכן במנות חדשות או במבצעים, לסמן מוצרים ייחודיים ולפתוח קבוצה שבמסגרתה יוכלו לספר על מסעדה או מנה מומלצת. המסעדות, מצידן, יוכלו לבנות מועדון לקוחות מקוון, לחלק הנחות לקבוצות מסוימות, לשוחח און ליין עם חברי הקבוצה ולבנות תת קבוצות לפי גיל, מין, מיקום ועוד. והכי חשוב – GOTIT מסונכרנת עם רשתות חברתיות אחרות, דוגמת פייסבוק ואינסטגרם. בשלב זה האפליקציה זמינה לאייפון בלבד (גרסת אנדרואיד בשלבי פיתוח).

היישום שמחבר בין מסעדות ללקוחות - הבנתם את זה?היישום שמחבר בין מסעדות ללקוחות – הבנתם את זה?

קייל – מלך המלאכים

חובבי תזונה בריאה, וירקות בכלל , בטוח שמעו על קייל, הכוכב החדש בדוכנים שנקרא גם "כרוב על" או "סופר כרוב". אגודת "יופי של ירקות", משווקת הירקות הגדולה בישראל, החלה בשיווק של ירק חדש בשם "קייל". הוא דומה לכרוב, אך טוב ממנו בתכולת הסיבים התזונתיים והויטמינים, ולכן מכונה "כרוב על" או "סופר כרוב". הקייל צבר מעריצים הודות למחקרים רפואיים שמייחסים לו השפעה על הפחתת שיעור הכולסטרול, צמצום גורמים מחוללי סרטן והפחתת דלקות. עד לא מזמן נהנו מקייל רק תושבי אירופה וארצות הברית, אך כעת הוא גדל קייל גם במשק של עומר עדין במושב חצבה בערבה, ומשווק לחנויות ירקות ברחבי הארץ. דניאל לב, מנכ"ל החברה המשווקת "יופי של ירקות", צופה שכשהצרכן ילמד להכיר אותו הוא יהפוך לאחד הירקות המרכזיים במטבח הישראלי והיבול, כמובן, יגדל.

כרוב העל שישנה את הרגלי התזונהכרוב העל שישנה את הרגלי התזונה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן