Skip to content

קורקינט שנעלם הוביל למעצר של שלושה

המשטרה עצרה בסוף השבוע שלושה חשודים בגניבה של קורקינט מחצר ברמת שמריהו, לאחר שצולמו במצלמת אבטחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשטרה עצרה בסוף השבוע שלושה חשודים בגניבה של קורקינט מחצר ברמת שמריהו, לאחר שצולמו במצלמת אבטחה. בית המשפט שחרר את השלושה ממעצר

מאת אביב סלע

קורקינט
כמו מערכון של "זהו זה" (אילוסטרציה: John Kasawa / FreeDigitalPhotos.net)

אחרי החשוד בהכאת אשתו ולפני החשוד בהצתת רכב, הגיע תורם של שלושת החשודים בגניבת הקורקינט. עורך דינם היה לא אחר מאשר ירום הלוי, מי  שהביא בשעתם לזיכויים של יעקב וניסים אלפרון.

על פניו התיק נראה פשוט: המשטרה צפתה בסרט האבטחה של הבית ברמת שמריהו, בו נראה הרכב ואחד החשודים מרים את הקורקינט שחנה אותו הזמן בחצר הבית. לאחר כשעה מצאה המשטרה את החשודים ברכב בהרצליה, מרחק לא רב מהמקום ועצרה אותם. אך למרות פשטות הסיפור הסתבר שהקורקינט לא היה אצלם. המשטרה דרשה מבית המשפט בגילוי לב להאריך את מעצרם של החשודים, בתקווה שזמן נוסף יביא את החשודים להודות ולהחזיר את הקורקינט.

סניגורם של החשודים, ירום הלוי, התבדח שלרגע התבלבל בין התיק לבין הפרודיה של "זהו זה" על התוכנית "בשידור חוקר". הוא אמר שגם כאן "העבירה היא מצחיקה" ודרש את שחרורם. לטענתו, מכיוון שמדובר בגניבת קורקינט שצולמה במצלמת אבטחה, אין סיבה להשאיר את החשודים במעצר, שכן הם אינם מסוכנים ואינם יכולים לשבש את החקירה.

שופטת בית משפט השלום תל אביב, מיכל ברק נבו, ציינה שעל אף הבסיס בחשדות המיוחסים לשלושה, כל הפעולות שהמשטרה הולכת לבצע לא יופרעו אם החשודים ישוחררו – ושחררה אותם בערבות.

צילום אילוסטרציה: John Kasawa / FreeDigitalPhotos.net

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן