Skip to content

אפליקציה חדשה לסיוע לנהגים בזמן תאונה או גניבת רכב

האפליקציה, המכונה "ביטוח בדרכים", הושקה על ידי אגף שוק ההון במשרד האוצר. באפליקציה מוטמעים כלי עזר חיוניים המסייעים במקרי הצורך ובזמן אמת, למשל הקלטת עדויות, איכון מיקום התאונה, פנס או תיעוד תמונות מזירת התאונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כאשר נקלעים לתאונת דרכים, או כאשר הרכב הגנב ישנה חשיבות רבה להתקשרויות מהירות לגורמים שונים. אך, לא תמיד מצויים מספרי הטלפונים בידי הנפגעים. כדי להתגבר על הבעיה הזאת, השיק אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, אפליקציה לטלפונים חכמים שמסייעת בזמן אמת לנהגים שהיו מעורבים בתאונת דרכים, או שרכבם נגנב.

תאונה בנשר (צילום: מד"א)
תאונה בנשר (צילום: מד"א)

האפליקציה, המכונה "ביטוח בדרכים", מעניקה לראשונה מענה אובייקטיבי למבוטחים בממשק עם חברת הביטוח, השמאי וספק שירותי הדרך, בשלבים השונים שלאחר תאונת הדרכים. האפליקציה מותאמת למערכות הפעלה מבוססות אפל ואנדרואיד והמשתמש יוכל להזין פרטים אישיים ומידע לגבי התאונה בכל זמן ולשלוח את המידע בדוא"ל.

נושאים מרכזיים

האפליקציה מטפלת בשני נושאים מרכזיים – מידע למבוטח וטופס דיווח במקרה של תאונת דרכים:
• טופס הדיווח בנוי באופן תהליכי שמסייע לנהג לאסוף פרטים חשובים במקרה של תאונה. בטופס מוטמעים הסעיפים הנדרשים למילוי כך שגם במקרה של לחץ, הנהג לא ישכח אותם.
• המידע באפליקציה מעניק תמונה מלאה למבוטח בכל הדרוש לו במקרה של תאונה או גניבת רכב. למשל, רשימת שמאים מעודכנת, ספקי שירות שונים ועוד.

באפליקציה מוטמעים כלי עזר חיוניים המסייעים במקרי הצורך ובזמן אמת, למשל הקלטת עדויות, איכון מיקום התאונה, פנס או תיעוד תמונות מזירת התאונה.

1,000 תביעות ביום

כמות כלי הרכב המבוטחים בענף רכב רכוש מוערכת ב-2.5 מיליון. בכל שנה מתרחשות כ-370 אלף תאונות דרכים בהן מעורבות חברות ביטוח בטיפול תביעה, כאשר מוגשות כ-1,000 תביעות ביום).

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, דורית סלינגר: "האפליקציה, שמאפשרת לראשונה גישה קלה ונוחה למידע באירוע של תאונה או גניבת רכב, מתבססת על מדיניות האגף לסייע במימוש זכויותיו של המבוטח מול חברות הביטוח".

אפליקציית "ביטוח בדרכים" ניתנת להורדה בחינם ב-App Store וב-google play:

• קישור לאפ-סטור – https://itunes.apple.com/il/app/bytwh-bdrkym/id843309155?mt=8
• קישור לגוגל פליי – https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lapam

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן