Skip to content

קפה קפה רוכשת חמור ומקימה מועדון

קבוצת "קפה קפה" רוכשת את רשת המסעדות המקסיקניות "דונקי" ומשיקה את מועדון הלקוחות "Mood"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת "קפה קפה", בבעלותו של רונן נימני ובניהולו של נעם צימרמן, הודיעה הבוקר על התרחבות נוספת: רכישת רשת המסעדות המקסיקנית "דונקי" והשקתה תחת קבוצת "קפה קפה".

הבוריטו של רשת "דונקי" (צילום: שי בן-אפרים)הבוריטו של רשת "דונקי" (צילום: שי בן-אפרים)

"דונקי" היא רשת מזון מהיר מקסיקנית בסגנון אמריקני, שהוקמה בשנת 2012 על ידי פז רוטנברג, אלון לוי ורועי מרום, ומונה כיום שלושה סניפים בתל אביב. לרשת כוונה לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ בשנה הקרובה.

אלון לוי מ"דונקי" ציין כי: "אנחנו שמחים על הצטרפותנו לקבוצת "קפה קפה", ומאמינים שהגב האיתן והמקצועיות של הקבוצה ימנף אותנו לשיאים חדשים".

נעם צימרמן, מנכ"ל קבוצת "קפה קפה": "בעזרת התמהיל השיווקי המוכח שלנו אנו מצליחים למקסם את הפוטנציאל השיווקי של הרשתות שלנו, להמשיך להתרחב ולהשיג יתרון תחרותי במשק וללקוחותינו. הקבוצה שואפת לסמן את המצוינים בתחומם, להמשיך להוביל את השוק ולהיות בחירת הצרכנים לבילוי והסעדה בכל רחבי הארץ".

מועדון Mood

מנכ"ל הרשת הכריז היום על מועדון חברים קולינארי משותף לכל מותגי הקבוצה אשר יכונה "Mood". קבוצת "קפה קפה" מאגדת היום כיום את רשתות בתי הקפה והמסעדות: "קפה קפה", "לחם ארז", "פרש קיטשן", "לבורטוריו די פסטה", "רובן", "לחם בשר", וכאמור "דונקי".

מותגי רשת "קפה קפה"; החמור מצטרף לחגיגהמותגי רשת "קפה קפה"; החמור מצטרף לחגיגה

שמו של המועדון נגזר מההבנה שכל אחת מהרשתות שלנו נוגעת בתחום קולינרי אחר, וביחד הן מתאימות לכל הקהלים, במגוון הזדמנויות ומצבי רוח משתנים. החידוש ב"Mood" הוא במגוון האפשרויות העצום ובגמישות שלו בהטבות ללקוח. כמו כן, מקנה המועדון כרטיסיית קפה משותפת ברשתות "קפה קפה" "לחם ארז" ו"פרש קיטשן", בנוסף להטבות חודשיות משתנות והנחות קבועות. סך הכל תהיינה מעל ל-80 הטבות בשנה לחברי המועדון בכל הרשתות.

ההצטרפות למועדון היא בעלות של 30 שקלים לשנה – עלות המוחזרת אוטומטית באמצעות הטבת ההצטרפות. לחברי המועדון הנחות קבועות בכל הרשתות, כמו כן, ייהנו ממתנת יום הולדת ברשת בהם יבחרו ועוד מגוון הפתעות והטבות משתנות לרווחתם מידי חודש.

לפרטים נוספים על המועדון הוקם אתר המפרט את המבצעים והפעילויות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן