Skip to content

סרטון הסברה: "בחו"ל המדינה זה אתה"

כך אומר עידן רייכל בסרטון הסברה בהובלתו, שיוצג בקרוב בטיסות אל על. בסרטון יבקש רייכל מהתיירים הישראלים בחו"ל לייצג את המדינה בכבוד. הסרטון הוכן במסגרת פעילות עמותת "שגרירים של רצון טוב", שפועלת לשיפור תדמית המדינה ותדמיתו של התייר הישראלי בחו"ל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המוסיקאי עידן רייכל, נעתר לפניית ראשי עמותת "שגרירים של רצון טוב", קטי אלון יובל לימון וליאור ורונה והסכים להשתתף בפעילות העמותה, בהתנדבות. העמותה אשר פועלת במטרה להגביר את המודעות לתדמית התייר הישראלי בחו"ל, פנתה אל רייכל, האמן הישראלי האהוב וכמי שמופיע המון ברחבי העולם, וביקשה אותו להוביל סרטון הסברה חדש, אשר יוקרן בקרוב בטיסות אל על עם חשיפה לאלפי נוסעים.

עידן רייכל ואנשי שגרירים - יובל לימון, ליאור ורונה וקטי אלון, בעת צילומי הסרטון. צילום: סיון פרג'
עידן רייכל ואנשי שגרירים - יובל לימון, ליאור ורונה וקטי אלון, בעת צילומי הסרטון (צילום: סיון פרג')

בסרטון פונה רייכל אל הנוסעים ומבקש מהם, לייצג את המדינה בכבוד ולזכור, כי "בחול המדינה זה אתה" (סלוגן העמותה). הסרטון ההסברתי הינו חלק ממגוון פעילויות של עמותת "שגרירים של רצון טוב" המורכבת ממתנדבים, ביניהם, אנשי עסקים, סטודנטים, אנשי חינוך, אמנים ורבים נוספים, המאמינים שצריך וניתן להביא לשינוי התנהגותי של הישראלים שטסים לחו"ל ולעיתים מייצגים את המדינה באופן שלילי.

גלויות "תודה"

פעילות העמותה כוללת מלבד סרטונים, גם חלוקת גלויות "תודה" – מחווה במסגרתה תיירים ישראלים מעניקים לנותני השירות השונים שלהם את הגלויות. באמצעות האקט הפשוט של חלוקת הגלויה ואמירת תודה, מוצג צד אחר בישראליות, שאינו רעשני או מתלהם כפי שלעיתים נדבק כחלק מהסטיגמה של התייר הישראלי.

בנוסף לכך, מרבים חברי העמותה להופיע בהרצאות חינוכיות מול בני נוער רבים, לרבות תלמידים אשר עומדים לפני יציאה לפולין במסגרת משלחות הנוער.

"שגרירים" טובים או רעים

ליאור ורונה ממקימי העמותה מסבירים: "דעת התושבים בחו"ל על ישראל ועתידה נקבעת בראש ובראשונה על סמך ההכרות האישית והפרטית שלהם עם 'שגרירים' טובים או רעים של מדינתנו. דעת האדם הפרטי מחלחלת לדעת מקבלי ההחלטות ולבסוף יכולה להשפיע על היחס אותו אנו מקבלים ועל עתידנו ועתיד מדינתנו לטוב או לרע".

יובל לימון ממקימי העמותה לצד ורונה מוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותו של עידן רייכל לפעילותנו, אני סבור שאמן בסדר גודל שכזה יכול לתרום רבות לפעילות העמותה ולהצלחתה".

עידן רייכל מסר: "אני שמח לקחת חלק בפעילות של שגרירים של רצון טוב. החשיבות בהעלאת המודעות בכל מה שקשור לתדמית שלנו כתיירים ברחבי העולם נוגעת לכולנו, וזה לא מצריך מאיתנו יותר מדי. חיוך קטן, נימוס בסיסי וכבר אנחנו חברה טובה יותר לעצמנו וכלפי חוץ".

2 Comments

  1. karin
    11 במאי 2014 @ 21:36

    עידן רחלללללללללללל יא מכוער! מה זה הקרחת הזאת????????

  2. יואל
    11 במאי 2014 @ 21:25

    איך זמר כזה שחצן ודוחה יכול להיות שגריר של רצון טוב? איזו דוגמא זו?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן