Skip to content

הכתובת: "תג מחיר – רצח לאפיפיור" במחנה 80

פשעי השנאה חלחלו לתוך צה"ל. הבוקר נחשפו כתובות תג מחיר על גבי רכב צבאי. חשש במשטרה מפשעי שנאה בעת ביקור האפיפיור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתובות תג מחיר נחשפו הבוקר (שני)  בבבסיס הצבאי מחנה 80 באזור פרדס חנה-כרכור, על גבי רכב צבאי המצוי ככל הנראה בידי נגד או קצין בדואי. באחת מהכתובות נכתב "תג מחיר – רצח לאפיפיור".  למקום הוזעקה המשטרה הצבאית, ניידת זיהוי פלילי של משטרת ישראל וחוקרי הפשיעה הלאומנית במשטרה. חוקרי מצ"ח פתחו בחקירה.

מדובר צה"ל נמסר כי הנושא מצוי בחקירה וסירבו להרחיב מעבר לכך. למגפון נודע כי הכתובות בוצעו באמצעות טוש שהוא כנראה מהסוג המחיק.

תג מחיר בצה"ל - ספטמבר 2011 (צילום מסך - חדשות 10)
תג מחיר בצה"ל - ספטמבר 2011 (צילום מסך: חדשות 10)

לפני מספר ימים דנו במשטרת ישראל בחששות שמא פעילי ימין ינסו לבצע פשע שנאה בולט במיוחד בעת ביקורו הצפוי של האפיפיור פרנציסקוס הראשון. האפיפיור צפוי להגיע לישראל ולשהות כאן בין ה-24 ל-26 במאי. החשש נבע מכך שהסיקור התקשורתי הרחב לו יזכה הביקור, ברמה הארצית והעולמית, יזמין פשעי שנאה מצד אותם פעילים. היעד עלול להיות המקומות המקודשים לנצרות.

בשנה החולפת התרחשו מספר אירועי תג מחיר במנזרים ובאתרים המקודשים לנצרות. כוחות הביטחון  ייערכו בהיקף נרחב בערים כמו לוד, רמלה, יפו, ירושלים ונצרת, שם מרוכזים אתרים המקודשים לנצרות.

 

1 Comment

  1. ניר
    12 במאי 2014 @ 18:58

    יש אנשים המנצלים את כל החגיגה התקשורתית שאין להם קשר לחבורה של תג מחיר והם כותבים כל מני גרפטי חלקם הגדול עושה את זה בצחוק או דווקא כך נראה לי המקרה שקרה במחנה 80 הרבה רעש בקיצור לא חסר ליצנים ולא חסר משוגעים שהדבר מגרה אותם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן