Skip to content

הקיץ ננפוש גם בקורפו

היעד החדש של אשת טורס לשנת 2014: קורפו, אליו תפעיל סדרת טיסות שבועיות בין יוני לאוקטובר. לפני כשבועיים נפגשו נציגי אשת טורס עם ראש עיריית קורפו. עם זאת, מדד טרווליסט מעיד שטורקיה עוד לא אמרה את המילה האחרונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
האי קורפו מציע שילוב של אותנטיות יוונית מקומית לצד אווירה אירופית (צילום: אתר קורפו)
האי קורפו מציע שילוב של אותנטיות יוונית מקומית לצד אווירה אירופית (צילום: אתר קורפו)

משלחת של קבוצת התיירות "אשת טורס", בראשות המנכ"ל, אפרים קרמר, נפגשה לא מכבר עם ראש עיריית קורפו, איאואניס טרפקליס), לרגל השקת האי היווני קורפו כיעד החדש של אשת טורס לקיץ 2014.

מנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר, אמר: "אשת טורס גאה להיות הנציגה הרשמית של קורפו בישראל, ולהנגיש למטייל הישראלי יעד המשלב בתוכו תמהיל העונה על צורכי הקהל הישראלי – ממגוון רחב של טיולים אשר ניתן לעשות גם כקבוצה וגם באופן עצמאי, עד כדי הגעה לאלבניה ולמטאורה ביוון".

קרמר הוסיף שקורפו, אחד האיים היפים מבין איי יוון, מציע שילוב יחודי של אותנטיות יוונית מקומית לצד אווירה אירופאית. קרמר: "היתרון של קורפו על פני איי יוון הפופולריים בקרב המטייל הישראלי הוא שבניגוד לכרתים ורודוס, קורפו הוא אי ירוק והררי, והנופים בו הם שילוב של חופי ים בצבע טורקיז עם משטחי יערות ירוקים. לצד טברנות עם חגיגה של מוסיקה יוונית, מועדונים וברים וחיי לילה תוססים, יש בקורפו כפרים מקסימים המלאים בסמטאות ציוריות בעלות במראה איטלקי, כאשר קרבתו של קורפו לאיטליה השפיעה על היבטים רבים בתרבות המקומית ועל המאכלים המקומיים, הזוכים לניחוח איטלקי".

ראש עיריית קורפו טרפקליס, הודה לקרמר על שיתוף הפעולה, ואמר כי הוא בטוח שהתיירים הישראליים יתאהבו באי היווני.

החל מחודש יוני יימכרו באשת טורס חבילות נופש של 3-7 לילות, הכוללות ימים מלאים באי, טיסה, העברות למלון, לינה במלונות של 4* או 5* החל מ-444 אירו לאדם בחדר זוגי . בנוסף, יוצעו באשת טורס גם טיולים מאורגנים של 5-8 ימים, המתחילים באי וממשיכים לצפון מערב יבשת יוון ולאלבניה.

עוד צוקי מטאורה והמנזר. סיורים מקורפו. (צילום: עירית רוזנבלום)
צוקי מטאורה והמנזר. סיורים מקורפו. (צילום: עירית רוזנבלום)

טורקיה תחזור לשלוט

ואילו מדד אתר טרווליסט להשוואת מחירים מעלה כי הנהירה הישראלית לטורקיה אף תגבר בקיץ הקרוב. לדברי גיא דולב מנכ"ל טרווליסט, מבדיקת האתר עולה כי כ- 65% מהישראלים יבחרו באנטליה, 25% באיסטנבול, 8% במרמריס וכ -2% בבודרום. עיקר הבחירה היא באתרי נופש לחופשת בטן-גב, כגון: אנטליה הפופולארית מאוד בקרב התיירים, מרמריס ובודרום.

באשר למלונות, על פי המדד של טרווליסט, המלונות הפופולאריים הם מלונות הכל כלול ברמת חמישה כוכבים הנמצאים בעיקר באנטליה. מלונות כגון: Armas Resort Hotel, ,Meder Resort Aska Washington Resort And Spa, ו- .WOW Airportמלונות אלו כוללים שירות על בסיס "הכל כלול", מרכזי ספא, חוף פרטי ומתקני משחק וגלישה לילדים. כ- 40% מהחבילות הן של 4 לילות, 35% של שלושה לילות ו-25% של 7 לילות.

עלות החופשה הממוצעת לישראלים אשר יטוסו במהלך יולי נעה בין550-750 דולר לאדם. במהלך אוגוסט – העונה החמה- ינוע המחיר בין 600-930 דולר. הרכב הנוסעים השכיח הוא זוג עם שני ילדים או זוג עם שלושה ילדים כאשר תאריכי היציאה הפופולאריים ביותר הם בין ה-13 ל- 20 ביולי ולאחר מכן בין ה-3 ל-10 באוגוסט.

מבחינת ההעדפות, המדד מראה כי 62% מהמשפחות מעדיפות לצאת השנה ליעדי נופש (39% מתוכם ייסעו לטורקיה ו-23% ליוון) שאר המשפחות תבחרנה לצאת לחופשות ערים, טיולים מאורגנים וטיולים עצמאיים במזרח הרחוק (בייחוד תאילנד) וצפון אמריקה.

מנגד, בקרב יחידים וזוגות קיימת תופעה הפוכה שבה ישנו רצון להתרחק מן ההמולה. ואכן, כ-68% מקהל זה יבחר ביעדי חופש ויעדים רומנטיים שונים ורק 32% מהם יבחרו לצאת לקלאבים, ולחופשות בטן- גב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן