Skip to content

סינים מחפשים בישראל השקעות בתחומי פארמה וציוד רפואי

חברת Yabang Medicine וחברת Folon Medical Instrument, שהשקיעה לאחרונה בחברה ישראלית, יתארחו בכנס בארץ שמקיים בית השקעות קוקירמן יחד עם WEZ - אזור הסחר ווג'ין שבעיר צ'אנגג'ו, בו פועלות כבר כמה חברות ישראליות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חגי רביד. כר פעילות אטרקטיבי
חגי רביד. כר פעילות אטרקטיבי

מנהלים משתי חברות בתחום הרפואי –חברת Yabang Medicine וחברת Folon יגיעו לארץ בשבוע הבא במסגרת חיפוש אחר השקעות מעניינות בחברות ישראליות. הם יגיעו במשלחת, הכוללת חברות נוספות, של חברות סיניות נוספות מאזור צ'אנגג'ו, המחפשות שיתופי פעולה בארץ.

המשלחת תתארח בכנס Israel-WEZ, שמקיים קוקירמן בית ההשקעות, יחד עם אזור הסחר ווג'ין (WEZ- Wujin Economic Zone) בצ'אנגג'ו, שכבר רכשה לה שם של "עמק הסיליקון" עבור חברות ישראליות בסין.

תרופות מערביות

קבוצת Yabang Medicine היא חברת פארמה, המדורגת בין 100 החברות הגדולות במחוז Jiangsu סין, עם מחזור ב-2013 של 463 מיליון דולר. מטה החברה ממוקם בעיר צ'אנגג'ו במחוז ג'יאנגסו, ממנו מנהלת החברה את מערך המו"פ, הייצור, והשיווק. החברה מפתחת ומייצרת קרוב ל- 10,000 סוגים שונים של מוצרים בתחום הפארמה, ביניהם תרופות מערביות וסיניות למחלות נפוצות ולגיל הזהב, תרופות לבעלי חיים, חומרי גלם רפואיים ומכשור רפואי.

מוצרים רפואיים טבעיים

חברת Folon Pharma הסינית מפתחת ומייצרת תרופות ומוצרים רפואיים טבעיים. המוצר המוביל של החברה הוא קפסולת אלוורה, המיוצרת בלעדית במפעלי החברה ומשמשת לריפוי מגוון מחלות. לאחרונה רכשה החברה 10% מחברת הביוטכנולוגיה הישראלית Collplant ב- 2.5 מיליון דולרים, העוסקת בפיתוח ויצור מכשור רפואי על בסיס קולגן אנושי (חלבון). כעת מחפשת Folon הזדמנויות השקעה נוספות בישראל.

אישים נוספים בכנס יהיו מר הו מינג (Hu Ming) הנספח הכלכלי של סין בישראל, אבי חסון – המדען הראשי של משרד הכלכלה, ח"כ דוד צור מוועדת הכלכלה ו-Stone Shi – נשיא הלשכה לקידום השקעות של WEZ.

תשתית ותנאים נוחים

לדברי חגי רביד- מנכ"ל קוקירמן בית השקעות: "WEZ הוא אחת הדוגמאות המוצלחות של שיתוף פעולה בין חברות ישראליות לממשל המקומי בסין. הממשל המקומי ב-WEZ הולך לקראת הישראלים באורח יוצא דופן, על מנת לאפשר לחברות ישראליות תשתית ותנאים נוחים, ליצירת כר פעילות אטרקטיבי עבורן בשוק הסיני. אנו מקווים שהכנס ייצור הזדמנויות לשיתופי פעולה נוספים ויחשוף את WEZ בפני עוד חברות ישראליות".

קוקירמן בית ההשקעות

בית ההשקאות קוקירמן הוא אחד המובילים בישראל בכל הקשור להשקעות וגיוסים באירופה, והיה מעורב בעסקאות של יותר מ-4 מיליארד יורו עבור חברות ישראליות בשווקים השונים, כולל בסין. לאחרונה הקימה קטליסט מבית קוקירמן קרן השקעות בשיתוף עם קרן China Everbright מהגופים הפיננסיים הגדולים בסין. הקרן תגייס בשלב ראשון 200 מיליון דולר עם אופציה לגייס עד 300 מיליון דולר. בפברואר גויסו כבר 100 מיליון דולר הראשונים לקרן.

בכנס ישתתפו מנהלים ישראלים בכירים של חברות ישראליות כמו מגל, קמהדע, דור כימיקלים, טלדור, פניקס טכנולוגיות, ועוד. מ-WEZ תגיע משלחת גדולה של אנשי ממשל ומנהלי השקעות, מנהלי חברות סיניות בתחומי טכנולוגיה, רפואה וציוד רפואי, נדל"ן (סביבות מגורים לאוכלוסיה מבוגרת), אלקטרוניקה, וכן נציגים של המשרד הלאומי הסיני למדע וטכנולוגיה.

צ'אנגג'ו

צ'אנגג'ו ממוקמת במזרח סין, בין שנגחאי לננג'ין, במחוז ג'יאנגסו – הנחשב למנוע הצמיחה של סין, ולשחקן מרכזי בפיתוח תעשיית ההייטק בסין. העיר צ'אנגג'ו הינה כיום העיר המובילה במחוז גי'אנגסו בכל הקשור לשיתופי פעולה טכנולוגיים עם חברות ישראליות, היא בעלת ממשל מקומי המעודד השקעות זרות ומאופיין בגישה פתוחה וחדשנית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן