Skip to content

לואי ויטון: נפרדים ממארק ג'ייקובס

בתצוגת האופנה של ויטון לאביב/קיץ 2014 כיכב על המסלול תיק אחד - NN14 - שלבש אינספור תחפושות שונות. התיק הוא חלק מהקולקציה האחרונה שעיצב מארק ג'ייקובס וכוכבות הקמפיין הפרסומי הן הנשים שהעניקו למעצב-העל השראה לאורך השנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית האופנה "לואי ויטון" מביא לעולם, מאז 1854, עיצובים ייחודיים המשלבים חדשנות וסגנון תוך שמירה על איכות גבוהה. עד היום, בית "לואי ויטון" נשאר נאמן לרוח המייסד, לואי ויטון, שהמציא את "אמנות המסע" באמצעות מזוודות, תיקים ואביזרים שהיו יצירתיים לא פחות משהם אלגנטיים ושימושיים. התעוזה היא שעיצבה את סיפור מסע חייו של ויטון, של המזוודות, התיקים ושאר האבזרים. נאמן למורשת זו, לאורך השנים בית ויטון פתח דלתותיו בפני אדריכלים, אמנים ומעצבים ופיתח תחומים חדשים כמו: בגדים מוכנים ללבישה, נעליים, אביזרים, שעונים, תכשיטים ופריטים משרדיים. מוצרים שנוצרו בקפידה רבה, ומעידים על מחויבותו של ויטון למלאכת אומן משובחת.

בתצוגת האופנה של ויטון לאביב/קיץ 2014 שנערכה לאחרונה בפריז, כיכב על המסלול תיק אחד שלבש אינספור תחפושות שונות. היה זה ה-NN14, האמירה המעודכנת של תיק Noé האיקוני, שעיצב גסטון-לואי ויטון ב-1932 לבקשתה של יצרנית שמפניה, שחיפשה דרך אלגנטית לנשיאת חמישה בקבוקים של המשקה המבעבע.

תיקי NN14, החל מ- 9,500 ש"ח. צילום: מלטייר
תיקי NN14, החל מ- 9,500 ש"ח. צילום: מלטייר

מעצב העל מארק ג'ייקובס אמר, כי המהדורה המוגבלת של תיק ה- NN14 נוצרה באמצעות ניקוי העיצוב המקורי: "ה-NN14 קטן יותר, בעל קווים זורמים יותר אבל עדיין מזכיר את צורת דלי השמפניה." תיק החתימה של קולקציית אביב/קיץ 2014, הוא כוכב מסע הפרסום של המותג, והוא מככב לצדן של המוזות של ג'ייקובס.

תיק NN14 הוא כוכב מסע הפרסום של בית לואי ויטון לאביב/קיץ 2014. זוהי הקולקציה האחרונה שעיצב ג'ייקובס לבית ויטון וכוכבות הקמפיין הן נשים שהעניקו לג'ייקובס השראה. מסע הפרסום מוקדש לדיוקנאות שהיו המוזות של ג'ייקובס: השחקנית האגדית קתרין דנב, הבימאית המוערכת סופיה קופולה, דוגמנית העל ג'יזל בונדשן, השחקנית פאן בינגבינג שנחשבת לאישה הכי סקסית בסין, דוגמנית העבר הצרפתייה קרולין דה מגרה והדוגמנית הבריטית אדי קמפבל.

קתרין דנב. קרדיטים: צילום סטיבן מייזל. שיער: סטיבן מייזל גידו פאלאו. סטיילינג: קארל טמפלר פאט מקגארת'
קתרין דנב. קרדיטים: צילום סטיבן מייזל. שיער: סטיבן מייזל גידו פאלאו. סטיילינג: קארל טמפלר פאט מקגארת'

הדגמים שבחר ג'ייקובס באופן אישי לפתיחת התצוגה הם אלה שצולמו לקמפיין על-ידי סטיבן מייזל. הרקע של התמונות פשוט, מהסוג המשמש לצילומי אולפן. פלטת הצבעים המאופקת אפשרה להתמקד באישיותה של כל אחת מהמצולמות, כמו גם בווריאציות העונתיות על תיק Noé האיקוני, שנרקם בנוצות, קריסטלים, פיסות עור תנין או נצנצים של סטיבן ספראוס בעור עגל גמיש או על אריג מונוגרמה מעוטר בעור שחור.

ממש כפי שתצוגת הפרידה נועדה להיות חגיגה, גם הקמפיין האחרון של ג'ייקובס ללואי ויטון מעלה מחווה תוססת לנשים ולסגנון נצחי.

בנוסף ל- "Les Extraordinaires", המהדורות הנדירות ביותר עם עיטורים אקסטרווגנטיים של נוצות, קריסטלים, נצנצים, ניטים, אפליקציות של עור תנין, מלאכת האומן הנדירה של ויטון ניכרת בגירסאות הפשוטות יותר של NN14 שיכתיבו את הטון באביב/קיץ 2014. כל הגרסאות חולקות את הפרטים הייחודיים ל-NN14: סגירת התיק בשרוך עור שקופל ביד ובקצהו גדיל, ידית עור שהשם לואי ויטון מוטבע עליה, מנעול LV ופעמון המפתחות שהפכו לסימני היכר. בתוך התיק נמצא כיס נרתיק תואם, הנסגר ברוכסן, ומתאים לאחסון פריטים בעלי ערך.

סופיה קופולה הצטלמה לקמפיין עם תיק ה-NN14 עשוי מאריג מונוגרמה Idole עם עיטור מעור עגל שחור, אדום כהה או כחול עמוק, נגיעה מעודנת של צבע המעניקה עושר ועידון חדשים למונוגרמה האיקונית. ניתן להשיג את התיק בשני גדלים, קטן לנשיאה על המרפק או ביד (קיים גם באריג המונוגרמה הקלאסי עם עיטור מעור פרה טבעי( או תיק גדול שאפשר לשאת על הכתף.

סופיה קופולה. קרדיטים: צילום: סטיבן מייזל. שיער: סטיבן מייזל גידו פאלאו. סטיילינג: קארל טמפלר פאט מקגארת'. צילום: יח"ץ
סופיה קופולה. קרדיטים: צילום: סטיבן מייזל. שיער: סטיבן מייזל גידו פאלאו. סטיילינג: קארל טמפלר פאט מקגארת'

ג'יזל בונדשן נבחרה להציג את תיק ה-NN14 בגרסתו המדגישה את יופיו של העור כקישוט היחידי לקווים הנקיים. בנוסף לשחור הנצחי איתו בונדשן בחרה להצטלם, את הגרסה הקטנה ניתן להשיג בצבע אדום אודם ואת הגרסה הגדולה באדום, כחול וחום עם ניואנסים ועידון שמעניק לו הפטינה שהוספה ידנית.

ג'יזל בונדשן. קרדיטים: צילום סטיבן מייזל. שיער: סטיבן מייזל גידו פאלאו. סטיילינג: קארל טמפלר פאט מקגארת'
ג'יזל בונדשן. קרדיטים: צילום סטיבן מייזל. שיער: סטיבן מייזל גידו פאלאו. סטיילינג: קארל טמפלר פאט מקגארת'

את הקו משלימים שני עיבודים שנעשו במיוחד לתצוגת האופנה, NN14 מעור עגל עם ניטים, אותו מדגמנת אדי קמפבל, הוא מציע ווייב רוק-נ'-רול תזזיתי. פאן בינגבינג, מדגמנת תיק עם חתימת גרפיטי של סטיבן ספראוס, החתימה הודגשה בתצוגה עם נצנצים שחורים מתעתעים על רקע של אריג מונוגרמה ז'קארד בכחול חצות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן