Skip to content

חברת התעופה ישראייר תפעיל טיסות ישירות לפרוג'יה

העיר נמצאת בחבל אומבריה איטליה. טיסת הבכורה תמריא ביום שבת 5 ביולי השנה. מחיר טיסה ורכב לשבוע החל מ- 599 דולר לאדם. הנמל ממוקם במרחק נסיעה קצר מחבל טוסקנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת ישראייר מתחילה לבצע טיסות ישירות לעיר פרוגי'ה, הידועה בשוקולדים שלה, הנמצאת בחבל אומבריה באיטליה. השיווק של טיסות אלה כבר החל. טיסת הבכורה מישראל בקו החדש של החברה תצא ביום שבת 5 ביולי השנה ובהמשך בכל יום שבת.

פסטורליה בטוסקנה. צילום: יח"צ
פסטורליה בטוסקנה. צילום: יח"צ

 

כאמור, הטיסות הישירות מישראל לפרוג'יה תתקיימנה פעם בשבוע בימי שבת, במטוסי איירבס החדשים של החברה. בפרוג'יה פועל נמל תעופה מחודש קטן ונוח, שפועלות בו חברות להשכרת רכב. הנמל ממוקם במרחק נסיעה קצר מחבל טוסקנה ומהווה נקודת יציאה נוחה לערים כמו: סיינה, פירנצה, סן ג'מיניאנו, חבל וקייאנטי.

שתי חבילות וטיול מאורגן

קבוצת ישראייר מציעה לנוסעים שתי סוגי חבילות תיור: חבילה הכוללת טיסות, רכב שכור לשבוע וחדר באירוח כפרי, במחיר החל מ-799 דולר לאדם, בתנאי שמשתתפים מינימום ארבעה נוסעים, או חבילת טוס וסע לשבוע החל מ-599 דולר, בתנאי שיש מינימום זוג.

בנוסף לשתי חבילות התיור מציעה חברת נתור טיול מאורגן לחבל אומבריה, הכולל ביקור בסן מרינו, ארצו וקורטונה, במחיר החל מ- 1,099 דולר לאדם בחדר זוגי.

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר: "בחברה צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות הנופשים הישראלים שיבחרו הקיץ לבלות במחוז טוסקנה. התוכנית לחנוכת הקו הינו מהלך העולה בקנה אחד עם חזון ישראייר השם דגש על התרחבות וצמיחה בקווי הטיסה הבינלאומיים של החברה ובשיווק חבילות אטרקטיביות. "אנו צופים ביקושים גבוהים מאד ליעד תיירותי זה בגלל מגוון הפעילויות והחוויות שהוא מציע, הטיסות הישירות והחבילות הכוללות רכב ווילות וכמובן בשל המחירים האטרקטיביים של החבילות".

טוסקנה – פסטורליה וכפרים ציוריים

למרות שכולם נוהרים אליה עדיין נותרה טוסקנה, על עריה ועיירותיה העתיקות ירוקה ושורשית. הנסיעה בין כפריה הציוריים, על הכבישים המתפתלים בין גבעות עגלגלות ובין מטעי הזיתים מותירה במבקרים טעם איטלקי מיוחד. הישראלים אוהבים מאוד את חבל ארץ זה ואת הפסטורליות שהוא מקרין. אוהבים לשבת ביום בהיר ושמשי עם כוס קיאנטי (Chianti) ביד יחד עם בשרים משובחים, כשהחיים נראים מעט רגועים ונעימים יותר.

פסל דוד המשוחזר בכניסה למוזיאון בפירנצה. צילום: עמי אטינגר
פסל דוד המשוחזר בכניסה למוזיאון בפירנצה. צילום: עמי אטינגר

מחוז טוסקנה הממוקם במרכז איטליה הוא אחד מהמחוזות הגדולים של ארץ המגף וגובל בחבל אומבריה במזרח ובליגוריה בצפון. בירת המחוז היא פירנצה. למטען התרבותי וההיסטורי של פירנצה אין מתחרים, זוהי גם אחת הערים הנעימות ומלאות האווירה ביותר באיטליה, עם מרכז קטן שנשתמר מימי הביניים המאוחרים עם תחושה שחוזרים בזמן לתקופת הרנסאנס: פונטה וקיו (Ponte Vecchio), הגשר הישן על החנויות שמשני צדיו, הדואומו (Duomo), הקתדרלה המפורסמת כל-כך, גלריה אופיצי (Uffizi) המלאה ביצירות אמנות ופיאצה דלה סיניוריה (Piazza della Signoria) מוקפת הצריחים והקפלות של בני משפחת מדיצ'י. למרבה המזל, נמצאים כל האתרים הללו במרחק הליכה זה מזה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן