Skip to content

תושבת גבעת שמואל הודתה: "רצחתי את בעלי" ונעצרה

האישה זומנה למשטרת מסובים בחשד כי הכתה את בתה הקטינה. במהלך חקירתה, הפתיעה וסיפרה כי בעלה לא התאבד אלא נרצח על ידה. בית המשפט ביקשה להאריך את ימי מעצרה והשופט הפנה אותה לבדיקה פסיכיאטרית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שופט בית משפט השלום בתל אביב, שמואל מלמד, האריך היום (שני) את מעצרה של אישה בת 52, תושבת גבעת שמואל, החשודה כי רצחה את בעלה לפני כשנתיים. השופט הורה למשטרה להביאה לפני פסיכיאטר מחוזי לשם הגשת חוות דעת ראשונית בעניינה.

החשודה זומנה אתמול לחקירה בגין חשד כי תקפה את בתה בת ה- 12, לאחר שגורמי רווחה פנו לאחרונה למשטרת מסובים ודיווחו על חשד לפיו תושבת העיר נוהגת להכות את בתה. לאחר שחוקרת ילדים גבתה עדות מהבת, נחקרה האישה ובמהלך החקירה, כך לטענת המשטרה, אמרה "אני רוצה להיעצר. אני זו שרצחה את בעלה אחרי שזרקתי אותו מהמרפסת". לדבריה, היא ביימה את מותו כהתאבדות.

חוקרי המשטרה המופתעים מיהרו לתחקר אותה בעניין זה, אך היא החליטה לשמור על שתיקה ולא יספה דבר. חקירת המשטרה העלתה כי לפני שנתיים נמצא בעלה מתחת לביתם ללא רוח חיים. על פי חקירת המשטרה קפץ האיש אל מותו מהקומה התשיעית. האירוע סווג כהתאבדות ללא חשד לפלילים והתיק נסגר.

האישה נעצרה והובאה היום לפני השופט מלמד שדחה את בקשת הפרקליטה מטעם הסנגוריה הציבורית לקיים את הדיון בדלתיים סגורות ולחלופין אסר לפרסם את שמה ופרטי משפחתה. "אנו בעיצומה של החקירה ומבקשים להורות על המשך מעצרה לצורך ביצוע פעולות. אנו טוענים לעבירות שמקימות עילת מעצר וטיבם של הפעולות לא מאפשרות חלופת מעצר", אמרה חוקרת המשטרה, רס"ב כרמלה טריקי.

החשודה הגיבה כי תנאי המעצר מתאימים לה, ביקשה להאריך את ימי המעצר ובמסגרתם הסכימה שתיערך לה בדיקה פסיכיאטרית. חוקרת המשטרה המופתעת לדברים אמרה כי "אין התנגדות לבדיקה על ידי הפסיכיאטר מאחר ובחקירה התנהגותה של החשודה ומספר דברים שהיא אמרה מהווים חשד לקיומה של בעיה פסיכיאטרית". המעצר הוארך ביומיים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן