Skip to content

אל על הטיסה את האפיפיור חזרה לרומא

הטייסים, הדיילות והדיילים נבחרו במיוחד לטיסה מיוחדת זו. השף שגב הכין תפריט מיוחד ממטעמי המטבח הים תיכוני. מנכ"ל אל על העניק לאפיפיור יצירת אמנות של האמן יעקב אגם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתום טקס פרידה שערכו לכבודו, נשיא המדינה שמעון פרס וראש הממשלה בנימין נתניהו עלה האפיפיור פרנסיסקוס למטוס בואינג 777 של אל על, כדי לטוס, בטיסת LY514 המיוחדת חזרה לרומא. הצטרפו אליו חברי משלחתו שכללה 30 אנשי וותיקן ו- 70 עיתונאים. הטייסים, הדיילים והדיילות נבחרו במיוחד לטיסה מיוחדת זו.

האפיפיור נפרד לשלום בפתח מטוס אל על. מקבלים את פניו מנכ"ל אל על דוד מימון והקברניט ירון שמעוני. צילום: סיון פרג'
האפיפיור נפרד לשלום בפתח מטוס אל על. מקבלים את פניו מנכ"ל אל על דוד מימון והקברניט ירון שמעוני (צילום: סיון פרג')

השף הראשי של אל על משה שגב, בשיתוף השפים של תמ"מ, הכין תפריט מיוחד לטיסה, שכלל מטעמים מהמטבח הים תיכוני העכשווי, העשוי ממיטב תוצרת הארץ.

"אמונה – תפילה חזותית" 

יצירת אגם שהוענקה לאפיפיור
יצירת אגם שהוענקה לאפיפיור

האפיפיור קיבל מידי מנכ"ל אל על, דוד מימון, שי מיוחד, יצירת אמנות של האמן יעקב אגם, שזכה להכרה בינלאומית כאחד ממייסדי זרם האמנות הקינטית. אגם נודע ביצירותיו המיוחדות בהן הוא עושה שימוש באפקטים ויזואליים שייחודם בכך שהיצירה משתנה בהתאם למיקום הצופה ביחס אליה. היצירה אשר תינתן לאפיפיור נקראת "אמונה – תפילה חזותית" ובה ניתן למצוא את השילוב בין המגן דוד והמנורה, אשר לא רק שמסמלים את בית המקדש אשר היה בירושלים, אלא גם את האור של שבע הכנסיות של הנצרות. חשיבות יצירה מיוחדות זו טמונה בחיבור ושילוב בין האלוהים והאדם בהרמוניה מושלמת.

מתנה מלקוחות אל על

בנוסף העניק מנכ"ל אל על לאפיפיור מתנה ייחודית ואישית מאל על ולקוחותיה. לקוחות אל על בעולם הוזמנו בשבועות שחלפו לכתוב ברכות אישיות לאפיפיור באמצעות הרשתות החברתיות. ברכות אלו אוגדו לידי ספר ברכות אשר הוענק לאפיפיור במשך הטיסה.

תקציר הביקור הוקרן בטיסה

בטיסה הוקרן לאפיפיור ופמלייתו תקציר מיוחד של ביקורו בארץ, שהופק במיוחד לטיסה זו על ידי חדשות ערוץ 2 אשר לווה בכתוביות תרגום לאיטלקית.

אל על העניקה לנוסעי טיסת האפיפיור מזכרת לציון טיסה היסטורית זו – בקבוק יין יוקרתי של יקב ברקן – Altitude 720, אשר מותג בתווית מיוחדת.

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "אל על, המוביל הלאומי של ישראל, נבחרה להעניק את שירותיה לאפיפיור ומשלחתו בביקורו ההיסטורי בישראל ולהעמיד לרשות המשלחת טיסה מיוחדת עם תום ביקורם. נערכנו להעמיד את כל האמצעים הנדרשים לטיסה מיוחדת זו על פי צרכי המשלחת, כולל צוות ייחודי של אנשי שירות שילוו את הטיסה".

צוות אוויר – טיסת אפיפיור LY514

צוות האוויר של הטיסה המיוחדת (צילום: סיון פרג')
צוות האוויר של הטיסה המיוחדת (צילום: סיון פרג')

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן