Skip to content

טורקיה ולא אנטליה: מתרחב היצע חבילות הנופש לבודרום

החל בחודש יולי תציע גם סיטונאית התיירות "קווי חופשה" חבילות נופש לבודרום, השוכנת לחופיה הדרום- מערביים של טורקיה. החבילות הן לחופשה של 3-4 לילות והמחירים נעים בין 480-740 דולר לאדם על בסיס הכל כלול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
 בבודרום חופי ים מסודרים ונקיים, פעילויות ימיות של צלילה, גלישה ועוד. (צילום: האתר הרשמי)
בבודרום חופי ים מסודרים ונקיים, פעילויות ימיות של צלילה, גלישה ועוד. (צילום: האתר הרשמי)

כ-40 אלף ישראלים נסעו בחודשים מארס-אפריל לטורקיה, מה שמעיד שהיעד אכן עשה קאמבק.

עתה גם סיטונאית התיירות קווי חופשה מרחיבה את היצע היעדים שלה בטורקיה לקיץ ומציעה את יעד הנופש בודרום. בכך היא מצטרפת לחברות אחרות שמשווקות את היעד, כמו השטיח המעופף.

החבילות החדשות שהיא מציעה כוללות טיסות ישירות בימים שני ושישי, אשר אורכות פחות משעתיים, חבילות נופש וקלאבים על בסיס "הכל כלול". החבילות המוצעות הן לחופשה של 3, 4 או 7 לילות, במלונות 4 ו-5 כוכבים, וכוללות גם העברות משדה התעופה למלון, ובחזרה.

בודרום היא עיר קיט מרכזית לחופי הים האגאי, השוכנת במפרץ המוקף בתים, מסעדות, בתי קפה, ברים, וחיי לילה תוססים, ומציעה חופשה המשלבת היסטוריה עשירה, תרבות, ופעילות ימית.
בבודרום ניתן למצוא עתיקות רבות מהמאה הרביעית לפני הספירה, מוזיאון לארכאולוגיה ימית, תיאטרון עתיק, ואף את המאוזוליאום אשר נחשב לאחד משבעת פלאי העולם העתיק.
בבודרום חופי ים מסודרים ונקיים, פעילויות ימיות של צלילה, גלישה ועוד, מסלולי הפלגה לאי קוס הסמוך, ולאיים נוספים באזור.

מלונות רבים בבודרום ממוקמים מרחק הליכה מחוף הים, ומציעים לאורחים מגוון פעילויות לילדים, מגלשות מים, בריכות, והפעלות.

לדברי אילן שלו, מנהל שיתופי פעולה מסחריים בקווי חופשה, טורקיה חזרה השנה להיות יעד מוביל לחופשה בקרב ישראלים. "רק בפסח האחרון נפשו 17 אלף ישראלים באזור אנטליה. בודרום היא יעד תוסס ומעניין, שמתאים מאוד לצעירים ולמשפחות, במרחק קצר מישראל, עם שפע של פעילויות לכל הגילאים, ובמחירים נוחים".

מחירי חבילות הנופש לבודרום נעים החל מ-480 דולר לחבילה של 3 לילות במלון 4*, על בסיס הכל כלול לאדם בחדר זוגי, הכוללת טיסה והעברות. חבילה זהה ל-7 לילות, תעלה החל מ- 740 דולר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן