Skip to content

בשבדית זה נשמע יותר טוב

משרד התיירות החליט לרתום את שלל הופעות הקיץ לקמפיין המציג את ישראל כסצנת מוזיקה תוססת – בגרמנית ובשבדית - בנסיון לחשוף את ישראל כאטרקציה איכותית ל"גיחה" קצרה. ואילו בירושלים יחל בשבוע הבא כנס רפואי בינלאומי עם צפי ל-3.500 משתתפים מחו"ל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מודעה בשבדית של משרד התיירות. קמפיין למינוף שלל ההופעות שיתקיימו בקיץ בישראל
מודעה בשבדית של משרד התיירות. קמפיין למינוף שלל ההופעות שיתקיימו בקיץ בישראל

משרד התיירות החליט למנף את שלל ההופעות שיתקיימו הקיץ בישראל בקמפיין באירופה לעידוד התיירות. בין המופעים המתוכננים נמנים ליידי גאגא, הרולינג סטונס, ג'סטין טימברלייק וניל יאנג שהופעותיהם אמורות למשוך תיירים לישראל כשם שישראלים בוחרים לצפות במופעים של כוכבים בחו"ל.

עלות הקמפיין 150,000 אירו והוא התחיל השבוע, בשלב ראשון בשבדיה ובגרמניה. הקמפיין מציג את ישראל כסצנת מוזיקה תוססת ומפרט את אירועי המוזיקה הגדולים שיתקיימו הקיץ בישראל, של אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה.

בשנים האחרונות הפכה תיירות ההופעות לתחום מתפתח בעולם. מדיניות השמיים הפתוחים, שמאפשרת טיסות זולות ו"סיטי ברייק" של סוף שבוע ארוך – מתאימה מאוד לתיירות המוזיקה, משוכנעים במשרד התיירות.

לדברי שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, מוזיקה ידועה כשפה המקשרת בין תרבויות. "אנחנו חושפים את ישראל כאטרקציה איכותית עבור התיירים הבינלאומיים המבקשים להגיח לשהות קצרה, ליהנות מאירועי איכות בסדר גודל עולמי ולהתארח לכמה ימים בישראל. ההופעות הרבות בקיץ הן אמצעי נוסף להגביר את התיירות וליצור גשר למדינת ישראל", ציין השר.

כנס של ה-OECD שהתקיים במרכז הקונגרסים-בנייני האומה בירושלים ב-2012
כנס של ה-OECD שהתקיים במרכז הקונגרסים-בנייני האומה בירושלים ב-2012

3.500 רופאי ילדים בירושלים

בשבוע הבא צפויים להגיע לירושלים למעלה מ-3.500 משתתפים, רובם רופאים, לכנס רפואי יוקרתי, שיתקיים במרכז הקונגרסים הבינ"ל בבנייני האומה בירושלים. הכנסות התיירות מהכינוס לעיר ירושלים צפויות להגיע ללמעלה מ-25 מליון שקל.

מרכז הקונגרסים-בנייני האומה בירושלים, ביחד עם אחת מחברות ארגון הכנסים הגדולות בעולם MCI, יארחו את הכנס הגדול ביותר שהתקיים בישראל בעשור האחרון, והגדול ביותר מאז פרוץ האינתיפאדה השנייה בסוף בשנת 2000.

כנס ה-ESPGHAN 47th -שיתקיים בין ה-9-12 ביוני,, הוא כינוס שנתי של ארגון האספגן המאחד את רופאי הילדים בכל העולם במחלות עיכול, תזונה ומחלות כבד, והינו כנס בינלאומי הנחשב למספר אחת בעולם בתחומו.

הכינוס האחרון של הארגון הרפואי האירופאי בישראל היה ב-1995, והכינוס השנה מהווה חזרת הארגון והכבוד לישראל לאחר 20 שנה.

מארגני הכנס מדווחים כי אלפי האורחים צפויים ללון בכ-15 בתי מלון ברחבי ירושלים, עם תפוסה של למעלה מ-1.500 חדרים. בפילוח המדינות שמהן נרשמו לכנס, יש רוב גדול לאיטליה ולאחריה אנגליה, ספרד, בלגיה והולנד.. לכנס הירושלמי יגיעו רופאים מקניה, ירדן ואף מכווית ומערב הסעודית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן