Skip to content

מגשימים חלום ומתגלגלים לפארק

כ-50 אלף איש ואישה ימלאו במוצאי חג השבועות את פארק הירקון בתל-אביב כדי לקחת חלק בחוויה של פעם בחיים: הרולינג סטונס יופיעו לראשונה בישראל. רגע לפני המופע - כל הפרטים החשובים שכדאי לדעת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעל 52 שנים האבנים המתגלגלות עושים לנו את זה, רוקנ'רול בריטי השואב את יסודותיו מהריתמנ'בלוז, סקס סמים ורוקנ'רול הם השילוש הקדוש בדרך חייהם. הלהקה, שהצליחה מעבר לתהילת העולם שקטפו חברי הביטלס, הנראים ונשמעים לידם כנערי מקהלה תמימים, עומדת עם מדף הכולל מעל 60 אלבומים, הקלטות אולפן, הופעות חיות ואוספים, סקנדלים ושערוריות, 75 להיטים שכבשו את מצעדי ההשמעות וחלק נכבד מהם הפכו לקלאסיקות.

סקס, סקנדלים ורוקנ'רול. האבנים המתגלגלות בדרך לישראל. צילום: יח"צ

ביום רביעי, מוצאי חג השבועות, יריעו כ-50 אלף איש ואישה, מבוגרים וצעירים לפרחח הגדול של הרוק – מיק ג'אגר. במופע, המתקיים במסגרת סבב 2014 של הרולינג סטונס, יופיעו לצידו של ג'אגר – קית' ריצ'ארדס, צ'רלי וואטס ורוני ווד כדי לנגן עבורי ועבורכם את המיטב משלל הקלאסיקות דוגמת: ‘Gimme Shelter’, ‘Paint It Black’, ‘Jumping Jack Flash’, ‘Tumbling Dice’, ‘It’s Only Rock ‘N’ Roll’ , ומספר פנינים בלתי צפויות נוספות.

הנחיות אחרונות לקהל שיגיע למופע

בשעה 17:45 פתיחת שערים. הקהל מתבקש להקדים להגיע ולאסוף את הכרטיסים מנקודות המכירה על מנת להימנע מתורים בקופות הפארק בערב המופע.

בשעה 19:45 רמי פורטיס פותח את מופע החימום.

בשעה 21:15 בדיוק יעלו הרולינג סטונס לבמה.

איך מגיעים?

למתחם ההופעה בפארק רצוי להגיע בתחבורה ציבורית (מוניות שירות מתוך תל אביב יפעלו במהלך החג כרגיל), וברכבים דו גלגליים. רכבת ישראל: תחנת הורדה – תחנת אוניברסיטת תל-אביב ומסוף בני ברק.

לקבלת עדכונים אודות הסדרי התנועה בערב זה, ניתן ליצור קשר ולהתעדכן מול החברות השונות: רכבת ישראל- *5770, "דן" 03-6394444 או *3456), "קווים" 03-6066055 או *82254, "מטרופולין" *5990, "אגד" *2800. ניתן למצוא מפה מפורטת של החניונים באזור באתר http://www.shuki.co.il

למגיעים ברכב פרטי: המגיעים מכיוון צפון מתבקשים להגיע בדרך נמיר לצומת רוקח, לחנות בחניון רידינג, חניוני האוניברסיטה וחניוני הספורטק ומהם להגיע בתחבורה ציבורית.

המגיעים מכיוון איילון דרום מתבקשים להגיע למחלף רוקח ושם יופנו על ידי השוטרים לחניוני ה"דרייב אין", דרך נתיבי איילון מרכז הירידים. 

המגיעים מרחוב רוקח יופנו לחניון גני יהושע חניון הספורטק וחניון רידינג.המגיעים מרחוב בני אפרים יופנו בצומת שטרית לחניוני הטניס, האתלטיקה ולחניון שברחוב רפידים. 

המגיעים מכביש 5 דרך צהלה יופנו בצומת פנחס רוזן שטרית לחניוני אזור התעשייה ברמת החייל, רחוב ראול וולנברג. 

המגיעים מכיוון רמת גן ובני ברק מתבקש להגיע לחניוני איצטדיון רמת גן ולחצות לכיוון הפארק רגלית על גשר המכבייה (בזהירות). 

המגיעים מכביש 4 מתבקשים להגיע דרך ציר אם המושבות לרחוב ששת הימים ר"ג ולחנות בחניוני איצטדיון ר"ג, מתחם קניות בני ברק ואזור התעשייה הסמוך לרמת החייל, ולחצות דרך גשר המכבייה למתחם האירוע בפארק.

לטובת באי האירוע באופנועים הוקצו שני חניונים: ברחבת חניון חברת החשמל, בצידו המערבי של איצטדיון ר"ג, ובחניון המצוי בצומת הרחובות רוקח שטרית – ומהם ניתן להגיע רגלית.

מופע חימום. פורטיס. צילום: יובל אראל

קופות ביום המופע:

הקופות באתר יפתחו למכירה ולאיסוף כרטיסים החל מהשעה 14:00. ההפקה מבקשת מהקהל לאסוף כרטיסים מראש, רצוי לפני יום האירוע, מנקודות המכירה שבהן נרכשו הכרטיסים. מההפקה נמסר כי המתחם מוקף בגדר אבטחה עם כמות שערים מספקת על מנת לרווח את הלחץ בכניסות, שיפתחו כבר בשעה 17:30.

המופע יאובטח ע"י אנשי משטרה ומאבטחים. אסור להכניס: נשק, אבוקות, חזיזים וכיו"ב, אלכוהול, בקבוקים מכל סוג, דאודורנטים, בשמים, פחיות, חפצים קשיחים, מצלמות, מצלמות וידאו, מצלמות מקצועיות, מכשירי הקלטה, בעלי חיים, שרשראות, כרזות, שלטים וכיסאות. בנוסף חל איסור להגיע עם תיקי גב גדולים לשטח האתר.

אתר המופע:

באתר המופע יהיו דוכני מזון ושתייה, לצד דוכני מרצ'נדייז רשמיים של הסטונס, שיציגו מגוון גדול של חולצות, צמידים תיקים, ז'קטים, דיסקים ועוד.

המתחם ערוך ונגיש עבור נכים גם להגעה וגם לצפייה. בעלי מוגבלויות מתבקשים לתאם הגעתם מראש עם משרדי הכרטיסים. מספר המקומות במתחם הנכים מוגבל.

המופע אמור להסתיים בסביבות 23.00.

1 Comment

  1. ניר
    2 ביוני 2014 @ 19:34

    למרות מסעי הפחדה של השמאל כי אומנים גדולים יחרימו את ישראל ולמרות מסעי הסתה בחול הינה כל אותם אומנים מגעים ויגיעו למדינת ישראל חרמות היא חרב פיפיות כבר החרימו יהודים בשנות השלושים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן