Skip to content

שתי ילדות טבעו למוות בבריכה פרטית בסביון

שתי חברות בנות עשרנמשו ללא הכרה מבריכה פרטית בסביון. ניסיונות החייאה לא צלחו ומותן נקבע במקום. משטרת מסובים פתחה בחקירה של נסיבות המקרה. החשד הוא שהילדות התחשמלו ממכשיר שהיה בבריכה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסון בערב שבועות –  שתי ילדות בנות עשר טבעו למוות בבריכה פרטית בבית בסביון. צוותים של מד"א ממרחב ירקון שהוזעקו למקום, ביצעו בהן פעולות החייאה אך נאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותן. כך נמסר ממד"א.  גופותיהן של השתיים הועברו למכון לרפואה משפטית. החשד הוא כי השתיים התחשמלו ממכשיר ניקוי חשמלי שהיה בבריכה.

שוטרים יוצאים מאזור הבריכה (צילום מסך)
שוטרים יוצאים מאזור הבריכה (צילום מסך)

נמסר ממד"א, כי הקריאה לעזרה התקבלה במוקד ב-16:45. אמבולנס ופרמדיקים חשו לבריכה פרטית שבאחת מהווילות בסביון, שתי הילדות נמשו מהמים כשהן ללא הכרה.  צוותים של מד"א ושל איחוד הצלה, שהגיעו למקום, פגשו בשוטר שניסה להחיות את השתיים ללא הצלחה. הם ביצעו בהן ניסיונות החייאה במשך זמן רב אך ללא הועיל.

נסיבות האירוע טרם ברורות וחקירת האסון הועברה לטיפול תחנת מסובים במשטרת ישראל.

ביום ראשון השבוע טבע למוות ראמי נעים בן ה-10 מהיישוב אבו סנאן סמוך לכפר יסיף בגליל המערבי. הילד נפל ככל הנראה לתוך מאגר מי ביוב דרומית מזרחית לנהריה. לאחר היעלמו בוצעו חיפושים נרחבים באזור. צוללן של חברה פרטית צלל למאגר והבחין בגופתו של הילד שנמשתה מהמים בעזרת חבלים.  משטרת נהריה פתחה בחקירה. 

הוילה בסביון בה אירע האסון (צילום מסך)
הוילה בסביון בה אירע האסון (צילום מסך)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן